به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

بزرگترین کارخانه زعفران در کاشان

زعفران گیاهی است که ارزش و اهمیت بالایی دارد. این گیاه در ایران بسیار فراوان است و تولید کننده گان هر ساله آن را در کیفیت های مختلف وارد بازار می کنند. بزرگترین کارخانه زعفران در کاشان قرار دارد که می تواند درصد زیادی از نیاز بازارها را تامین سازد. ارزش و خواص دارویی این گیاه بسیار فراوان است که باعث شده آن را به طلای سرخ بشناسند. از زعفران برای رنگدهی به انواع غذاها و شیرینی جات استفاده می کنند و علاوه بر این یک طعم دهنده فوق العاده محسوب می شود.

بزرگترین کارخانه زعفران در کاشان

خرید زعفران در خراسان جنوبی

خرید زعفران در خراسان جنوبیزعفران گیاهی است که شامل ساقه، برگ و گلبرگ می باشد که هر کدام از قسمت های این گیاه می توانند فوایدی برای سلامتی داشته باشند.

مهم ترین بخش گیاه زعفران، گلبرگ آن است که ۶ عدد می باشد و دارای رنگ نارنجی و متمایل به قرمز است. عطر و بوی زعفران بسیار عالیست و طعم تقریبا تلخی دارد.

طبع این گیاه گرم است و کاشت و تولید آن در مناطق سرد هم امکان پذیر می باشد، چون مقاومت خوبی دارد.

اگر زعفران در مناطق سردسیر تولید شود، ارزش و عیارش چند برابر می شود، زیرا در بازار زعفران را به عیارش می شناسند.

ارزش غذایی این طلای سرخ فراوان می باشد و عناصر مفیدی زیادی را در خود نهفته است. از عناصر موجود در گیاه زعفران نظیر پروتئین، انرژی، کربوهیدرات، کلسیم، انواع ویتامین ها و غیره را می توان نام برد.

یکی از بهترین مراکز فروش زعفران در خراسان جنوبی می باشد که شما به راحتی می توانید برای خرید این گیاه باارزش به نمایندگی های آن مراجعه کنید.

خریدار زعفران با کیفیت مناسب در کشور

خریدار زعفران با کیفیت مناسب در کشورزعفران از اهمیت بالایی برخوردار است و قیمت آن در بازار متفاوت می باشد. اما، همیشه نسبت به محصولات دیگر قیمت بالاتری داشته است.

ویتامین هایی مانند B1، B2، B6 و B3 در زعفران بسیار زیاد است، به همین دلیل خواص درمانی آن بالاست و می تواند ضامن سلامتی ما باشد.

از گیاه زعفران به روش های گوناگونی استفاده می کنند. رایج ترین موارد استفاده از آن شامل:

  • به عنوان دمنوش
  • برای تغییر رنگ و خوش رنگ شدن برنج و خورشت ها
  • استفاده برای خوش طعم شدن شیرینی جات
  • استفاده از آن در مواد آرایشی و بهداشتی

زعفران باکیفیت رنگ طبیعی و خوبی دارد و عیارش بالاست. معمولا خریدار زعفران به دنبال نمونه باکیفیت است که می خواهد تاثیر رنگدهی و عطرش بالا باشد.

در بازار بورس زعفران، کیفیت ها متفاوت است و هر منطقه ای زعفران را با عیار گوناگونی تولید می کند. بنابراین، هر خریدار باید برای تهیه زعفران مرغوب به نمایندگی ها و مرکز معتبر در کشور روی آورد.

مرکز اصلی تولید زعفران در کشور

مرکز اصلی تولید زعفران در کشورتولید زعفران در ایران زیاد است، چون کشور ما بزرگترین و برترین تولید کننده جهان می باشد. مناطق زیادی هستند که این گیاه را کشت می کنند که نظیر نیشابور، سبزوار، خراسان، قاینات، کرمان، قزوین و … می باشند.

در میان این مناطق شهرستان قاینات بالاترین و بهترین تولید زعفران را دارد که در کشور ایران کاملا معروف است و محصولش در بازار با عیار بالایی به فروش می رسد.

قیمت زعفران بر حسب رنگ و عیارش تعیین می شود و معمولا زعفرانی که باکیفیت است قیمت بیشتری دارد.

این محصول نمونه های مختلفی دارد که به صورت های گوناگون به فروش می رسند‌. بطور مثال، بعضی زعفران ها فقط قسمت بالای گلبرگ هستند که ارزش آن ها بیشتر است و به آن ها دختر پیچ گفته می شود.

اما، بعضی دیگر گلبرگ به همراه قسمت سفید آن می باشد که این نوع زعفران کیفیت پایین تری دارد.

زعفرانی که فقط گلبرگ آن باشد و هیچ گونه گرد و غبار و ساقه ای در آن نباشد، صد در صد طبیعی و درجه یک است که با عیار بالا و قیمت بیشتر به فروش می رسد.

فروش زعفران در کل کشور انجام می شود، اما نمی توان از هر مرکز فروشی آن را خریداری کرد، چون همه فروشندگان زعفران باکیفیت را ندارند.

زعفرانی که مرغوب باشد عطر و بوی بسیار خوبی از آن به مشام می رسد و فوایدش بی شمار است.

کارخانه فرآوری زعفران آن در پایتخت

کارخانه فرآوری زعفران آن در پایتختکارخانه فرآوری زعفران در پایتخت بهترین و تازه ترین زعفران را وارد بازار می کند. بسته بندی این گیاه طبیعی بسیار مناسب و استاندارد است.

فروش زعفران در بازار به صورت گرمی و مثقالی انجام می شود تا هر کسی بسته به نیازش آن را خریداری کند.

استفاده از زعفران بیماری های زیادی را درمان یا حتی از بروز آن جلوگیری می کند. این گیاه یک آرامبخش گیاهی و طبیعی است و مصرف آن در غذاها باعث می شود که فرد از استرس ها و افسردگی دور باشد.

از فواید دیگر زعفران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درمان آسم و سرفه های طولانی مدت
  • انرژی بخش و تقویت کننده حافظه
  • مناسب برای بیماری های پوستی
  • جلوگیری از بروز انواع سرطان ها
  • درمان طبیعی کم خوابی و بی خوابی
  • درخشندگی و شادابی پوست
  • مفید برای بیماری های کبدی و طحال

در فروشگاه زعفران تهران تنوع در نوع زعفران و برند آن بسیار زیاد است که مشتریان می توانند باکیفیت ترین نمونه ها را خریداری کنند.

صادرکننده نمونه زعفران ایرانی به کشور های اروپایی

صادرکننده نمونه زعفران ایرانی به کشور های اروپایییکی از مهم ترین مزایای استفاده از زعفران برای قلب است که می تواند از بیماری های قلبی و سکته جلوگیری کند. همچنین، برای افرادی که چربی خون آن ها بالاست، بهترین داروی گیاهی محسوب می شود.

زعفران یک ادویه کاربردی است که در مواد غذایی نقش بسزایی دارد. امروزه از این گیاه استفاده های متعددی می شود.

بسته بندی زعفران ایران با قوطی و به صورت پک انجام می شود که بسیار شیک و استاندارد است. این بسته بندی ها با درب پلمپ شده تا مرغوبیت و عطر زعفران از بین نرود.

شرکت زعفران با بسته بندی مناسب صادر کننده این طلای سرخ است که انواع زعفران ایرانی را به کشورهای اروپایی می فرستد.

صادر کننده زعفران ایرانی همیشه زعفران با عیار بالا را به کشورهای دیگر می فرستد تا بتواند نظر مشتریان را جلب کند و فروش خود را افزایش دهد.

بزرگترین تولید کننده زعفران درجه یک

بزرگترین تولید کننده زعفران درجه یکهمانطور که گفته شد، ایران در کل جهان بزرگترین تولید کننده در زمینه تولید و کشت زعفران است‌. در بعضی از مناطق ایران می توان زعفران درجه یکی را یافت که حتی در بازار فروش نمونه های آن زیاد است.

خاصیت هایی که این گیاه دارد، شاید گیاهان دیگر از آن بی بهره باشند. تمامی عناصر و مواد مغزی که بدن ما برای بقای زندگی به آن نیاز دارد، در طلای سرخ می توان پیدا کرد.

زعفران بهترین داروی گیاهی برای کسانیست که می خواهند وزنی ایده آل داشته باشند، چون می تواند به کاهش وزن کمک کند و مصرف آن اشتهای را کم می کند.

بخش های مختلفی مثل داروسازی، شیرینی پزی و شکلات سازی استفاده فراوانی از این گیاه دارند. همچنین از کاربرد دیگر زعفران از رایحه آن برای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است.

لیست تجار زعفران در ایران زیادند، چون شهرهای متعددی هستند که به تولید طلای سرخ می پردازند. برای همین تولید کنندگان نیز بهترین تاجران در این زمینه هستند.

هر یک از تولید کننده گان از طریق نمایندگی ها و مراکز فروشی که دارند، انواع زعفران خود را به صورت عمده و خرده به فروش می رسانند که حتی پخش آن امروزه بطور اینترنتی هم انجام می شود.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه