به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

پخش و توزیع عصاره زعفران قائنات خراسان

عصاره زعفران قائنات خراسان با کیفیت عالی

آیا عصاره زعفران قائنات را نیز همانند زعفران خشک شده بهتر است که از ناحیه ی خراسان بخریم؟ چه سایت هایی پخش و توزیع این عصاره را بر عهده دارند؟

تاریخچه کشت زعفران در ایران

بر اساس اسناد تاریخی تاریخچه کشت زعفران در ایران حدود ۳۰۰۰ سال پیش می‌باشد. البته در برخی از کتب قدیمی شواهدی مبنی بر مصرف این محصول در حدود ۵۰۰۰ سال پیش نیز وجود دارد. مردم ایران از دوره ساسانیان و هخامنشیان از زعفران در موارد مختلفی مانند طب سنتی و آشپزی استفاده نموده‌اند. در سنگ‌نگاره‌های تخت جمشید نیز از زعفران نقش‌هایی وجود دارد.

اولین دوره کشت زعفران در همدان بوده و به‌مرور زمان توسط بازرگانان به‌دیگر کشورها ارسال شده است. هم‌اکنون ایران بزرگترین تولیدکننده زعفران در جهان می‌باشد. در‌حال حاضر بیشترین میزان تولید طلای‌سرخ در خراسان انجام می‌گیرد. اقلیم این منطقه از سازگاری بسیار بالایی با گیاه زعفران برخوردار است.

این استان علاوه‌بر زعفران بیشترین حجم از میزان فرآورده را نیز به بازار عرضه می‌نماید. عصاره زعفران قائنات خراسان یکی از باکیفیت‌ترین فرآورده‌های زعفرانی بوده که توسط شرکت‌های پخش توزیع می‌شود. این مراکز توانسته‌اند در بیشتر مناطق کشور به‌صورت آنلاین و حضوری نفوذ پیدا کنند. پخش عصاره قائنات باعث معرفی این محصول ارگانیک به تمامی آشپزان می‌شود.

فروش عصاره زعفران قائنات خراسان

شرکت‌های بازرگانی فروش عصاره زعفران قائنات خراسان را در حجم نیم‌ لیتری و یک لیتری به‌صورت عمده انجام می‌دهند. این فرآورده غلیظ بوده و خرید آن بسیار به‌صرفه است. عصاره و یا همان زعفران مایع حالت آماده‌به‌مصرف زعفران است که بسیار پرطرفدار می‌باشد. مصرف‌کنندگان زعفران برای آماده‌سازی این مایع باید ابتدا زعفران را به‌خوبی آسیاب نمایند. این کار به‌وسیله هاون و با دقت بالایی صورت می‌گیرد.

بعد از انجام این کار نوبت به دم‌کردن آن است. البته برخی از افراد برای دستیابی به آب زعفران از قطعه‌های یخ استفاده می‌کنند. برای انجام این کار باید از درصد ترکیب مواد آگاهی یافت تا بتوان شاهد یک مایع خوش‌رنگ بود. طبعا افراد شاغل و دارای مشغله همواره با ضیق وقت مواجه هستند و انجام این مراحل برای آنان دشوار خواهد بود. این گروه از مصرف‌کنندگان می‌توانند با خرید فرآورده‌های زعفرانی با این مشکل مقابله کنند.

شهر قائنات در خراسان جنوبی واقع بوده و و مفتخر به تولید باکیفیت‌ترین نمونه زعفران می‌باشد. بی‌شک شرکت‌های تولیدی با خرید گیاه زعفران این شهر و تولید فرآورده از آن توانسته‌اند مرغوب‌ترین محصولات را به بازار عرضه نمایند.

بزرگترین سایت عصاره زعفران قائنات خراسان

جایگاه زعفران ایرانی در بازارهای جهانی

زعفران جایگاه گران‌قیمت ترین ادویه بر اساس وزن را دارد. این موضوع باعث تبدیل‌شدن این محصول به یک کالای لوکس در بازار شده است. ایران بزرگترین تولیدکننده طلای‌سرخ در جهان می‌باشد. در حال حاضر کشور‌های افغانستان، یونان، کشمیر و اسپانیا نیز سالانه بر میزان پرورش زعفران می‌افزایند.

بیشترین برندهای موجود در بازارهای جهانی مربوط به کشور اسپانیا می‌باشد. آمار موجود نشان می‌دهد که این کشور تنها یک درصد از سهم جهانی تولید زعفران را دارد.

سوالی که در این‌جا مطرح می‌شود چگونگی موفقیت این کشور می‌باشد. اسپانیا با خرید زعفران فله‌ای از ایران و بسته‌بندی‌ آن به‌نام خود، باعث مدیریت بازار فروش این محصول شده است. کشور ایران باید بیشترین میزان صادرات خود را در قالب محصولات بسته‌بندی‌شده انجام دهد. سرمایه‌گذاران با خرید دستگاه‌های پیشرفته می‌توانند در این زمینه کمک شایانی کنند.

این موضوع در مورد فرآورده‌های زعفرانی نیز صدق می‌کند. صادرات مشتقات زعفرانی باکیفیت باید با بهترین نوع بسته‌بندی انجام گیرد. عصاره زعفران قائنات خراسان یکی از باکیفیت‌ترین فرآورده‌ها بوده که برای صادرات بسیار مناسب می‌باشد. میزان رنگدهی این فرآورده بسیار بالا بوده و از قیمت مطلوبی برخوردار است.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه