به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

بزرگترین فروشنده زعفران مرغوب در ایران

از میان گیاهان دارویی آنکه بیشترین ارزش خوراکی و دارویی و همچنین تجاری را دارد زعفران است. این محصول که به روش های مختلف در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد به طلای سرخ معروف است. میزان مصرف آن در کشورهای خارجی روز به روز در حال افزایش است. این گیاه کوچک خواص زیادی را در خود جای داده و سرشار از مواد معدنی و ویتامین است که یک تقویت کننده خوبی برای بدن است. خواص نشاط آوری آن باعث می شود تا شور و شادی خاصی به انسان ببخشد. مصرف آن در ادویه جات و خوراکی های مختلف عطر و طعم دلپذیر و همچنین رنگ زیبایی به غذا می دهد. ایران بزرگترین قطب تولید بهترین زعفران جهان است که حجم صادراتی بالایی دارد. تولید کننده اولین و بزرگترین فروشنده زعفران در ایران است که این محصول را به دست مصرف کنندگان می رساند. 

بزرگترین فروشنده زعفران مرغوب در ایران

بزرگترین تاجران زعفران

بزرگترین تاجران زعفرانکیفیت بالا و قیمت مناسب این محصول زمینه را برای تجارتی پر سود فراهم کرده است که بزرگترین تاجر زعفران ایرانیان هستند که این گیاه با ارزش را به سراسر دنیا صادر می کنند. این افراد در تبلیغ این محصول و گسترش دادن آن نقشی اساسی دارند. آن ها طبق برآورد های خود در مورد این موضوع که مردم کدام کشور مشتری های بیشتر این نوع محصول می باشند، تصمیم می گیرند که واردات آن را به آن کشور انجام دهند. این امر برای آن ها سود زیادی دارد. از این رو بیشتر تاجر ها تمام تلاش خود را انجام می دهند تا بتوانند محصولات مرغوب و با کیفیتی را به بازار بین المللی وارد کنند.

کشور های وارد کننده نیز همواره سعی بر این دارند که محصول مورد نظر خود را از بزرگترین کشور تولید کننده زعفران تهیه و خریداری نمایند. بازارهای خارجی بهترین محل فروش زعفران است که سودآوری بالایی برای تولیدی به همراه دارد. 

مصرف کنندگان زعفران در بازار جهانی

مصرف کنندگان زعفران در بازار جهانیکشورهای خارجی بزرگترین مصرف کننده زعفران هستند که هر ساله حجم زیادی از محصول ایرانی را خریداری کرده و مصرف می کنند. خواص فراوان این محصول باعث شده تا طرفداران زیادی در سراسر دنیا داشته باشد. قابلیت تولید فرآورده های گوناگون از زعفران روند فروش را بیشتر کرده است. این مصرف کنندگان می توانند از نمونه های مختلف محصول چون عصاره، رنگ، افشره و … استفاده کنند. فروش بالا در بازارهای جهانی خود زمینه تولید بیشتر را برای تولید کننده فراهم کرده است. 

تاریخچه استفاده از این محصول در کشور ایران به سال های قبل بر می گردد و مردم به خوبی این طلای سرخ را می شناسند و به وفور از آن استفاده می کنند. بکاربردن آن در تزئینات غذا به عنوان یک رنگ دهی عالی می تواند بهترین گزینه برای مصرف کننده باشد. طبیعت گرم آن باعث شده تا برای فصل سرد زمستان بهترین دمنوش باشد که مصرف آن به بیشتر افراد توصیه می شود.

تولید بهترین زعفران در عرصه بین المللی

تولید بهترین زعفران در عرصه بین المللیکارخانجات زعفران در ایران فعالیت زیادی دارند. کشور ایران با تولید بهترین زعفران در عرصه بین المللی بزرگترین قطب تولید به شمار می رود. محصول ایرانی یکی رقم های مشهور زعفران است که در بازار خرید و فروش داخلی و خارجی جایگاه خوبی داشته و مشتریان بسیاری دارد. این منطقه به دلایل بهره مند بودن از شرایط اقلیمی مناسب جهت کاشت این درخچه امروز توانسته است بیشترین میزان تولید را در جهان داشته باشد. 

ایران یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده زعفران در جهان است و این محصول جز با ارزش ترین محصولات کشاورزی ایران به شمار می آید. صادرات آن در ایران به کشورهای دیگر جهان سابقه ی زیادی دارد و به نحوی از تجارت های سنتی ایران به شمار می رود. این محصول مشخصه های و ویژگی های صادرات از جمله کیفیت و نوع و … را دارد و به همین دلیل بهترین گزینه برای صادرات است. 

لیست قیمت زعفران در سال ۲۰۱۸

لیست قیمت زعفران در سال ۲۰۱۸لیست قیمت زعفران در دبی در کنار کیفیت بالای آن بسیار مناسب بوده به طوری که مصرف کنندگان می توانند به راحتی آن را تهیه کنند. این لیست در سال ۲۰۱۸ به نسبت سال های های قبل و بعد تفاوت زیادی دارد. تورم تاثیر زیادی بر روی قیمت ها گذاشته است و باعث شده تا در سال های اخیر قیمت ها افزایش زیادی پیدا کند. نوسانات و شرایط حاکم بر بازار و نرخ مواد اولیه ای که برای ساخت محصول به کار می رود همگی در قیمت گذاری موثر هستند که تولیدی با در نظر گرفتن این شاخصه ها در فرآیند تولید نرخ نهایی را مشخص می کند.

نحوه فروش و میزان عرضه و تقاضا از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت هستند.  به طوری که اگر فروش به صورت عمده انجام شود قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های بسته بندی شده دارد. همین امر باعث شده تا بیشتر مردم به عرضه عمده گرایش پیدا کنند تا بتوانند در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

صادرات زعفران به ترکیه

صادرات زعفران به ترکیهصادرات زعفران به ترکیه به دلیل ارزش تجاری و اقتصادی زیادی که دارد طی سال های اخیر روندی افزایشی داشته است. مناسب بودن قیمت و بالا بودن کیفیت خود زمینه صادرات به کشورهای دیگر را فراهم کرده است. در این تجارت بسته بندی نقش مهمی دارد به همین دلیل تولید کننده محصول را در بسته بندی هایی مجزا و شکیل و همچنین استاندارد و استریل قرار می دهد که بدور از آلودگی باشد. شرکت ها با تولید انبوه این محصول با کیفیت علاوه بر تامین نیاز داخلی مازاد مصرف را برای صادرات مهیا می کنند. 

زعفران در شهرهای گوناگون کشورمان تولید شده و در بسته بندی های مختلفی به کشورهای گوناگون صادر می شوند. نحوه ی صادرات به خارج از کشور به این صورت است که شرکت های مختلفی پس از آماده سازی و بسته بندی آن را صادر می نمایند. 

نمایندگی انحصاری زعفران در تبریز

نمایندگی انحصاری زعفران در تبریزنمایندگی زعفران تبریز در تمام شهرهای کشور فعالیت دارد تا بتاند این محصول با کیفیت را با تبلیغات موثر به دست مصرف کنندگان برساند. تولید کننده هایی که در این شهر فعال هستند هر کدام دارای نمایندگی های انحصاری می باشند که در کشور فعالیت چشمگیری دارند. 

نمایندگی بهترین عرضه کننده زعفران با قیمت عمده به بازار است که محصول را با نرخی ارزان در دسترس مشتریان قرار می دهد. تولیدی به کمک این مراکز سعی می کند تا محصولات خود را در کمترین زمان به بازار عرضه کند. میزان عرضه اغلب به صورت عمده است که قیمتی مناسب و مقرون بصرفه دارد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه