به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

بسته‌بندی جدید عصاره زعفران مایع در مشهد

بسته‌بندی جدید عصاره زعفران

در شهر مقدس مشهد بسته‌بندی جدید عصاره زعفران مایع آغاز شده و مراحل فروش آن از طریق این سایت قابل پیگیری است.

تازه‌ترین اخبار از دنیای محصولات زعفرانی

در پی سال‌های اخیر همواره شاهد ورود محصولات زعفرانی نوین به بازار فروش این محصولات بوده‌ایم. به‌همین خاطر مشتری تمایل دارد همواره جدیدترین اخبار را از دنیای این اجناس، به‌صورت روزانه دریافت نماید.

زعفران جزء گیاهان دارویی- خوراکی محسوب می‌گردد که پتانسیل تولید فرآورده‌ از آن زیاد است. در واقع تنوع مشتقات آن به‌حدی بالا بوده که می‌توان شاهد عرضه همیشگی آن‌ها در فروشگاه‌های مختلف بود.

زعفران به گل سلامتی شهرت دارد. دلیل این نامگذاری را باید در خواص سرشار آن بررسی کرد. تحقیقات انجام‌گرفته نشان از تأثیر مستقیم این محصول بر روی سلامت جسم و روح مصرف‌کننده دارد.

عصاره زعفران یکی از فرآورده‌های این گیاه بوده که در برندهای مختلفی در بازار موجود است. این فرآورده که به نام‌های زعفران مایع و آب زعفران نیز شناخته می‌شود دارای خواصی مشابه رشته‌های خشک زعفران می‌باشد.

بسته‌بندی جدید عصاره زعفران سبب رغبت بیشتر مشتریان برای خرید شده است. با اینکه کیفیت همواره حرف اول را در میزان عرضه یک کالا دارد، اما ظاهر آن نیز از اهمیت بسزایی برخوردار می‌باشد.

استفاده از ظروف شیک و مناسب سبب ماندگاری بالای محصول و فروش حداکثری آن خواهد شد. یکی از رموز موفقیت شرکت‌های معتبر، توجه به تمامی نکات در هنگام تولید یک کالا می‌باشد.

تنوع برندهای موجود در بازار، تولیدکنندگان را برآن داشته تا با استراتژی‌های مناسب بر رقيبان خود پیشی گیرند. بی‌شک موفقیت در این زمینه، در پی استفاده از دانش روز و توجه به نیاز مخاطبان بدست خواهد آمد.

خراسان؛ قطب تولید زعفران

خراسان رضوی با دارا بودن زمین‌های مسطح و حاصلخیز و همچنین اقلیم سازگار با زعفران، به قطب تولید طلای‌سرخ در جهان تبدیل شده است. تربت‌حیدریه واقع در این استان، بیشترین سهم را در این بین دارا می‌باشد.

مشهد شهری سیاحتی- زیارتی بوده که سالانه پذیرای زائران بسیاری از داخل و خارج از کشور می‌باشد. زعفران و زرشک جزء محصولات اصلی این شهر هستند که سوغات آن نیز به‌حساب می‌ِآیند. در بیشتر فروشگاه‌های مشهد، می‌توان شاهد عرضه زعفران اعلا بود.

کشت حداکثری طلای‌سرخ در خراسان رضوی، سرمایه‌داران را ترغیب به راه‌اندازی کارخانجات در این منطقه نموده است. این شرکت‌ها مربوط به بسته‌بندی زعفران و تولید فرآورده‌های آن می‌باشند.

شهرک صنعتی توس واقع در این منطقه، کارخانجات بسیاری را در خود جای داده است. این مراکز تولید، زعفران موردنیاز خود را به‌طور مستقیم از کشاورزان تهیه می‌کنند و هزینه اضافی پرداخت نمی‌کنند.

در حال حاضر شاهد بسته‌بندی جدید عصاره زعفران مایع در مشهد می‌باشیم که خوشبختانه از کیفیت بالایی برخوردار است. تولیدکنندگان برای این منظور از ظروف مقاوم و در حجم‌های متفاوت استفاده نموده‌اند.

تنوع در وزن در هنگام بسته‌بندی سبب کسب رضایت تمامی مشتریان می‌شود. گروه پرمصرف مانند؛ رستوران‌ها، کترینگ‌ها، آشپزخانه‌های صنعتی و هتل‌ها معمولا حجم‌های بیشتر را سفارش می‌دهند.

خرید از بازار مشهد به‌صورت آنلاین و اینترنتی میسر است. در واقع مشتری از هر نقطه از کشور می‌تواند به باکیفیت‌ترین نمونه طلای‌سرخ دست یابد.

امروزه متقاضیان قبل از خرید نهایی تحقیقات خود را انجام می‌دهند تا بتوانند به محصولی مرغوب دست یابند. طبعا انتخاب یک مرکز معتبر، می‌تواند مخاطب را در دستیابی به هدف یاری کند.

بسته‌بندی جدید عصاره زعفران در برترین کارخانه

کارخانجات تولیدکننده فرآورده‌های زعفرانی فراوان هستند، اما در بین آن‌ها مرکزی بهترین خواهد بود که همگام با بازار جهانی پیش رود. در ایران شاهد تولید و بسته‌بندی جدید عصاره زعفران در مشهد هستیم که می‌تواند با رقبای خارجی رقابت کند.

در گذشته صادرات یک کالا به کشور‌هایی با بعد مسافت بالا، دشوار بود. به‌همین خاطر در بازار هر کشوری، معمولا محصولات داخلی و یا مناطق هم‌جوار عرضه می‌گردید.

این معاملات در تمامی حوزه‌‌ها انجام می‌گیرد. ایران دارای خاکی حاصلخیز بوده و محصولات گیاهی متنوعی را پرورش می‌دهد. میزان تولید برخی از اقلام، بیشتر از نیاز داخلی بوده و در نتیجه توسط بازرگانان صادر می‌گردد.

زعفران یکی از محصولاتی بوده که در حجم خیلی بالا در داخل کشور تولید می‌گردد. تجار هم‌اکنون طلای‌سرخ ایرانی را به بیش از ۵۰ کشور جهان به‌صورت فله‌ای و بسته‌بندی‌شده صادر می‌کنند. علاوه‌بر زعفران، فرآورده‌های آن نیز توانسته‌اند به بازارهای جهانی راه پیدا نمایند.

زعفران و فرآورده‌های آن به‌شرطی می‌توانند در بازار جهانی با برند داخلی عرضه شوند که از بسته‌بندی مناسبی برخوردار باشند. اسپانیا یکی از بزرگترین واردکنندگان طلای‌سرخ ایرانی بوده که این محصول را به‌صورت فله‌ای از ایران خریداری می‌نماید.

صنعت بسته‌بندی در این کشور بسیار پیشرفته بوده و زعفران ایرانی را در بسته‌بندی با برند خود وارد بازار جهانی می‌کند. هم‌اکنون برندهای اسپانیایی در حوزه زعفران، حرف اول را در جهان می‌زنند.

اگر کارخانجات داخلی بتوانند از دستگاه‌های مدرن و متد روز بهره گیرند می‌توانند با استفاده از زعفران مرغوب بر رقبا پیشی گیرند.

فروش ویژه زعفران مایع برای کترینگ‌ها

فروش ویژه زعفران مایع برای کترینگ‌ها

فروش ویژه مایع زعفران هم‌اکنون در این سایت برقرار است و مشتریان عمده از جمله کترینگ‌ها می‌توانند برای ثبت سفارش اقدام نمایند. با بطری های جدید عصاره زعفران مایع میزان عرضه این فرآورده زیاد شده است.

کترینگ‌ به مرکزی غذای مسافران هواپیما، قطار، اتوبوس، هتل و غیره را آماده می‌کند. این مراکز طبخ غذا از بهترین مواد در آشپزخانه خود بهره می‌گیرند تا بتوانند مشتریان خود را تثبیت کنند.

در پی افزایش جمعیت در شهرهای بزرگ، بر تعداد مراکز طبخ غذا نیز افزوده شده است. این اصناف برای موفقیت در زمینه کاری خود، باید از بهترین مواد اولیه بهره گیرند.

زعفران جزء مواد اولیه در پخت خیلی از غذاهای ایرانی می‌باشد. عطر و طعم زعفران، باعث افزایش اشتها در هنگام سرو غذا می‌گردد. زرشک پلو یکی از غذاهای مجلسی و سنتی در ایران بوده که قدمتی دیرینه دارد. زعفران در پخت و تزئین این غذا جایگاهی ویژه دارد.

میزان مصرف زعفران در بین خانوارهای مختلف متفاوت می‌باشد. شاید از جمله دلایل مصرف پایین در بخشی از جامعه را قیمت بالای آن و زمان‌بر بودن آماده‌سازی آن عنوان کرد.

با وجود فرآورده‌های زعفرانی باکیفیت و البته با قیمت مناسب میزان مصرف آن در طی سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است. مایع زعفران از جمله محصولات پرفروش و آماده مصرف و جایگزین مناسبی برای زعفران محسوب می‌شود.

بسته‌بندی جدید عصاره زعفران مایع به ماندگاری بیشتر آن کمک می‌کند. عدم ورود نور و هوا، استحکام و زیبایی ظرف از جمله مشخصات این بسته‌بندی می‌باشد.

بی‌شک تولیدکننده با پیشرفت کاری خود، بر رونق بازار محصولات خود می‌افزاید. مشتری همواره محصولی را برمی‌گزیند که از دیگر محصولات مشابه برتر باشد.

راهنمای خرید باکیفیت‌ترین عصاره زعفران

خرید عصاره زعفران از طریق سایت‌های فروش موادغذایی، عطاری‌ها و فروشگاه‌های معتبر میسر است. این مراکز موظف هستند برترین برندها را به مخاطبان ارائه کنند. اما چگونه می‌توان به باکیفیت‌ترین نمونه از این فرآورده دست یافت؟

مراکز عرضه‌کننده زعفران مایع در کشور فراوان هستند اما برای دستیابی به بهترین نمونه محصول، باید در انتخاب فروشگاه‌ دقت نمود. مراکز معتبر بزرگترین هدف خود را سلامت و رضایت مشتری قرار می‌دهند.

این مراکز در انتخاب کالا برای فروش تمام جوانب کار را به‌خوبی می‌سنجد. با اینکه قیمت پایین کالا باعث جذب مشتری می‌شود، اما باید کیفیت کار را نیز ملاک قرار داد.

بی‌شک مصرف‌کننده تمایل دارد در ازای پرداخت مبلغی بالاتر محصولی سالم و درخور را خریداری نماید. دستگاه گوارش انسان در پی مصرف موادغذایی ناسالم در معرض مواجه شدن با امراض خطرناک قرار خواهد گرفت.

اما استفاده از زعفران اصل و فرآورده‌های مرغوب آن می‌تواند سلامت مصرف‌کننده را تضمین نماید. کارخانجات معتبر در مشهد با بسته‌بندی جدید عصاره زعفران توانسته‌اند شادابی را به مخاطب هدیه نمایند.

این فرآورده سرشار از خواص اعجاب‌انگیز بوده که سبب القای حس سرزندگی به مصرف‌کننده می‌گردد. زعفران مایع کاربردهای بسیاری دارد و می‌توان از آن در پخت و تزئین غذا و دسر، تهیه دمنوش، شربت، بستنی و غیره بهره گرفت.

بهترین راه دستیابی به محصول اصل و باکیفیت، خرید از نمایندگی‌ها می‌باشد. این مراکز، کالا را به‌طور مستقیم از کارخانه به مشتری تحویل می‌دهند.

افراد فعال در نمایندگی‌ها، از دانش کافی برخوردار هستند و می‌توانند اطلاعات لازم را در اختیار مصرف‌کننده قرار دهند.

مهم‌ترین نکات برای خرید زعفران

زعفران جزء گران‌قیمت‌ترین ادویه‌‌ها در جهان محسوب می‌شود لذا باید در هنگام خرید آن دقت نمود. متأسفانه نمونه‌های تقلبی این محصول به‌وفور در بازار موجود بوده لذا باید برای تشخیص نمونه اصل به نکاتی دقت نمود.

استفاده از آب سرد: در این شیوه بعد از اضافه کردن رشته‌ها‌ی زعفران به آب سرد، اگر اصل باشد آب به‌کندی زرد می‌شود. اما در نوع تقلبی رشته‌ها به‌سرعت رنگ خود را از دست می‌دهند و آب نارنجی می‌گردد.

استفاده از جوش‌ شیرین: با اضافه کردن مقداری جوش‌ شیرین به آب می‌توانید محلولی جهت تشخیص زعفران اصل تهیه کنید. بعد از اضافه کردن رشته‌ها‌ به این محلول، اگر رنگ آن قرمز شد بدل و اگر زرد شد اصل است.

ظاهر، رنگ و عطر نیز از دیگر راه‌های تشخیص بوده که متأسفانه این موارد قابل کپی‌ برداری می‌باشند. مشتریان عمده بهتر است که قبل از خرید نهایی، نمونه‌ای از محصول را تست نمایند. این مورد در خرید‌های آنلاین نیز امکان‌پذیر می‌باشد.

در مورد فرآورده‌های زعفرانی نیز این موضوع بسیار مهم بوده و باید برندهای معتبر را خریداری کرد. در بطری های جدید عصاره زعفران تمامی مشخصات کالا و شماره پروانه بهداشت ثبت شده است. مخاطب باید در هنگام خرید به تمامی نکات توجه نماید تا بتواند از خواص سرشار زعفران بهره‌مند گردد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه