به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

بزرگترین فروشگاه اینترنتی اسپری زعفران جدید بیز

اسپری زعفران جدید بیز

اسپری زعفران جدید بیز در بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور به قیمت ارزان عرضه می شود. قیمت جزئی آن 150 هزار تومان و قیمت عمده آن 135 هزار تومان اعلام شده است.

قیمت اسپری زعفران جدید بیز

بزرگترین فروشگاه اینترنتی اسپری زعفران جدید بیز

تاجران این حوزه بیان داشته اند که عمر محصول می تواند در میزان خرید مشتری تاثیر بگذارد. در تماس هایی که مشتریان فرانیز برقرار داشته اند نیز می توان به صحت ماجرا اذعان نمود. چرا که خیلی از مشتریان از تاریخ انقضای اسپری زعفران جدید بیز سوال می کنند.

قیمت این کالا هم بسته به نوع آن متفاوت می باشد. اما نوع 200 میلی لیتری جدید آن در حدود 150 هزار تومان در بازار عرضه می شود.

شرکت بیز از جمله شرکت هایی است که محصولات آن در ذهن مشتریان نقش بسته اند و اعتبار چندین ساله خود را به رخ همگان می کشد!

اسپری زعفران جدید بیز به صورت عمده و کارتنی با قیمتی حدود 135 هزار تومان به فروش رسیده و کارتن های 24 عددی دارد.

بزرگترین فروشگاه اینترنتی اسپری زعفران جدید بیز

بسته بندی اسپری زعفران جدید بیز

همان طور که مشتریان مجموعه فرانیز بیان می کنند نوع بسته بندی محصول از اهمیت زیادی به هنگام خرید آنان برخوردار می باشد. حال آنکه شرکت بزرگ بیز بسته بندی محصولات خود را در جهت رفاه حال مشتریان تغییر داده است، تاثیر فروش بیشتر خود را به صورت واضح تری می بیند.

اسپری زعفران جدید بیز یکی از کالاهای باکیفیت صادراتی می باشد که استفاده کنندگان از آن به این امر رضایت کامل خود را اعلام داشته اند.

بزرگترین فروشگاه اینترنتی اسپری زعفران جدید بیز

مزیت خرید اسپری زعفران

در گذشته مردم با استفاده مستقیم از زعفران وقت زیادی را صرف دم کردن آن می کردند. مردمان آن زمان وقت زیادی را صرف تزیین غذا و البته پخت آن کرده و البته در کارهای کشاورزی نیز کمک مردان بودند.

امروزه اکثر خانم ها در کنار همسرشان مشغول به کار هستند و به عبارتی کمک خرج خانواده می باشند.

برای همین خیلی از بانوان ایرانی وقت زیادی حتی برای درست کردن غذا هم ندارند و حداقل یک وعده غذایی را در رستوران می گذرانند یا از بیرون غذا سفارش می دهند.

بزرگترین فروشگاه اینترنتی اسپری زعفران جدید بیز

با خرید اسپری زعفران مرغوب و درجه یک، بانوان ایرانی می توانند ظرف مدت چند ثانیه از زعفران مایع باکیفیت بهره مند گردند. تزیین برنج و شله زرد، خوش طعم کردن انواع خورشت های ایرانی تنها گوشه ای از مزیت های استفاده از این اسپری ها می باشد.

حال بررسی کردیم که با داشتن اسپری زعفران جدید بیز چقدر در وقت خود صرفه جویی خواهیم داشت.

در کنار اسپری زعفران، محصولاتی همانند عصاره زعفران، پودر، اسانس، شربت زعفرانی نیز عرضه می شود. همگی این محصولات تقریبا قانون مصرف یکسانی دارند و همین عامل سبب تنوع در این حوزه شده است.

در نگاه اول به قیمت اسپری زعفران جدید بیز، اکثر مشتریان جا می خورند چرا که نسبت به سایر برندهای مشابه کمی گران تر می باشد. اما زمانی که از آن استفاده می کنند کیفیت آن را تایید نموده و از خرید خود راضی هستند.

بزرگترین فروشگاه اینترنتی اسپری زعفران جدید بیز

فروشندگان انواع فرآورده های زعفرانی در حال حاضر بیشتر کار خود را به صورت اینترنتی پیش می برند. به این صورت که حتی معاملات هم دیگر به صورت حضوری انجام نمی شود و پرداخت ها نیز از طریق درگاه های اینترنتی صورت می گیرد. این روش های معاملات در حوزه زعفران سبب تسریع امور هماهنگی شده و سفارشات زودتر به دست مشتریان می رسد.

چرا از فروشگاه اینترنتی عصاره زعفران خرید کنیم

خوبی فروشگاه های اینترنتی این است که اکثر اوقات شبانه روز دارای نیروی پشتیبانی هستند و حداقل برای پاسخگویی به تلفن ها شخصی را قرار داده اند یا می توان از طریق شبکه های اجتماعی با آنان سوالات خود را مطرح نمود. عصاره زعفران عرضه شده توسط این فروشگاه ها نیز به قیمت خوبی عرضه می شود.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه