به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

بزرگترین سایت خرید و فروش آب زعفران با کیفیت عالی

زعفران گیاهی است که به دلیل داشتن طعم و عطری شگفت انگیز، به غیر از غذاهای سنتی در صنایع مختلف نظیر پخت کیک و شیرینی، بستنی و … بسیار پرکاربرد است. این گیاه رنگ فوق العاده ای به خوراکی می بخشد و از طرف دیگر خواص دارویی منحصر به فردی نیز دارد. زعفران که به طلای سرخ نیز شهرت دارد، دارای فرآورده های مختلفی می باشد که آب زعفران نمونه ای از آن است. این محصول از نظر هزینه و نرخ برای مشتری مقرون به صرفه تمام می شود. بزرگترین سایت خرید و فروش آب زعفران، این کالای خوشرنگ را با بهترین کیفیت به دست مصرف کننده می رساند.

بزرگترین سایت خرید و فروش آب زعفران با کیفیت عالی

خرید آب زعفران درجه یک در بازار ایران

خرید آب زعفران درجه یک در بازار ایران

بازار ایران را می توان یکی از بزرگترین بازارهای جهان و منطقه دانست که در آن انواع و اقسام ادویه جات، چاشنی و گیاهان دارویی مشاهده می شود. زعفران نیز یکی از محصولاتی می باشد که به دلیل داشتن مشخصات و ویژگی های استثنایی دارای کاربردهای فراوانی است.

زعفران به دلایل زیر در کارخانجات مختلف تولید انواع مواد غذایی استفاده می شود:

  • رنگ فوق العاده
  • عطر و بوی شگفت انگیز
  • طعم منحصر به فرد

سه ویژگی بالا موجب شده که زعفران در بسیاری از مناطق جهان، مخصوصا ایران که یکی از تولید کنندگان برتر این گیاه است، دارای مصرف بالایی باشد. خود زعفران از نظر نرخ دارای قیمت بالایی است، بنابراین کارخانه های تولید کننده مواد غذایی و یا رستوران ها، ترجیح می دهند تا آب زعفران درجه یک را از فروشگاه های معتبر تهیه کنند.

خرید زعفران کیلویی و یا لیتری به صورت آب شده در بسته بندی های بهداشتی به شکل بطری از طریق بازارهای حضوری و اینترنتی رسمی و معتبر امکان پذیر می باشد. آب زعفران های مرغوب، از نظر خواص با خود زعفران فرقی ندارند، بنابراین مصرف کنندگان می توانند با خاطری آسوده آن را تهیه کنند.

فروش آب زعفران صادراتی در کشور

فروش آب زعفران صادراتی در کشور

بدون شک زعفران ایرانی را بسیاری از کشورهای جهان به خوبی می شناسند. ایران یکی از تولید کنندگان برتر و بزرگ در زمینه زعفران در جهان و منطقه می باشد. این گیاه سالانه در مناطق مختلف کشورمان، مخصوصا شمال شرقی و یا غربی به خوبی کشت می گردد. 

زعفران ایرانی علاوه بر اینکه در انواع پوشال، سرگل، نگین و … دارای مصارف بالایی است، فراورده های آن مانند آب زعفران نیز از رونق فروش خوبی در کشور خودمان و کشورهای دیگر همراه می باشد.

یکی از کشورهای مصرف کننده زعفران ایرانی و فراورده های آن، ترکیه می باشد. فروش آب زعفران ترکیه توانسته است سود خوبی را برای فعالان و شرکت های بازرگانی به همراه داشته باشد. 

یکی از موارد عمده استفاده از آب زعفران در صنعت شیرینی پزی و قنادی می باشد. قنادان در هنگام تولید انواع کیک و شیرینی جهت برطرف کردن بوی ضخم تخم مرغ، از آب زعفران که اسانسی طبیعی است به جای اسانس های مصنوعی استفاده می کنند.

ارائه دهنده برترین مارک زعفران و فرآورده های آن در پایتخت

ارائه دهنده برترین مارک زعفران و فرآورده های آن در پایتخت

در هنگام تهیه و خرید فرآورده های زعفران و خود زعفران باید به نکات مهمی دقت کنیم. در زیر به این نکات و موارد اشاره شده است:

  • بسته بندی زعفران و مشتقان آن باید کاملا بهداشتی باشد.
  • بر روی بسته بندی باید مشخصات کارخانه و برند حتما قید شده باشد.
  • تاریخ تولید و انقضا و شرایط نگهداری درج شده باشد.
  • رنگ زعفران باید رنگ قرمز یکدستی داشته باشد.
  • بوی زعفران باید مطبوع باشد. بهترین کیفیت زعفران دارای بوی قوی و غیر قابل انعطاف است و کمی تلخ می باشد.
  • بافت زعفران باید خشک و شکننده باشد. زعفرانی که نرم باشد، یعنی هوا داخل بسته بندی آن نفوذ کرده است. 
  • طعم زعفران اگر شیرین باشد، یعنی آن زعفران تقلبی است. 

در تهران انواع مختلف زعفران در برندهای مختلفی به مشتریان عرضه می گردد. بهترین برندهای موجود در زمینه تولید زعفران و فراورده های آن، تمام ویژگی های و خصوصیات مطرح شده در بالا را به خوبی رعایت می کنند.

فروشگاه آب زعفران بهرامن با کیفیت عالی

فروشگاه آب زعفران بهرامن با کیفیت عالی

شرکت آب زعفران بهرامن یکی از برندهای شناخته و خوشنام در بازار ایران می باشد. این برند آب زعفران را با بهترین کیفیت ممکن به دست مشتریان عمده و یا جزئی می رساند.

بهرامن دارای قدمت طولانی می باشد که در زمینه عرضه زعفران و یا دیگر محصولات مانند هل، دمنوش، خشکبار و نبات نیز فعالیت های گسترده و مثمر ثمری دارد. زعفران بهرامن یکی از محصولات برجسته این برند می باشد که علاوه بر کیفیت دارای ظاهری زیبا با بسته بندی مرغوب است. از خصوصیات بسته بندی زعفران بهرامن موارد زیر می باشد:

  • پاکت های براق که نسبت به آب نفوذناپذیر است.
  • استفاده از هویت بصری ایرانی همراه با تلفیق سادگی امروزی در طراحی پاکت ها کاملا مشهود است.

زعفران بهرامن در بسته بندی های بالا به صورت مثال از 0.5 تا یک مثقال به مصرف کنندگان عرضه می گردد. آخرین قیمت زعفران بهرامن و همچنین آب زعفران را می توان از نمایندگی های معتبر این شرکت استعلام کرد.

جشنواره فروش آب زعفران در تربت حیدریه

جشنواره فروش آب زعفران در تربت حیدریهتربت حیدریه که به آن زعفرانی ترین شهر جهان نیز گفته می شود، یکی از مناطق مهم در کشورمان است که هر ساله در آن جشنواره هایی در زمینه برداشت زعفران و فروش مشتقات این گیاه برگزار می گردد. تولید و پخش زعفران و انواع فراورده های آن در تربت حیدریه یکی از مشاغل اصلی و مهم مردمان این منطقه می باشد.بر اساس آمارهای اعلام شده حدود 400 هزاز نفر از افراد در تربت حیدریه در حوزه زعفران و در بخش های مختلف آن مشغول به فعالیت هستند.

آب و هوای مناسب و خاک حاصلخیر از دلایل اصلی کشت فراوان زعفران در تربت حیدریه می باشد. پخش آب زعفران در این شهر نیز با رونق بسیار خوبی همراه است و هر ساله کارفرمایان و مدیران صنایع تولید خوراکی، این محصول را از عرضه کنندگان در تربیت حیدریه در تناژهای بالا خریداری می کنند.

سایت فروشگاهی انواع فرآورده های زعفران در اصفهان

سایت فروشگاهی انواع فرآورده های زعفران در اصفهان

انواع فرآورده های زعفران نظیر آب، پودر، چاشنی را می توان از سایت های فروشگاه های معتبر تهیه کرد. اصفهان یکی از شهرهای پرجمعیت و مسافرپذیر می باشد که در آن زعفران به دلیل وجود رستوران ها و همچنین کارخانه های گزسازی بسیار مصرف می شود.

مدیران رستوران ها و کارخانه های تولید گز در اصفهان می توانند جهت صرفه جویی در هزینه های جانبی خود، فرآورده های زعفران را در نمونه های مختلف آن از وب سایت های معتبر تهیه کنند. 

خبر خوب اینکه، قیمت آب زعفران مرغوب و درجه یک در فروشگاه های آنلاین مانند وب سایت ما به دلیل عدم واسطه و عرضه مستقیم، با نرخی دست اول و واقعی به مشتری تحویل داده می شود.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه