به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

ارزش واقعی زعفران پودر شده قائنات

ارزش واقعی زعفران پودر شده قائنات

زعفران ایرانی گران ترین ادویه جهان می باشد و از ارزش بسیار زیادی برخوردار است. زعفران پودر شده قائنات نیز یکی از محصولاتی می باشد که توسط فرانیز عرضه می شود و نوع اصل با عیار واقعی آن را به دست مشتریان می رساند.

ارزش واقعی زعفران پودر شده قائنات

مناطق مختلف استان خراسان اولین محل پرورش زعفران در ایران بوده است که شرایط آب و هوایی مناسب و حاصلخیز بودن خاک این منطقه سبب شده بالاترین کیفیت زعفران در جهان از مزارع این مناطق به دست بیاید.

از آنجایی که زعفران در اکثر شهرستان های استان خراسان رضوی کاشت می شود، شاهد کیفیت ها و قیمت های متفاوتی نیز هستیم. از تولید کنندگان عمده زعفران می توان به شهرستان های تربت حیدریه، تربت جام، گناباد، کاشمر و غیره اشاره کرد.

در این بین، زعفران پودر شده قائنات و منطقه خراسان در سراسر ایران و جهان مشهور بوده و از محبوبیت زیادی برخوردار است و زعفرانی که از مزارع این استان برداشت می شود، به طور عمده وارد بازار بزرگ مشهد شده و در آنجا به فروش می رسد. اما از آنجایی که همه مصرف کنندگان زعفران به این شهر دسترسی ندارند و خود در مناطق دیگری زندگی می کنند شرکت هایی همچون فرانیز با ارتباط مستقیم خود که با کشاورزان و مزارع کشت دارند، به ساکنان شهر های بزرگی مانند تهران و شهر های جنوبی کشور امکان خرید زعفران با کیفیت را داده اند.

خرید آنلاین زعفران پودر شده قائنات از بازار مشهد

ارزش واقعی زعفران پودر شده قائنات

بازار مشهد یکی از بزرگ ترین مراکز فروش عمده زعفران در کشور تلقی می شود که می توانید از طریق این سایت تمامی محصولات موجود در این بازار مانند زعفران پودر شده قائنات را به صورت آنلاین خریداری کنید.

شما می توانید به صورت حضوری نیز اقدام به خرید از بازار فروش زعفران در مشهد نمایید اما باید توجه داشت واسطه های خرید و فروش زعفران در این بازار زیاد هستند که اعتماد کردن به مراکز فروش زعفران را مشکل کرده است. در این محل شرکت ها و مغازه های زیادی را می توان مشاهده کرد که به فروش زعفرانی که به صورت فله از کشاورز خریداری کرده اند می پردازند.

ارزش واقعی زعفران پودر شده قائنات

مجموعه فرانیز با حذف واسطه های متعددی که خصوصا در صورت افزایش مسیر برای مصرف کنندگان شهر هایی مانند اصفهان، تهران، شیراز و حتی خود مشهد دارند، این کالا ها را با بالاترین کیفیت و به قیمت اولیه کارخانه ارائه می نماید. در خرید زعفران باید به ویژگی های ظاهری رشته ها توجه نمود و اگر زعفرانی که خریداری می کنید حالت پودری دارد باید از طریق رنگ آن ها به اصل یا تقلبی بودنشان پی ببرید. برای خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن تماس موجود در ساید تماس بگیرید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه