به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

بزرگترین خط تولید اسپری زعفران در ایران

بزرگترین خط تولید اسپری زعفران در دنیا

کارخانه‌های زیادی در زمینه تولید فرآورده‌های زعفرانی فعال هستند. برای آشنایی با بزرگ‌ترین خط تولید اسپری زعفران در ایران کلیک کنید.

ویژگی های خط تولید اسپری زعفران

همان طور که می دانید کشور ایران بزرگترین تولید کننده زعفران در دنیا است ولی به دلیل خام فروشی و عدم برند سازی اصولی، این کالا بنام کشورهایی همچون اسپانیا شناخته می شود. از جمله ویژگی های خط تولید اسپری زعفران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مکانیزه بودن خط تولید و عدم دخالت دست در تولید اسپری
  • آب و زعفران خالص
  •  سطح آلومینیومی جهت عدم ورود هوا و نور به داخل مخزن
  •  گاز نیتروژن جهت فشرده کردن سطح مایع

گاز نیتروژنی که در بالا بدان اشاره شد جدای از مایع درون اسپری زعفران بوده و وظیفه اش فقط خارج کردن مایع زعفران تا آخرین قطره از سطح قوطی فلزی می باشد.
جالب است که با تمام شدن محلول زعفران این نیتروژن هنوز وجود داشته و تمام نمی شود.

برندهای فعال در خط تولید اسپری زعفران

شرکت های فرآوری و بسته بندی زعفران رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی، به فکر این افتادند تا تنوع محصولات خود را بیشتر نموده و امر صادرات را آسان تر سازند. به همین علت برندهای زیر با ایجاد نوآوری و با تولید اسپری زعفران به جمع صادر کنندگان این محصول پیوستند:

  •  بهرامن
  •  زرپاش
  •  دکتر بیز
  •  زرشاد
  •  حمید
  •  سحرخیز
  •  زرافشان

زعفران گناباد ثبت میراث جهانی

علت این کار تولید زعفران مبتنی بر آبیاری قنات است که سبب بالا رفتن کیفیت زعفران و استاندارد بالای این محصول شده است.
آقای یوشی هیداندو (رئیس هماهنگ کننده نظام میراث کشاورزی فائو) ثبت میراث جهانی زعفران گناباد را به ملت شریف ایران تبریک عرض نموده و بیان داشتند که این یک پیروزی بزرگ برای کشاورزان ایرانی است که در تولید این محصول سابقه ای طولانی دارند و توانسته اند با هوش و ذکاوت و حفظ نظام کاشت زعفران از طریق قنات، این محصول را به خوبی و با کیفیت بالا تولید کنند.

آقای محمد حسین اعتمادی (نماینده دائم ایران در فائو) در این باره اظهار داشته اند که این قضیه مزایای زیادی برای کشور عزیزمان دارد که در زیر به صورت خلاصه وار اشاره می گردد:

  • اعتبار بخشیدن به زعفران ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده در جهان
  • افزایش ارزش افزوده زعفران ایران به دلیل شناخته شدن در بازار بین الملل
  • افزایش کمک های بین المللی کارشناسی سازمان های بین المللی به خصوص فائو با ایران

انتخاب هوشمندانه بسته‌بندی مناسب برای فرآورده‌های زعفرانی مرغوب

بسته‌بندی جذاب نقش تأثیرگذاری در فروش محصولات دارد. بسیاری از مشتری‌ها قبل از هر چیز جذب پوشش کالا می‌شود. این موضوع در مورد زعفران و فرآورده‌های آن نیز صدق می‌کند.

کارخانه‌های مطرح در خط تولید اسپری زعفران و سایر محصولات، به‌خوبی بعضی موضوع آگاه هستند. آن‌ها همواره به فکر نوآوری دربسته بندی محصولات هستند. خلاقیت در عرضه محصولات جدید با ظرف‌های جذاب یک اصل مهم در بازاریابی موفق است.

بسته‌بندی‌ها همچنین باید توانایی حفظ محتویات درونی را از عوامل خارجی داشته باشند. مسیر فروش زعفران و تولید فرآورده‌های زعفرانی تا رسیدن به دست خریدار طولانی است.

به‌این‌ترتیب کشاورزان و تولیدکنندگان همواره به فکر یک انتخاب یک ظرف مناسب هستند. در خط تولید اسپری زعفران و سایر فرآورده‌ها پوشش مخصوص انتخاب می‌شوند. هرکدام از محصولات زعفرانی دارای یک ظرف با خصوصیات ویژه می‌باشند.

همه بسته‌بندی‌ها باید حاوی یک سری اطلاعات مهم باشند. مواردی مثل قیمت، نحوه استفاده، تاریخ تولید و مصرف از آن جمله هستند. خریداران با همین اطلاعات اولیه متوجه می‌شوند که کدام محصول مطابق با نیاز آن‌ها است. نشان سیب سلامت و علامت استاندارد هم بسیار حائز اهمیت هستند.

تأییدیه‌های سازمان غذا و دارو و علامت استاندارد نشان‌دهنده اصالت و کیفیت محصول زعفرانی هستند. این علائم نشان می‌دهد تمام مراحل خط تولید اسپری زعفران و سایر محصولات زعفرانی طبق ضوابط حاکم سپری شده‌اند.

استفاده گسترده از زعفران و فرآورده‌های زعفرانی مرغوب

زعفران به‌عنوان یک ادویه ارزشمند شناخته می‌شود. استفاده از این گیاه همواره در بین مردم رایج بوده است. در دستور پخت بسیاری از غذاهای ایرانی، زعفران جایگاه و ویژه‌ای دارد. در حقیقت این ادویه تأثیر مستقیمی روی بهبود عطر، طعم و رنگ انواع غذاها دارد.

سرآشپزهای خانگی و حرفه‌ای در تهیه غذاهای ایرانی و ملل این چاشنی را به کار می‌برند. همچنین استفاده از آن در بسیاری از نوشیدنی‌ها و دسرها رایج است. فرآورده‌های آن هم دارای خواصی مشابه گیاه اصلی هستند. در خط تولید اسپری زعفران از گل‌های مرغوب استفاده می‌شود.

تعداد کثیری از مردم از این گیاه ارزشمند به‌خاطر خواص درمانی بی‌نظیر آن استفاده می‌کنند. زعفران از دیرباز تا کنون جایگاه و ویژه‌ای در طب سنتی داشته است. طبع این گیاه گرم است و برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. امروزه جایگاه این گیاه از طب سنتی فراتر رفته است.

قیمت خرید اسپری زعفران در امسال

این گل ارزشمند در ساخت بسیاری از داروهای شیمیایی استفاده می‌شود. متخصصان طب سنتی و نوین در درمان بسیاری از بیماری‌های جسمی و روانی از زعفران استفاده می‌کنند. بیماری‌های روانی مانند اختلال خواب، افسردگی و استرس با زعفران درمان می‌شوند.

این گیاه در معالجه مشکلات کبدی و کلیوی تأثیرگذار است. بیماری‌های دستگاه گوارش مانند زخم معده و سوءهاضمه با استفاده از این گیاه درمان می‌شوند. زعفران در بهبود عملکرد سیستم ایمنی نقش دارد.

خرید مستقیم از خط تولید اسپری زعفران درجه یک به‌صورت اینترنتی

امروزه در عصر دیجیتال زندگی می‌کنیم و بسیاری از خریدها به‌صورت اینترنتی انجام می‌شوند. خرید اینترنتی جزء جدانشدنی زندگی مدرنیته امروز است. بسیاری از مردم این روش را به نوع حضوری ترجیح می‌دهند. طرف‌داران این شیوه دلایل بی‌شماری برای استفاده از این روش دارند. در حال حاضر فروشگاه‌های اینترنتی زیادی اقدام به عرضه زعفران و فرآورده‌های زعفرانی می‌کنند. شناسایی فروشگاه‌های معتبر بسیار حائز اهمیت است.

سایت‌های نامعتبر از محصولات بی‌کیفیت و نامرغوب عرضه می‌کنند که تجربه خرید ناخوشایندی را رقم می‌زند. مجموعه‌های معتبر محصولات خود مانند اسپری را از خط تولید اسپری زعفران به طور مستقیم تهیه می‌کنند.

ویژگی های خط تولید اسپری زعفران

اولین گام در خرید اینترنتی محصولات زعفرانی سنجش اعتبار سایت و فروشنده است. عدم توجه به این مسئله باعث بروز کلاهبرداری از سوی افراد سود می‌شود. نماد اعتماد الکترونیکی اصلی‌ترین و مهم‌ترین شاخصه یک سایت معتبر است. فروشگاه‌های معتبر فراورده‌های زعفرانی این نماد الکترونیکی را دارند.

نکته مهم دیگر بررسی قسمت‌های مختلف وب‌سایت است. اطلاعاتی که در بخش‌های درباره ما و ارتباط با ما وجود دارد، نکات ارزشمندی ارائه می‌کنند. به‌این‌ترتیب کاربران با فروشگاه اینترنتی زعفران و پیشینه آن بیشتر آشنا می‌شوند. سازوکار تهیه محصولاتی مثل اسپری از خط تولید اسپری زعفران نیز درج شده است.

موفقیت‌های چشمگیر مجموعه فرانیز در عرضه محصولات زعفرانی

این مجموعه عملکرد موفقی در زمینه فروش انواع فراورده‌های زعفرانی دارد. تنوع بی‌نظیر محصولات و برندها، انتخاب را برای کاربران آسان نموده است. این موضوع باعث می‌شود تا کاربران حق انتخاب زیادی داشته باشند. سایت اصلی این بازرگانی بر مبنای جذب حداکثری رضایت مشتریان است.

این شرکت قراردادهای همکاری با تولیدکنندگان برتر داخلی دارد. برترین خط‌های تولید محصولات مثل خط تولید اسپری زعفران انتخاب می‌شوند. همچنین برای تهیه سرگل زعفران به سراغ برترین پرورش دهندگان می‌روند. روش خرید و تهیه مستقیم زعفران و فراورده‌های آن باعث حذف واسطه‌ها می‌شود. به‌این‌ترتیب مرغوب‌ترین کالاها باقیمت‌های استثنایی به دست مشتریان می‌رسد.

این قیمت‌های مناسب باعث افزایش قدرت خرید مردم شده است. خرید مستقیم از خط تولید اسپری زعفران و سایر محصولات تضمینی برای اصالت کالا می‌باشد. وبسایت این مجموعه در تمام ساعات شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به مردم می‌باشد. یکی دیگر از مزایای استفاده از این فروشگاه اینترنتی امکان دریافت مشاوره رایگان است.

برخی از مشتریان هیچ زمینه‌ای از خرید زعفران و فراورده‌های آن ندارند. اطلاعات لازم از طریق مشاوره کسب می‌شود. اهمیت این موضوع در خریدهای عمده نسبت به خریدهای جزئی دوچندان است. این بازرگانی همچنین برای رفع نیازهای آموزشی کاربران مقالات متعددی تهیه کرده است.

به‌این‌ترتیب دانش اولیه خریداران در مورد زعفران و فرآورده‌های آن افزایش پیدا می‌کند. همچنین اطلاعات زیادی در مورد خط تولید اسپری زعفران و سایر فرآورده‌ها وجود دارد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه