به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

آخرین قیمت خرید پودر زعفران ارزان

قیمت خرید پودر زعفران

خرید پودر زعفران به صورت عمده با قیمت ازان، در چه مراکزی انجام می شود؟ آخرین قیمت پودر زعفران بر اساس چه فاکتورهایی در بازار تعیین می شود؟ انواع زعفران را در چه شرایطی می تواند در منزل نگه داری کرد؟
زعفران یکی از گیاهان خوش عطر و خوش رنگ در جهان می باشد که از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. به دلیل ارزش بالای این محصول موارد مشابه تقلبی آن در بازار موجود است که تشخیص آن برای همه ممکن نیست.

شرایط نگه داری پودر زعفران در خانه

نگه داری پودر زعفران نیاز به شرایط خاصی دارد که در این متن به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • پودر زعفران را بهتر است در یک ظرف مهر و موم شده نگه داری کنید تا کثیف نشود. اگر پودر زعفران کثیف شود، تمیز کردن آن بسیار سخت می باشد.
  • سعی کنید زعفران را در یک مکان خشک مانند: کابینت نگه داری کنید تا رطوبت باعث فاسد شدن آن نشود.
  • سعی کنید زعفران را در کنار مواد بودار مانند: مواد شوینده نگه داری نکنید، زیرا طعم و عطر زعفران کاملا از بین می رود و ارزش آن کمتر می شود.
  • می توانید برای نگه داری زعفران از ظروف شیشه ایی تمیز استفاده کنید تا عطر آن به خوبی باقی بماند.

آخرین قیمت پودر زعفران

قیمت پودر زعفران در بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد. امروزه با نوسانات شدید قیمت در بازار مواجه هستیم. با این وجود مجموعه ما، انواع پودر زعفران را با قیمت پایینی به بازار عرضه می کند.
شما مشتریان عزیز میتوانید برای خرید عمده انواع پودر زعفران به ما مراجعه کنید و از قیمت های دست اول این محصولات بهره مند شوید.

خرید پودر زعفران به صورت عمده

پودر زعفران حاصل آسیاب این محصول می باشد که ۹۰ درصد ذرات آن از الک با منفذ ۵۰۰ میکرون عبور می کند. تولید زعفران نیازمند صرف هزینه های گزاف است که شرایط خاصی را می طلبد. شرکت ما به عنوان معتبر ترین مراکز خرید زعفران در کشور، سابقه طولانی در این زمینه دارد.
مهم ترین اعتبار ما، اطمینان مشتریان عزیز به مجموعه ما می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید پودر زعفران به مراکز ما در سراسر کشور مراجعه کنید. محصولات ما به صورت عمده و فله ایی مطابق با سلیقه مشتری در دسترس خریداران محترم قرار می گیرد.

بازار پودر زعفران؛ تازه‌ترین گزارشات و تحلیل‌ها

متقاضیان دریافت تازه‌ترین گزارشات و تحلیل‌های مربوط به بازار پودر زعفران می‌توانند با ما در ارتباط باشند. کارشناسان و محققین ما تمام تلاش خود را برای جمع‌آوری اطلاعات کاربردی به‌کار گرفته‌اند. بازار مواد غذایی همانند دیگر محصولات تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله نوسانات ارز می‌باشد.

قیمت محصولات ممکن است در یک بازه زمانی کوتاه، تغییرات چشمگیری داشته باشد. یکی دیگر از عوامل مؤثر بر نرخ فرآورده‌های زعفرانی، افزایش قیمت زعفران است. طبعا با بالا رفتن نرخ ماده‌اولیه، کارخانجات آن را بر روی قیمت نهایی محصول اعمال خواهند کرد.

قیمت خرید پودر زعفران نیز از این قاعده مستثنی نیست. مشتریان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین این فرآورده را با مناسب‌ترین قیمت ممکن خریداری نمایند. این فرآورده جزء محصولات پرفروش بوده که در کارخانه و با حساسیت بالا تولید می‌گردد.

مزیت استفاده از پودر زعفران، برخورداری از عطر تازه زعفران است. برخی از فروشگاه‌ها با ساخت کانال‌ و گروه در شبکه‌های اجتماعی، قیمت جدید محصولات را اطلاع‌رسانی می‌کنند.

پودر زعفران در نرخ‌های مختلفی عرضه می‌گردد که به کیفیت کالا بستگی دارد. گروهی از مشتریان کیفیت محور هستند یعنی مایلند که محصول مرغوب را با بالاترین قیمت خریداری نمایند.

اما گروهی دیگر قیمت محور هستند و معمولا برای خرید اجناس با نرخ پایین‌تر اقدام می‌کنند. طبعا این گروه پودر زعفران را با درجه خلوص کلاله کمتر دریافت می‌نمایند.

راهکارهای مذاکره و تخفیف در خرید پودر زعفران

تمامی مشتریان خرید پودر زعفران علی‌الخصوص مشتریان عمده متمایلند که این محصول را با تخفیف خریداری نمایند. برای دستیابی به این هدف باید وارد یک مذاکره صحیح شد. مذاکره یکی از فنون موفقیت در کسب‌و‌کار است. فرد مذاکره کننده باید دانش و مهارت این کار را در خود پرورش دهد.

داشتن اعتماد به نفس بالا پس از کسب اطلاعات لازم، لازمه این کار می‌باشد. فروشنده همواره برای مشتریان خود تخفیفاتی را در نظر می‌گیرد چراکه باید در این بازار پرتلاطم بتواند جایگاه خود را ثابت کند. اگر فروشنده هستید باید بیشتر شونده باشید تا بتوانید نیاز کامل مشتری را درک کنید.

بعد از گوش دادن به صحبت‌های مخاطب، به معرفی کالای مرتبط با نیاز وی بپردازید. باید کاملا مودب و محترمانه و در عین حال گرم صحبت کنید. هدف شما باید برقراری یک رابطه بلند مدت باشد.

باید روی پارامترهای متغیر معامله تمرکز کنید. یعنی باید به بررسی گزینه‌هایی که مشتری امکان تغییر آن را دارد بپردازید. خرید محصول در برند دیگر یا چگونگی پرداخت هزینه خرید می‌تواند گزینه‌های قابل بحث باشد. مشتری قبل از انجام مذاکره با مرکز فروش، باید تمامی اطلاعات لازم را در مورد آن کالا کسب کند.

همچنین استعلام قیمت محصول در سایت‌های مختلف سبب می‌شود بتوانید در مورد قیمت بهتر صحبت کنید. قیمت خرید پودر زعفران در شرکت‌های بازرگانی به‌نسبت مراکز دیگر مناسب‌تر است. دلیل این امر را می‌توان عرضه مستقیم کالا از کارخانه به مشتری از سوی این مراکز دانست.

قیمت خرید پودر زعفران

پرفروش‌ترین پودر زعفران با بهترین شرایط

پودر زعفران اعلا و باکیفیت جزء پرفروش‌ترین فرآورده‌ها محسوب می‌شود. مشتریان عمده می‌توانند برای خرید به‌صورت آنلاین و با بهترین شرایط اقدام نمایند. طبعا بهترین شرایط برای مخاطبین، خرید کالای مرغوب در ازای پرداخت بهای مناسب می‌باشد.

همچنین یکی دیگر از نشانه‌های خرید موفق، دستیابی آسان به کالا است. گاهی متقاضیان برای آگاهی از قیمت خرید پودر زعفران در برندهای مختلف باید به فروشگاه‌های مختلفی مراجعه نمایند. طبعا این امر علاوه‌ بر اتلاف زمان زیاد باعث صرف هزینه‌های بالا می‌شود.

این امر علی‌الخصوص در شهرهای شلوغ و پرجمعیت که همواره ترافیک بالایی دارد بیشتر نمود پیدا می‌کند. با وجود خرید آنلاین می‌توان در هر ساعت از شبانه‌روز با مشاهده سایت‌های مختلف بهترین محصول را انتخاب کرد. مذاکره و ثبت سفارش در این شیوه از معامله به همان صورت آنلاین انجام می‌گیرد.

میزان فروش برندها و نمونه‌های مختلف پودر زعفران متفاوت است. برخی از نمونه‌ها در بازار از فروش بیشتری برخوردار هستند. دلیل این امر اثبات کیفیت آن‌ها به مصرف‌کنندگان است. پودر زعفران همان رشته‌های خشک شده است که در کارخانه تولید و بسته‌بندی می‌شود.

در بازار شاهد فروش این فرآورده بدون بسته‌بندی مناسب توسط دست فروشان هستیم. خرید این فرآورده در چنین شرایطی باعث می‌شود که شما به یک کالای تقلبی و بدون کیفیت دست یابید.

کیفیت محصولات دارای شماره پروانه بهداشت توسط وزارت بهداشت تایید می‌شود. همچنین زمان ماندگاری محصول در این حالت بیشتر خواهد بود. شرایط نگهداری از پودر زعفران همانند رشته‌های خشک، حساسیت بالایی را می‌طلبد. رطوبت و تابش مستقیم آفتاب از خواص این فرآورده می‌کاهد.

بهتر است پودر زعفران را در ظروف کریستال یا خاتم و در کابینت‌های چوبی نگهداری نمود. آماده‌سازی مایع زعفران و پودرهای زعفرانی به‌صورت روزانه انجام گیرد تا بتوان از عطر آن بهره‌مند شد.

چگونه قیمت خرید پودر زعفران ارزان را بیابیم

همانطور که قبلا ذکر شد بهترین راه دستیابی به قیمت خرید پودر زعفران ارزان مراجعه به سایت‌های فروش می‌باشد. این مراکز در طول ماه تخفیفات ویژه‌ای را برای مخاطبین خود در نظر می‌گیرند. کارخانجات بعد از تولید فرآورده، قیمت آن را بر روی ظرف بسته‌بندی حک می‌کنند.

خریدار هنگام مراجعه در خرید حضوری می‌تواند از آن مطلع شود. اما گاهی مشتری تمایل دارد که همان کالا را با قیمتی ارزان‌تر تهیه کند. به‌همین خاطر به فروشگاه‌های مختلف مراجعه کرده تا بتواند بهترین مرکز را انتخاب کند‌.

طبعا این کار زمان‌بر بوده و برخی از مخاطبان زمان کافی را در اختیار ندارند. اما در طی سال‌های اخیر، افراد فعال در حوزه فناوری با راه‌اندازی سایت‌های خبری و فروش توانسته‌اند خدمتی بزرگ به مشتریان انجام دهند.

تاریخچه تجارت الکترونیک حدود چهار دهه است که وارد جهان شده است. سال ۱۹۹۱ تیم برنرز لی برای اولین بار این شیوه از فروش را پایه‌گذاری کردند و در سال ۱۹۹۴ اولین فروش آنلاین صورت گرفت.

در طی دهه اخیر این روش از معامله به‌حدی پیشرفت کرده که در برخی از کشورها در جایگاه اول قرار دارد. در ایران خرید‌وفروش آنلاین از سال ۱۳۸۵ شروع شد و تا بحال روند روبه‌رشد قابل توجهی داشته است.

مقایسه قیمت و کیفیت برترین مارک‌های زعفران پودری

خریداران زبده قبل از ثبت سفارش نهایی، به مقایسه قیمت و کیفیت برترین مارک‌های زعفران پودری می‌پردازند. دلیل این امر، صورت گرفتن یک خرید به‌صرفه و سودمند می‌باشد. این موضوع علی‌الخصوص در فروش عمده بیشتر اهمیت داد.

طبعا سودی که مشتری در این حالت دریافت می‌کند بالاتر خواهد بود. قیمت خرید پودر زعفران در برندهای مختلف متفاوت است که بهتر است خریدار از این موضوع مطلع شود. کارشناسان فروش مراکز آنلاین می‌توانند راهنمایی‌های لازم را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

پودر زعفران کاربردهای بسیاری دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به تهیه چای زعفرانی اشاره نمود. این دمنوش از ترکیب چای سیاه و یا سبز با پودر زعفران تهیه می‌شود.

این نوشیدنی برای بیماران قلبی بسیار مؤثر است چراکه از تجمع کلسترول در رگ‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین یک دمنوش بی‌نظیر برای سرماخوردگی و گلودرد است چراکه دارای طبعی گرم می‌باشد. هورمون دوپامین و سروتونین به هورمون‌های شادی‌آور معروف هستند. مصرف زعفران باعث افزایش ترشح این دو مورد می‌گردد.

پودر زعفران و راهنمای کامل برای افراد مبتدی

اگر شما جزء افرادی هستید که آشنایی چندانی با فرآورده‌های زعفرانی ندارید پس با ما همراه باشید. ما در این‌جا بر آنیم که به معرفی پودر زعفران برای افراد مبتدی بپردازیم.

پودر زعفران همانطور که از نامش پیداست آسیاب شده زعفران است. این فرآورده ممکن است در سه حالت وجود داشته باشد؛

  1. کلاله خالص پودر شده
  2. کلاله و خامه پودر شده
  3. گل زعفران آسیاب شده

قیمت خرید پودر زعفران

طبعا کیفیت محصول در این سه گزینه متفاوت خواهد بود. خرید شما در گرو هدفی می‌باشد که دارید. اگر قصد سرمایه‌گذاری و فروش آن در بازار داخل دارید باید به میزان تقاضای بازار دقت کنید.

همچنین منطقه و شهری که می‌خواهید پودر زعفران را در آن عرضه نمایید در تصمیم‌گیری شما تأثیر خواهد داشت. اما اگر تاجر هستید بهتر است نوع اول را انتخاب کنید، البته در اینجا تقاضای مشتری خارجی شما هم مهم می‌باشد.

یکی از نکات مثبت در خرید این فرآورده، بسته‌بندی آن در اوزان مختلف است. متقاضیان پودر زعفران می‌توانند مصرف‌کنندگان خانگی و یا مراکز طبخ غذا باشند.

مصرف‌کنندگان خانگی معمولا برای خرید جرم‌های پایین اقدام می‌کنند و محصول موردنیاز چند ماه خود را خریداری می‌نمایند. اما اصناف پرمصرف مانند؛ رستوران‌ها، هتل‌ها، کترینگ‌ها و کباب‌سراها خرید خود را در حجم عمده انجام می‌دهند.

این مراکز می‌توانند به‌صورت آنلاین برای ثبت سفارش اقدام نمایند و محصول باکیفیت و ارزان را خریداری نمایند. استفاده از محصولات مرغوب و ارگانیک سبب پخت غذاهای خوشمزه‌ و سالم می‌گردد.

مراجعه‌کننده به مراکز طبخ غذا وقتی خوراک باکیفیتی را نوش جان کند طبعا مشتری دائم آن رستوران خواهد شد. به‌همین خاطر می‌توان استفاده از مواد اولیه باکیفیت را شرط ماندگاری و تداوم یک حرفه دانست.

قیمت خرید پودر زعفران بستگی به محصولی دارد که شما انتخاب می‌کنید. پرداخت بهای بالاتر در ازای خرید جنس باکیفیت، سبب می‌شود سود حاصله شما در پایان کار بالاتر باشد.

روند تغییرات فصلی در بازار پودر زعفران

این فرآورده جزء ادویه‌‌هایی بوده که بیشتر برای پخت غذاهای مجلسی و تهیه کیک و شیرینی استفاده می‌شود. طبعا در برخی از فصول سال همانند بهار و تابستان میزان مهمانی‌ها و جشن‌ها به اوج خود می‌رسد. نمودار فروش پودر زعفران در این برهه زمانی صعودی است.

یکی از موارد عمده مصرف زعفران در فصول سرد برای تهیه دمنوش می‌باشد. طبع گرم زعفران آن را به یک داروی مسکن تبدیل نموده است. مصرف روزانه این محصول از سوی پزشکان طب سنتی توصیه می‌گردد. متاسفانه خیلی از غذاهای فست فودی و دارای موادنگهداره، طبع سردی دارند.

بدن و علی‌الخصوص مغز انسان در پی استفاده مداوم از چنین محصولاتی در معرض بیماری قرار می‌گیرد. تحقیقات نشان می‌دهد که سردی زیاد مغز یکی از علل بوجود آمدن اختلالاتی همانند اتیسم است. به‌همین دلیل به مادران باردار توصیه می‌شود که در زمان بارداری از مصرف زیاد خوراکی‌های سرد بپرهیزند.

برداشت گل زعفران در اواخر پائیز انجام می‌شود. کارخانجات در این فصل محصول را از کشاورزان خریداری می‌نمایند و سپس آن‌ها را به‌وسیله آون خشک می‌کنند.

خشک کردن در کارخانه به‌وسیله دستگاه و در زمان خیلی کوتاه انجام می‌گیرد. آون یا همان دستگاه زعفران خشک کن دارای چند قفسه بوده که بعد از قراردادن رشته‌ها در داخل آن باید درجه را تنظیم کرد.

کارشناسان باید از خشک‌بودن کامل رشته‌ها اطمینان یابند چراکه وجود رطوبت باعث خراب‌شدن سریع زعفران می‌شود. همچنین رشته‌های مرطوب را نمی‌توان به‌خوبی آسیاب کرد.

بعد از خشک کردن نوبت به بسته‌بندی است. اگر قصد تولیدکننده فروش به‌صورت رشته باشد پس به‌همان صورت در نمونه‌ها و اوزان مختلف آن را بسته‌بندی می‌نماید.

اما اگر هدف تولید پودر زعفران باشد بعد از آسیاب، محصول برای بسته‌بندی آماده می‌شود. قیمت خرید پودر زعفران بعد از تولید و بر اساس نوع آن تعیین می‌گردد.

شرکت‌های پخش از توزیع‌کنندگان اصلی پودر زعفران

شرکت‌های پخش جزء توزیع‌کنندگان اصلی پودر زعفران محسوب می‌شوند. این مراکز فرآورده‌های زعفرانی را به‌صورت مویرگی در سطح کشور پخش می‌کنند. خواص و کیفیت بالای این فرآورده سبب شده تا از دورترین نقاط کشور هم مشتری داشته باشد.

خوشبختانه وجود شرکت‌های پخش و فروش آنلاین باعث دستیابی عموم به این محصول ارزشمند شده است. میزان خرید آنلاین از سوی شهرستان‌ها خیلی بالا است. دلیل این امر را می‌توان عدم وجود فروشگاه‌های بزرگ و نبود تمامی برندها دانست.

زعفران هم‌اکنون به یکی از محصولات تجاری سبب شده و معاملات بزرگی بر پایه آن انجام می‌گیرد. تولید بالای این محصول در داخل کشور یکی از دلایل آن می‌باشد. در حال حاضر حدود ۹۰ درصد از نیاز بازار جهانی زعفران توسط ایران تأمین می‌گردد. اگر صنعت بسته‌بندی در ایران تقویت گردد باعث در صدر قرار گرفتن برندهای داخلی می‌شود.

بازرگانان زعفران ایرانی را به بیش از ۵۰ کشور جهان صادر می‌کنند. کشورهایی مانند اسپانیا، امارات و چین جزء مشتریان اصلی می‌باشند. علاوه بر طلای‌سرخ فرآورده‌های آن نیز از فروش بالایی برخوردار هستند. قیمت خرید پودر زعفران در برخی از کشورها چندین برابر نرخ داخلی می‌باشد.

تجارت این فرآورده زمانی سودآور خواهد بود که بتوان جنس را با قیمت مناسب و با تضمین کیفیت خریداری نمود. انتخاب مرکز فروش معتبر در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه