در تماس های تلفنی که مشتریان برند سراج از سراسر کشور با کارشناسان سایت عصاره زعفران دارند، مشتری می خواهد دقیقا از شرایط معاملات کالا و جزئیات آن آگاه شود.
در این گونه موارد بایستی تمامی واقعیت ها در مورد کالا و بهترین سرویس های جانبی گزارش گردد تا بعدا جای هیچ حرف و حدیثی باقی نماند. به عمده ی خریداران سراسر کشور توصیه می گردد که روش های تبلیغاتی خود را به صورت مداوم در بازار تغییر دهند تا در ذهن مخاطبانشان این رویه ها تکراری نباشد. البته نظر خرده فروشان درباره این شیوهای تجاری نیز کارساز است.
این نظریات می توانند سود شرکت و فروش مجموعه را تضمین کند. گاهی تاجران یک حوزه توانایی اداره ی همه جانبه را ندارند و به دنبال یک شریک کاری و مورد اعتماد در امور سایت اینترنتی هستند. عموما هیچ کس متوجه خدمات خوب و اساسی نمی شود اما اگر خدمات اضافی ارائه شود، راحت تر به چشم می آید.