به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

بزرگترین سایت عرضه روغن اسانس زعفران از اروپا

روغن اسانس زعفران

برای تولید روغن اسانس زعفران از گیاهان معطر و خوشبو استفاده می شود. آیا می توان تصور کرد که تولیدات و اسانس های موجود در بازار ایرانی می تواند هم ردیف محصولات خارجی قرار بگیرد؟

روغن اسانس زعفران

اسانس یا طعم دهنده های خوراکی از عصاره گیاهان معطر و خوشبو و مواد خوراکی معطر تولید می شوند. در تولید و ساخت اسانس خوراکی اغلب روغن های فرار به ترکیب آن ها افزوده می شود تا در مجاورت هوا و تحت مراحل پخت عطر و بوی آن ها هم چنان باقی بماند. به این روغن ها اسانس های روغنی گفته می شود. این اسانس خوراکی انواع مختلفی دارند که بسته به نیاز و کاربرد مشتریان و خریداران استفاده می شوند.

روغن اسانس زعفران

افزودن اسانس و طعم دهنده خوراکی به موادغذایی موجب دلپذیر شدن عطرو بوی آن می شود. اسانس خوراکی در ۷ طعم : روغن اسانس زعفران، پرتغال، موز، وانیل و توت فرنگی موجود می باشد.

بیشتر کاربرد اسانس های خوراکی در صنایع کیک و شیرینی پزی ها می باشد. اگر شما در تولیداتی که تمامی کارخانه ها و شرکت ها دارند به ترکیبات نوشته شده در آن نگاهی بیندازید مشاهده خواهید کرد که گزینه طعم دهنده خوراکی همیشه در میان این اقلام وجود دارد. برخی از اسانس های خوراکی را بسته به طعم و عطر آن ها می توانیم در پخت غذا نیز استفاده کنیم.

روغن اسانس زعفران

 این محصول یکی از ترکیباتی هستند که در بیشتر غذاهای ایرانی استفاده می شود و اغلب جزء اصلی آشپزی ایرانی محسوب می شود. تولیدکنندگان و برندهای معتبر ایرانی روغن اسانس زعفران را طوری تولید نموده که دارای طعم و رنگ و عطر طبیعی می باشد. این محصول توسط شرکت های ایرانی تولید شده و با بهترین تکنولوژی پروسه و نحوه ایجاد آن انجام پذیرفته است.

فروش روغن اسانس زعفران به صورت اینترنتی

روغن اسانس زعفران

خریداران محترم می توانند به منظور خرید روغن اسانس زعفران و دیگر طعم های خوراکی از طریق بزرگترین سایت عرضه روغن اسانس زعفران از اروپا اقدام کنند. پس از مشاهده محصول مورد نظر خود و البته هم چنین مقایسه قیمت این کالا با دیگر شرکت های معتبر سفارش خود را به مرحله پایانی رساند و به صورت آنی آن را ثبت نمایید تا با کمترین زمان هدر رفته کالا و محصول خود را تحویل بگیرید.

متخصصان و کارشناسان داخلی کشور به تازگی به موفقیت های چشم گیری رسیده اند و توانسته اند تولید و فناوری روغن اسانس زعفران را به صورت بومی در آورده که خود موفقیتی بزرگ به شمار می رود.

هنگام خرید محصولات و اسانس های خوراکی باید به این نکته توجه داشت که هر اسانس خوراکی درجه ی یک بایستی فاقد هر گونه ناخالصی باشد تا انتظاری که داریم را برآورده سازد.  در این راستا کارشناسان تغذیه باید خود را موظف بدانند که برای حفظ سلامت جامعه به صورت جدی با تخلفاتی که در قسمت های مختلف تولید امکان دارد اتفاق بیفتد برخورد شدیدی نموده و از آن جلوگیری نماید.

رنگ روغن اسانس زعفران

روغن اسانس زعفران

اسانس ها به طور کلی بیرنگ هستند خصوصا هنگامی که تازه تهیه می شوند. ولی در اثر زمان رنگ آن ها به دلیل اکسیداسیون و رزینی شدن رنگ آن ها تیره تر می گردد. برای جلوگیری از این تغییرات باید اسانس ها را در مکان خشک و خنک و در بسته نگهداری نماییم و البته ظروف مورد استفاده برای آن باید از جنس شیشه رنگی باشد.

روغن اسانس زعفران

روغن اسانس زعفران دارای بوی مشخصی است که به علت ترکیبات استفاده شده بوی مخصوص به خود را دارد که در مجاورت هوا تغییر رنگ و بو می دهد. وزن مخصوص روغن اسانسدار از آب کمتر بوده و البته از آب نیز سبکتر است و از این  رو مشتریان و خریداران باید به نکات گفته توجه کنند و با توجه به آن تولیدات و محصولات مثل این را  را تقاضا کرده و قصد خرید آن را نمایند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه