به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

کارخانه عصاره زعفران گلبان در تهران

کارخانه عصاره زعفران گلبان یک لیتری

کارخانه عصاره زعفران گلبان طی چند سال اخیر پا به عرصه رقابتی این حوزه گذارد. مدیران کارخانه با هدف گسترش کار خود یک تیم قوی و تخصصی را در شروع کار استخدام نمودند.

محصولات این شرکت به صورت مایع روانه بازار کشور می گردد. امروزه عصاره زعفران گلبان در صنایع غذایی کاربرد فراوانی دارد. این کالا به عنوان رنگ طبیعی در تولید شرینی جات، دسر ها و نوشیدنی ها به کار می رود. همچنین، افزودن عصاره زعفران به غذاها، طعم و عطر خاصی به آن می بخشد. عطرها و ادکلن‌های مختلف از مایع زعفران به عنوان یک عنصر اصلی در تولید خود استفاده می‌کنند. این عصاره به ترکیبات عطری مخصوص، ویژگی‌های خاصی می‌دهد.

تولید، فرآوری و کیفیت عصاره زعفران گلبان

تولید عصاره زعفران گلبان در حجم های 250 سی سی، 500 و 1000 سی سی صورت می گیرد. عاملان فروش این شرکت در مناسب های مختلف جشنواره های فروشی جالبی را برگزار می کنند. مشتریان و طرفدارن این کالا به صورت مستمر از این طرح ها بهره مند می شوند. برنامه‌های فروش شرکت فرانیز می‌تواند به تبلیغ، توزیع و بهبود بازار زعفران کمک کند. کارخانه عصاره زعفران گلبان از طریق راه های زیر فعالیت خود را پیش می برد:

  1. تبلیغات آنلاین و آفلاین: تبلیغات موثر در رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌های مرتبط با صنعت زعفران، رسانه‌های تخصصی و حضور در نمایشگاه‌ها.
  2. بسته‌بندی و برندینگ: ایجاد بسته‌بندی با طراحی زیبا و منحصربفرد و ایجاد یک برند معتبر.
  3. فروش مستقیم: ایجاد روابط مستقیم با مشتریان نهایی عصاره زعفران از طریق بازاریابی مستقیم و فروش در بازارچه‌ها.
  4. عرضه به فروشگاه‌ها و رستوران‌ها: همکاری با فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها برای تامین محصولات زعفرانی به صورت عمده.
  5. تخفیفات و پیشنهادهای ویژه: ارائه تخفیفات، پیشنهادهای ویژه و بسته‌های تخفیفی به مشتریان.
  6. مشارکت در تجارت الکترونیکی: ایجاد فروشگاه آنلاین یا همکاری با پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی.

کارخانه عصاره زعفران گلبان غلیظ برای آشپزی

بهبود تحقیقات و آزمودن طرح های فوق به فروشندگان بهترین راهکارها را نشان می دهد. قطعا شما نیز تجربیاتی دارید که می توانید در پایان مقاله با ما به اشتراک بگذارید. خوشحال می شویم نظرات ارزشمند شما را بدانیم.

عصاره زعفران گلبان؛ برندی جدید در دنیای زعفران

کارخانه عصاره زعفران گلبان با تحویل به موقع سفارشات، مشتریان بسیاری را جذب خود کرده است. مدیران فروش این شرکت بزرگ، با وجود اینکه گلبان یک برند جدید در این حوزه به حساب می آید، اما امورات مشتریان را به صورت ریشه ای پیگیری می کنند. متاسفانه برخی از صاحبان تولیدی ها و شرکت ها هدفشان فقط فروش است. غافل از آنکه امروزه مردم ملاک های زیادی را برای خرید در نظر می گیرند. رفتار فروشنده بسیار مهم است. فروشنده باید بتواند به شیوه‌ای دوستانه و حرفه‌ای با مشتریان ارتباط برقرار کند. شنیدن نیازها و توقعات مشتریان و پاسخگویی به آن‌ها باعث افزایش اعتماد مشتری و بهبود تجربه خرید خواهد شد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه