به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

بهترین سایت فروشگاهی اسپری زعفران بهرامن

بهترین سایت فروشگاهی اسپری زعفران بهرامن

برای خرید اسپری زعفران بهرامن از بهترین سایت فروشگاهی اینترنتی زعفرانی می توان از طریق همین خبر اقدام نمود و با نمایندگان فروش مربوطه ارتباط برقرار کرد.

کشور ایران یکی از پیشتازان در حوزه زعفران بوده و سال های زیادی است که در این زمینه فعالیت گسترده ای دارد. کشاورزان متعددی در جای جای کشور عزیزمان ایران که خاکش توانایی رشد و پرورش گیاه زعفران را داشته باشد، مشغول به کار بوده و سالانه صد ها تن زعفران را تولید می کنند. به این ترتیب ایران بزرگترین تولید کننده زعفران در جهان شناخته شده و در این زمینه به موفقیت های بی شماری رسیده است. با توجه به اینکه خرید و فروش زعفران فله ای ممنوع گردیده است، شرکت های بسته بندی و تولیدی مختلفی روی کار آمدند تا از این طلای سرخ حمایت کنند و نام ایران را بالا ببرند.

بهترین سایت فروشگاهی اسپری زعفران بهرامن

معرفی شرکت بهرامن

این کارخانه یکی از مواردی است که در زمینه زعفران فعالیت بسزایی داشته و در بازار زعفران از طرفداران زیادی برخوردار است. شرکت بهرامن با جلب رضایت مردم به وسیله ی ارائه کالای باکیفیت نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور نیز به فروش رسیده و در واقع بخش زیادی از صادرات زعفران کشور را به خود اختصاص داده است.

شروع به کار این شرکت به سال های 1349 باز می گردد و در ابتدا به نام عباس عباس زاده بنا شده بود. اما پس از 24 سال تلاش و کار بی وقفه با نام بهرامن شناخته شد و این برند بر سر زبان ها افتاد. این شرکت دارای آزمایشگاهی بسیار مجهز است و در آنجا کیفیت زعفران سنجیده می شود. کار این شرکت تا حدی تمیز و دقیق است که از سوی سازمان استاندارد نیز کاملا توصیه می شود.

بهترین سایت فروشگاهی اسپری زعفران بهرامن

شرکت بهرامن محصولات متعددی را به فروش می گذارد و با عرضه ی کالای به صرفه خیلی خوب از پس این کار بر آمده است و مشتریان زیادی دارد. برخی از محصولات شرکت بهرامن عبارتند از:

  • نبات زعفرانی
  • چای زعفران با طعم های مختلف
  • پودر زعفران در حجم های متنوع
  • اسپری زعفران
  • انواع ادویه جات و چاشنی ها
  • زعفران خشک شده

معرفی اسپری زعفران بهرامن

بهترین سایت فروشگاهی اسپری زعفران بهرامن

یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت معروف و معتبر، اسپری زعفران بهرامن می باشد که هم از قیمت بهتری نسبت به زعفران خشک شده برخوردار بوده و هم به خوبی خواص زعفران را در خود نگهداری می کند. اسپری زعفران بهرامن درون خود هیچگونه ماده ی افزودنی مضری ندارد و تنها از ترکیب آّب و زعفران به دست آمده است. با توجه به اینکه درون قوطی و در محیط خلاء قرار گرفته است، به خوبی از این ترکیب نگهداری می کند و در حدود یک و نیم سال انقضا دارد. در این مدت هم باید در محیطی به دور از نور مستقیم خورشید قرار گیرد چرا که می تواند ترکیبات آن را برهم بزند.

خرید اسپری زعفران بهرامن

بهترین سایت فروشگاهی اسپری زعفران بهرامن

برای خرید آن می توان از سایت های فروشگاهی حقیقی و مجازی بهره برد. برای خرید از فضای حقیقی کافی است که به فروشگاه های سطح شهر خود سر بزنید و به صورت حضوری سفارش خود را ثبت نمایید. به این صورت هم وقت شما هدر می رود و هم هزینه های ناشی از دست به دست شدن کالا میان تاجران را باید بپردازید زیرا هر کدام از آن ها درصدی سود برای خود در نظر می گیرد.

بهترین سایت فروشگاهی اسپری زعفران بهرامن

اما اگر خواستار روش بهتری هستید می توانید از طریق فروشگاه های آنلاین اقدام نموده و اسپری زعفران بهرامن را از طریق این سایت ها خریداری نمایید. فرانیز یکی از شرکت های معتبر و معروف در این زمینه است که با ارائه خدمات رایگان می تواند رضایت و اعتماد شما را جلب نماید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه