به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

تجارت قطره عصاره زعفران در پاکستان

تجارت قطره عصاره زعفران در پاکستان

با گرم شدن روابط کاری و اقتصادی بین دو کشور، تمایل تجار ایرانی برای گسترش فعالیت های خود در این منطقه بالا رفت. از جمله تجارت های پر سود این روز ها، صادرات قطره عصاره زعفران در پاکستان می باشد.

خریداران قطره عصاره زعفران در پاکستان

تجارت قطره عصاره زعفران در پاکستان

روابط همسایگی خواهی ناخواه تاثیر گذاری خود را در تمامی جوانب زندگی خواهد گذاشت. در سطح بین المللی معمولا کشور های همسایه روابط کاری بیشتری نسبت به دو منطقه بدون ارتباط مرزی با یکدیگر دارند و این خود یک نقطه مثبت در این مسئله به شمار می رود. اما همیشه استثنائاتی نیز وجود دارد.

کشور ما با توجه به قرار گرفتن در منطقه خاورمیانه و مسائل مربوط به آن، گاهی شاهد عدم وجود ارتباطات گرم و تنگاتنگ با همسایگان هستیم. یکی از آن ها کشور پاکستان می باشد. با اینکه دارای مرز های مشترک می باشیم ولی در داد و ستد های تجاری سطح پایینی را به خود اختصاص داده که به دلیل وجود برخی مشکلات خارجی است.

تجارت قطره عصاره زعفران در پاکستان

خوشبختانه این معضل در سال های اخیر رو به بهبودی بوده و سطح شاخص صادرات به این منطقه افزایش داشته اشت. از جمله محصولات ارسال شده به این کشور، قطره عصاره زعفران می باشد. با توجه به طبع غذایی و استفاده از چاشنی ها در خوراک های اصلی این مردم، ادویه سرخ رنگ ایرانی جایگاه ویزه ای در بین آن ها داشته و از میزان مصرف بالایی نیز برخودار است.

تجار داخلی نیز با تکیه بر همین مسئله، اقدامات اصلی جهت مبادلات و ارسال بسته های تجاری از این محصول را در اولویت های کاری خود قرار می دهند. چرا که به خاطر داشتن مرز های متشرک، هزینه های حمل و نقل و ارسال نسبت به دیگر مناطق بسیار کمتر بوده و از طریق راه آهن موجود می توان به راحتی محموله های مورد نظر را فرستاد.

اثرات بسته بندی صادراتی قطره عصاره زعفران

تجارت قطره عصاره زعفران در پاکستان

اگر بخواهیم به موضوع اثرات بسته بندی بر خریداران نیم نگاهی داشته باشیم، باید گفت که تاثیر آن تنها در حیطه جذب اولیه و کارکردش محدود به نگهداری از محصول نمی شود. این مسئله بسیار فراتر از این حرفا است. علاوه بر موارد فوق، شکل ظاهری ای که برای پک کردن کالا در نظر گرفته می شود خود یک بازار یاب می باشد و می تواند ضامن خرید های بعدی گردد.

بسته بندی ها حتی در قیمت تمام شده نهایی محصول نیز اثر گذار هستند و می توانند تعیین کنند که هزینه قطره عصاره زعفران صادراتی چه مقدار باید باشد. پس توجه ویژه به این بخش در واقع تضمین کننده فروش بالا، خرید های متوالی و مشتریان جدید برای تجار می باشد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه