به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

بازار خرید عصاره زعفران در ایران

بازار خرید عصاره زعفران در ایران

بازار خریدوفروش عصاره زعفران در ایران چگونه است؟ آیا مشتری حجم عمده، می‌تواند به‌صورت آنلاین سفارش داشته باشد؟

بهترین سایت عصاره زعفران

سایت های زیادی در امر خرید و فروش زعفران و فرآورده های آن در حال فعالیت هستند. این سایت ها گیاه زعفران و فرآورده‌ های آن مثل عصاره زعفران در ایران را به فروش می رسانند. فراورده های زعفرانی مثل گیاه زعفران مشتری های زیادی دارد.

امروزه خریدهای اینترنتی بیش از پیش گسترش یافته است. مردم امروزه تمایل زیادی به خرید اینترنتی زعفران دارند. برای خرید اینترنتی مثل خرید حضوری اول باید یک فروشگاه مناسب پیدا کنید.

برای پیدا کردن بهترین سایت عصاره زعفران در ایران راه های مختلفی وجود دارد. در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

  • می توانید از تجربیات دوستان تان درمورد خرید از سایت استفاده کنید.
  • خواندن نظرات کاربران سایت می تواند راهنمای خوبی برای خرید باشد.
  • به اطلاعات مندرج در سایت و پیشینه سایت توجه کنید.
  • کیفیت برند هایی که سایت فروش با آن ها همکاری می کند را ارزیابی کنید.
  • از خدمات مشاوره ای با کارشناسان آن ها استفاده کنید.

بهترین سایت های فروش فرآورده‌ های زعفرانی از گزینه های بالا نمره قابل قبولی کسب می کنند.

بازار خرید عصاره زعفران در ایران

محبوبیت عصاره زعفران

محبوبیت عصاره زعفران در ایران مثل گیاه زعفران بسیار بالاست. استفاده از گیاه زعفران از قدیم الایام در ایران رواج داشته است. کارایی آسان و قیمت مناسب این محصول از دلایل محبوبیت آن به شمار می رود. با توجه به محبوبیت بالا، عرضه این محصول در فروشگاه ها و سایت های اینترنتی انجام می شود.

برندهای عصاره زعفران موجود در بازار

تعداد برند های عصاره زعفران موجود در بازار زیاد است. هنگام خرید این محصول باید از کیفیت آن مطمئن باشید. با انتخاب برند معتبر می توانید عصاره با کیفیت خریداری نمایید. برند های معتبر از مواد اولیه با کیفیت در ساخت عصاره استفاده می‌ کنند.

از جمله برند های معروف و معتبر این محصول می توان به الیت، سراج و معراج اشاره کرد. استفاده از عصاره تولیدی توسط این برند ها، انواع غذا ها را خوش طعام می کند.

بازار خرید عصاره زعفران در ایران

چرا مایع زعفران بخریم

فراورده های زعفران مثل عصاره زعفران از کلیه خواص گیاه زعفران برخوردار است. این موضوع پاسخ این سوال است که چرا مایع زعفران بخریم. گیاه زعفران در کنار خواص زیادی که دارد، از قیمت بالاتری نسبت به فرآورده‌ های زعفرانی برخوردار است.

استفاده از عصاره زعفران در ایران یکی از راه های کاهش هزینه ها در رستوران ها می باشد. با استفاده از این محصول با پرداخت هزینه کمتر می توانید از عطر و طعم زعفران برخوردار شوید.

از عصاره زعفران در ایران برای مصارف خانگی مهمانی ها و مراسم ها نیز استفاده می شود. استفاده از زعفران بسیار راحت است و به خاطر همین طرفداران زیادی دارد.

می‌ توانید عصاره را در یک لیوان آب جوش حل کنید و بعد از چند دقیقه به غذا ها اضافه کنید. از این فرآورده زعفرانی در تهیه انواع دسر ها نیز استفاده می شود.

بازار خرید عصاره زعفران

ایران کشوری زعفران خیز

ایران کشوری زعفران خیز در دنیا شناخته می شود. کشتزارهای حاصلخیزی برای زعفران در  مناطق گرمسیری ایران وجود دارد. در چندین استان کشور زعفران کشت می شود.

خراسان رضوی اصلی ترین استان تولید کننده زعفران در ایران می باشد. شهرهای بیرجند، قائنات و فردوس مهم ترین شهرهای تولید کننده زعفران در خراسان رضوی هستند. در استان های دیگر مثل خراسان جنوبی، خراسان شمالی و اصفهان نیز زعفران کشت می شود.

زعفران در آب و هوای گرمسیری و کشتزارهای حاصلخیز بهتر به عمل می آید. سطح کشتزار های زعفران به طور روز افزون در حال گسترش می باشد. می توان گفت زعفران ایران پاسخگوی نیازهای داخلی و خارجی است.

کیفیت زعفران تولیدی در ایران مشتری های زیادی در سراسر دنیا دارد. زعفران ایرانی در مقیاس وسیع به خارج از کشور صادر می شود. کشور ایران نقش تعیین‌ کننده‌ ای در بازار های زعفران دنیا دارد.

خرید زعفران

صادرات انواع عصاره زعفران

کشور ایران بهترین و بزرگترین تولید کننده زعفران در دنیا است. کیفیت زعفران تولیدی در ایران بالا بوده و همین عامل سبب صادرات گسترده آن می شود.

امروزه ایران با بسیاری از کشور ها قرارداد بلند مدت همکاری در حوزه محصولات زعفرانی دارد. با گسترش تولید فرآورده‌ های زعفرانی امکان صادرات آن به سراسر دنیا فراهم شده است.

صادرات انواع عصاره زعفران در کنار گیاه زعفران با قدرت در حال انجام است و مشتریان زیادی دارد. صادرات زعفران و فرآورده‌ های آن ارز آوری زیادی برای کشور داشته است. تاجران زیادی به طور تخصصی در این حوزه در حال فعالیت می باشند که بسیار موفق هستند.

بازاریابی دقیق یکی از رمز های موفقیت تاجران ایرانی می باشد. به کمک یک بازاریابی دقیق مشتریان حقیقی شناسایی می شود. بعد از شناسایی مشتریان باید نیاز های خرید آن ها مشخص شود.

درصورت آشنایی با نیاز های خرید مشتریان محصولات با کیفیت تری عرضه می شود. تاجران برای نیازسنجی بازار بسیار دقیق عمل می‌ کنند. تاجران ایرانی دقت عمل خوبی دارند. به همین خاطر خریداران زعفران در سطح جهانی راضی به انجام معامله با آنان هستند.

فروشنده زعفران

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”justify;” ]صادرات انواع فراورده های زعفرانی در بسته بندی های مختلف صورت می گیرد. بسته بندی زیبا یکی از راه های افزایش فروش می باشد. در بسته بندی زعفران و عصاره زعفران در ایران برای صادرات به این موضوع دقت زیادی می شود. بسیاری از  بسته بندی ها نشان دهنده هنر کهن ایرانی اسلامی هستند. این نوع بسته بندی ها برای خریداران خارجی بسیار جالب توجه می باشد.[/highlight-paper]

مزیت های خرید از بازار فرانیز

مزیت های خرید از بازار فرانیز بسیار زیاد و قابل توجه است. این مجموعه با بهترین برند های تولید کننده زعفران و فرآورده های زعفرانی همکاری می کند. محصولات زعفرانی کیفیت تضمینی دارند. لذا همکاری با تولیدکنندگان برتر سبب تشدید این تضمین می گردد.

این مجموعه از شبکه وسیع توزیع در سراسر کشور برخوردار است. شبکه وسیع توزیع می تواند باعث رفاه حال مشتریان شود. امکان خرید مستقیم از مجموعه فرانیز وجود دارد. بسیاری از فروشگاه ها و مراکز پخش هم با این مجموعه همکاری می کنند.

با خرید از این مجموعه می توانید به طور همزمان انواع فراورده های زعفرانی را تهیه کنید. از دیگر مزایای خرید از این سایت، قیمت های رقابتی می باشد.

بازار خرید عصاره زعفران در ایران

با خرید از این مجموعه می توانید از اصالت کالا مطمئن باشید. خرید موفق بستگی زیادی به اصالت کالای درخواستی دارد.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”justify;” ]کلیه محصولات زعفرانی به طور مستقیم از کشتزار های حاصل خیز زعفران در خراسان تهیه می شوند. مجموعه فرانیز زعفران و فراورده های زعفرانی را از بهترین تولید کننده ها خریداری می کند. کارشناسان این مجموعه در خرید کلیه محصولات با دقت خاصی عمل می کنند. کارشناسان ما به صورت دائم همراه مخاطبین بوده و این عامل سبب جلب رضایت آن می شود.[/highlight-paper]

شبکه گسترده توزیع این مجموعه، عصاره زعفران در ایران را به طور یکنواخت پخش کرده است.

رونق بازار زعفران در ایران

زعفران رستنی ارزشمند بوده که طرف‌داران بسیاری دارد. باز معاملات این محصول گیاهی پر‌رونق و گسترده است. در حال حاضر فروشگاه‌های بسیاری به‌صورت آنلاین و حضوری به عرضه آن می‌پردازند.

شهرهای زعفران خیز نسبت به دیگر مناطق، بازار شلوغ‌تری دارند. دلیل این امر تقاضا برای عرضه از سوی مشتریان است. شهر مشهد یکی از پر‌رونق‌ترین بازار‌ها را به خود اختصاص داده‌ است.

عصاره زعفران در ایران مصرف بالایی دارد لذا شاهد فروش بالای آن هستیم. این فرآورده در برند‌های معتبر تولید و به بازار عرضه می‌گردد.

فرآورده‌های زعفرانی را می‌توان از فروشگاه‌‌های مواد غذایی و عطاری‌ها با قیمت مناسب خریداری نمود. تنوع بالای این محصولات باعث سهولت در خرید شده ‌است.

تولید عصاره زعفران در ایران

میزان تولید عصاره زعفران در ایران بسیار بالا بوده چراکه بزرگ‌ترین صادرکننده زعفران در جهان است. بهترین کارخانه‌ها در کشور ما وجود دارند که محصولاتی ارزنده را به بازار‌های جهانی عرضه می‌نمایند.

کیفیت فرآورده تولید‌شده به ماده اولیه آن بستگی دارد. هرچه گل مصرفی مرغوب‌تر باشد محصول نهایی از غلظت بیشتری برخوردار خواهد بود.

زرد بند بزرگ‌ترین شرکت تولید‌کننده عصاره زعفران در ایران بوده که به نقاط مختلف جهان صادرات دارد. در این شرکت از مدرن‌ترین دستگاه‌ها استفاده می‌گردد تا محصولی بهداشتی و درخور مشتری تهیه گردد.

کارشناسان در فرایند ساخت این فرآورده، گل زعفران را درون دستگاه قرار داده و سپس به آن ازت اضافه می‌نمایند. این کار سبب می‌شود تا اکسیژن داخل محفظه خالی شود و نیتروژن با اعمال فشار سبب عصاره‌گیری گردد‌.

با این روش خواص زعفران به‌خوبی حفظ می‌گردد و محصول دارای عطر و رنگ بی‌نظیری خواهد بود. تمام این عملیات بر طبق دانش روز دنیا صورت می‌پذیرد.

تأثیر عرضه اینترنتی زعفران بر میزان فروش

یکی از راه‌های عرضه زعفران و فرآورده‌های آن، استفاده از اینترنت است. در این روش فروشنده با ارائه اجناس خود به‌صورت آنلاین، باعث جذب بیشتر مشتری می‌گردد. در واقع بر میزان فروش محصول در طول سال افزوده می‌شود.

این روش از فروش سبب می‌شود مشتری هزینه اضافی بابت رفت‌وبرگشت پرداخت نکند. متقاضیان حجم عمده نیز می‌توانند برای خرید به‌صورت آنلاین اقدام نمایند. یکی از راه‌های امن خرید عصاره زعفران در ایران مراجعه به سایت‌های‌ فروش است.

خریدوفروش آنلاین در کشورهای توسعه‌یافته بسیار پرکاربرد است. در آلمان بیشتر فروشگاه‌ها به‌صورت اینترنتی به فعالیت مشغول هستند.

عدم نیاز به مراجعه حضوری و امکان خرید در هر ساعت از شبانه‌روز، باعث ترغیب مشتری به خرید شده است. به این طریق متقاضی با استفاده از لپ‌تاپ و یا تلفن‌ هوشمند می‌تواند سفارش خود را ثبت کند.

زعفران جزء کالا‌های اساسی برای آشپزخانه است. بدون شک تمام بانوان برای پخت شیرینی و غذا‌های خوش‌طعم به وجود این ادویه نیازمندند.

تولید فرآورده باکیفیت متفاوت

فرآورده‌های زعفرانی از تنوع بالایی برخوردار هستند. کارشناسان این محصولات را باتوجه‌به درجه کیفیت تقسیم‌بندی می‌کنند. بی‌شک هرچه میزان خلوص محصول بیشتر باشد، قیمت آن بالا‌تر خواهد بود.

زعفران دارای انواع مختلفی بوده که ملاک دسته‌بندی آن، کیفیت کلاله است. هرچه جنس و ظاهر رشته‌ها بهتر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود.

تمام قسمت‌های گیاه زعفران دارای خواص مفید هستند. در تولید خیلی از فرآورده‌ها از ساقه، گلبرگ و کلاله استفاده می‌گردد چراکه همگی عطر زیادی دارند.

اما رنگ طلایی زعفران مربوط به وجود کروسین در کلاله است. این ماده ارزشمند درون رشته‌ها جمع شده و در مجاورت آب رنگ‌دانه‌های آن از هم باز می‌شوند.

کلاله گران‌ترین قسمت از گیاه بوده که به بیش از ۵۰ کشور جهان صادر می‌گردد. در هنگام جداسازی آن باید دقت زیادی به خرج داد زیرا ظاهر آن بر روی قیمتش تأثیر مستقیم دارد.

فروش عصاره زعفران در ایران

نمودار فروش عصاره زعفران در ایران همواره سیر صعودی دارد چراکه توانسته رضایت مشتری را جلب نماید. این محصول در تمام مناطق کشور در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

تولیدکنندگان این فرآورده را در اوزان مختلف بسته‌بندی می‌کنند تا مشتری بتواند خریدی به‌صرفه داشته باشد. رستوران‌ها یکی از مشتریان اصلی این محصول ارزشمند هستند.

اصناف پر‌مصرف می‌توانند عصاره زعفران و دیگر فرآورده‌ها را به‌صورت عمده خریداری نمایند. خرید در حجم بالا باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها شده چراکه محصول را با قیمت مناسب‌تری تهیه می‌نمایند.

کترینگ‌ها مراکز پخت غذا برای قطار‌ و هواپیما هستند. این مراکز با خرید مواد طبیعی سعی در جلب رضایت مصرف‌کننده دارند. استفاده از محصولات ارگانیک می‌تواند آن‌ها را به مقصودشان برساند.

میزان آگاهی مردم نسبت به‌سلامت فرآورده‌های گیاهی بیشتر شده است. این امر سبب شده تا میزان فروش این محصولات بیشتر شود.

استفاده از دستگاه‌های مکانیزه برای پرورش زعفران

زعفران از جمله محصولاتی است که عملیات کشاورزی آن دشوار است. لذا در کشور‌های پیشرفته از دستگاه‌های مکانیزه برای این منظور استفاده می‌گردد.

کشاورزی زعفران در ایران بیشتر به روش سنتی انجام می‌شود. کشاورزان برای عملیات کاشت و برداشت از نیروی انسانی کمک می‌گیرند. این مراحل بسیار زمان‌بر بوده و هزینه زیادی را می‌طلبد.

سخت‌ترین مرحله در کشاورزی طلای سرخ، برداشت آن است. کشاورزان این کار را قبل از طلوع آفتاب و بادقت بالا انجام می‌دهند. تأخیر در زمان برداشت باعث پلاسیده شدن گل‌ها می‌شود.

کشاورزان می‌توانند با استفاده از دستگاه گلچین این عملیات را در عرض چند ساعت به اتمام برسانند. استفاده از این ماشین‌آلات باعث پیشبرد در راندمان کار می‌شود.

اگر عملیات برداشت به‌موقع انجام شود طبعاً فرآورده‌های باکیفیت‌تری تولید خواهد شد. عصاره زعفران در ایران از گل‌های تازه و مرغوب تهیه و عرضه می‌گردد.

پخش فرآورده‌های زعفرانی در کشور

شرکت‌های پخش با توزیع مویرگی فرآورده‌های زعفرانی در کشور، باعث القای سلامتی به عموم می‌شوند. این مراکز محصول موردنیاز را برای فروشگاه‌های سراسر کشور تأمین می‌کنند.

پخش عصاره زعفران در ایران از طریق این شرکت‌ها صورت می‌پذیرد. تقاضا برای عرضه این فرآورده بالا بوده و میزان تولید آن روبه‌رشد است.

محصولات باکیفیت همواره نظر مشتریان را به‌سوی خود جلب می‌کنند. شرکت‌های تولیدی در طی سال‌های اخیر محصولات متنوعی را وارد بازار مواد غذایی کرده‌اند. مشتری باید در هنگام خرید به‌سلامت محصول دقت نماید تا بتواند خریدی موفق را انجام دهد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه