به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

تولید و فروش عصاره زعفران زرد طلایی

تولید و فروش عصاره زعفران

رازهای تولید و فروش عصاره زعفران: طعمی از زر و زعفران. با ما عصاره زعفران را به عنوان یک زمینه سرمایه‌گذاری بدانید.

عصاره زعفران زرد طلایی؛ شاهکاری از مزرعه به بازار

عصاره زعفران زرد طلایی را می‌توان شاهکاری از مزرعه به بازار معرفی نمود. دلیل این تعبیر را می‌توان تولید یک فرآورده سالم که برگرفته از گیاهی اعجاب‌انگیز است دانست.

تولید یک محصول مفید، هنر محسوب می‌شود. در واقع فردی هنرمند است که بتواند اثرهای زیبایی را از یک ماده خلق کند.

تولیدکنندگان فرآورده‌های زعفرانی همانند یک هنرمند خلاق، مرغوب‌‌ترین محصولات را تولید نموده‌اند. تولید و فروش عصاره زعفران یکی از این موارد بوده که با رنگ زیبای خود، به روح آدمی سرزندگی می‌بخشد.

کاربرد بالای این محصول در آشپزی ایرانی آن را به یک کالای پرفروش تبدیل نموده است. در حال حاضر می‌توان در اکثر آشپزخانه‌های سراسر کشور، عصاره زعفران را مشاهده نمود.

کارخانجات با تولید این فرآورده روند آشپزی را سرعت بخشیده‌اند. طبعا وجود مواد آماده‌مصرف باعث ترغیب بیشتر آشپزان برای پخت غذاهای متنوع می‌شود.

آماده‌سازی زعفران در منزل زمان‌بر بوده که باعث منصرف شدن خیلی از افراد از مصرف آن می‌گردد. این موضوع علی‌الخصوص در افراد شاغل که همواره دارای ضیق وقت هستند بیشتر نمود پیدا می‌کند.

اولین مرحله برای تولید زعفران مایع در منزل پودر نمودن آن است. این کار به‌وسیله هاون‌های سنگی میسر بوده و باید به‌خوبی رشته‌ها را پودر نمود. بعد از آن باید به پودر، آب جوش یا قطعه‌های یخ اضافه کرد.

کارخانجات این پروسه را در حجم‌های خیلی بالا و به‌وسیله دستگاه‌های مدرن انجام می‌دهند. کیفیت مایع زعفران قبل از بسته‌بندی در آزمایشگاه سنجیده می‌شود و پس از اطمینان از سلامت محصول ، آن را بسته‌بندی می‌کنند.

تولید عصاره زعفران رونق زیادی برای بازار محصولات زعفرانی در پی داشت. طبعا مشتری از عرضه اجناس باکیفیت استقبال می‌کند.

بی‌نظیرترین عصاره زعفران در دستان شما

ما با عرضه مایع زعفران زرد طلایی، بی‌نظیرترین فرآورده را در دستان شما نهاده‌ایم. این محصول سرشار از سلامتی بوده و می‌توان آن را در سفره خانواده قرار داد.

فروشنده باید سلامت مصرف‌کننده را در وهله اول قرار دهد تا بتواند در کار خود موفق شود. مخاطب با خرید جنس باکیفیت از حسن خوب عرضه‌کننده اطمینان می‌یابد و جزء مشتریان ثابت می‌گردد.

طبع گرم زعفران سبب شده تا از آن به‌عنوان یک داروی گیاهی مسکن یاد شود. این محصول برای درد دل و دستگاه گوارش خواص بسیاری دارد.

تسهیل فرآیند هضم غذا و کمک به عدم برگشت اسید معده به مری یکی از تأثیرات زعفران بر گوارش می‌باشد. این محصول همچنین در درمان یبوست و ورم معده بسیار مؤثر است.

بوعلی سینا نیز درباره تاثیر زعفران بر تقویت ماهیچه‌های دستگاه گوارش و کاهش اشتهای کاذب در کتاب خود گفته است. مصرف زعفران باید برطبق قاعده و بر اساس استاندارد باشد.

تولید و فروش عصاره زعفران در داخل کشور و توسط شرکت‌های معتبر انجام می‌گیرد. این کارخانجات محصول موردنیاز خود را از شهرهای زعفران‌خیز تهیه می‌کنند.

تجارت این محصول در سطح بالا انجام می‌گیرد. هم‌اکنون می‌توان عصاره زعفران ایرانی را در بازار خیلی از کشور‌های جهان یافت.

عصاره مرغوب باید از رنگدهی و عطر بالایی برخوردار باشد. متاسفانه برخی از کارخانجات در تولید این فرآورده از ترکیبات شیمیایی استفاده می‌کنند لذا باید در انتخاب برند دقت نمود.

تولید و فروش عصاره زعفران

زعفران زرد طلایی، راهی برای سرمایه‌گذاری پرسود

آیا شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که با وجود سرمایه بالا، هنوز در هیچ زمینه‌ای سرمایه‌گذاری نکرده‌اید؟ آیا همچنان به‌دنبال گزینه‌ای پرسود و البته پرفروش هستید؟

زعفران زرد طلایی یک گزینه بسیار مناسب برای شما می‌تواند باشد. دلیل این امر را می‌توان میزان بالای تولید سالانه به‌دلیل افزایش تقاضای بازار دانست.

تولید و فروش عصاره زعفران زرد طلایی در طی سال‌های اخیر رشد زیادی داشته است. مصرف‌کننده بعد از استفاده از یک ماده باکیفیت، علاوه بر خرید عصاره زعفران آن را به دیگران معرفی خواهد کرد.

مناسب بودن قیمت این فرآورده یکی دیگر از دلایل مناسب برای سرمایه‌گذاری است. این محصول در حجم‌های مختلف از جمله؛ ۲۵۰ سی سی، نیم لیتری و یک لیتری موجود می‌باشد.

با مراجعه به سایت‌های فروش و مشاهده قیمت جزئی و عمده این کالا می‌توان شاهد تفاوت قیمت آن‌ها شد. سرمایه‌گذار با خرید حجم بالا و پخش آن می‌تواند سود کلانی را عاید شود.

افرادی که متمایل به راه‌اندازی کسب‌و‌کار خانگی هستند نیز می‌توانند از این محصول بهره گیرند. از آن‌جا که مخاطب اصلی این محصول آشپزان خانگی و مراکز طبخ غذا هستند لذا فروش آن راحت خواهد بود‌.

از جمله زمینه‌های مصرف عصاره زعفران می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • تزئین انواع پلو
  • پخت کیک و شیرینی
  • تهیه بستنی
  • تهیه شربت
  • استفاده در پخت انواع خورش

یک آشپز خوش‌سلیقه‌ تمایل دارد از بهترین مواد در آشپزخانه خود استفاده کند. میزان استفاده از فرآورده‌های زعفرانی در ایام مختلف سال متفاوت است.

به‌عنوان مثال؛ بالاترین میزان مصرف دمنوش و چای زعفرانی در فصول سرد و شربت در فصول گرم سال است. همچنین بیشترین میزان فروش عصاره مربوط به نوروز و ماه‌های محرم و رمضان می‌باشد.

سابقه تولید و فروش عصاره زعفران در ایران

کشو ما تا قبل از سال ۹۰ عصاره موردنیاز بازار را از فرانسه خریداری می‌نمود. اما خوشبختانه در دهه خرید شرکت‌های بسیاری در زمینه تولید و فروش عصاره زعفران دست به‌کار شدند.

سوئیس، آلمان، کانادا، فرانسه و نیوزلند هم‌اکنون جزء مشتریان اصلی عصاره زعفران ایرانی هستند. تولید فرآورده‌های زعفرانی در داخل کشور علاوه بر اشتغال‌زایی، سبب عدم فروش زعفران خام می‌شود.

زعفرانی که در داخل ایران تولید می‌گردد در جهان بی‌همتا بوده و قابلیت تولید فرآورده‌های متنوع را دارد. هم‌اکنون در کشور‌های اروپایی از زعفران، محصولات متنوع و پرطرفداری را تولید می‌نمایند.

کشور آلمان توانسته با تولید مکمل‌های غذایی از زعفران، بر رونق بازار خود بیافزاید. همچنین در رستوران‌های کانادا ساشه‌های تک نفره زعفرانی با قیمت بالا در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

ساخت عصاره در داخل کشور گام بالایی در زمینه تولید فرآورده محسوب شد. بعد از این محصول، اسپری زعفرانی که همان مایع زعفران در بسته‌بندی‌‌ متنوع بود وارد بازار گردید.

خراسان بزرگترین تولیدکننده طلای‌سرخ در کشور بوده که توانسته محصول اولیه شرکت‌های تولید فرآورده را تأمین کند. خیلی از کارخانجات مرتبط، در همین منطقه بنا شده‌اند تا از هزینه‌های مربوط به حمل‌و‌‌نقل بکاهند.

یکی دیگر از مزایای نزدیک بودن کارخانجات به مزارع زعفران، امکان دسترسی به محصول تازه است. خیلی از مدیران شرکت‌ها، زمین‌ها را از کشاورزان اجاره می‌کنند تا بتوانند سود بیشتری کسب کنند.

زعفران تولیدشده در این منطقه به دلیل سازگاری بالا با اقلیم آن و تجربه بالای کشاورزان بسیار باکیفیت می‌باشد. کشت زعفران هم‌اکنون در خیلی از مناطق ایران صورت می‌گیرد که کشاورزان معمولا برای خرید پیاز، از خراسان اقدام می‌کنند.

خرید عصاره زعفران

استراتژی جلب مشتریان جدید برای مایع زعفران

یکی از راه‌های جذب مشتریان جدید برای فروش بیشتر مایع زعفران، معرفی محصول خود به روش‌های مختلف است. گروهی از مخاطبان آشنایی چندانی با این فرآورده ندارند لذا باید اطلاعات لازم را در اختیار آنان قرار داد.

تلویزیون به‌عنوان یک رسانه عمومی یکی از راه‌های اصلی برای تبلیغ می‌باشد. بینندگان تلویزیون معمولا تمام رده‌های سنی هستند لذا می‌توان با ساخت یک کلیپ تبلیغاتی مناسب این کار را انجام داد.

همچنین چاپ تبلیغ در صفحات روزنامه‌ها و مجلات یکی دیگر از این روش‌ها می‌باشد. اما تحقیقات نشان می‌دهد که رده سنی نوجوانان تا میانسال، بیشتر وقت آزاد خود را با گوشی می‌گذرانند.

به‌همین خاطر می‌توان اذعان داشت که بهترین روش معرفی کالا، تبلیغ در فضای مجازی است. امکان فروش آنلاین و قرار دادن اطلاعات لازم در اختیار متقاضیان سبب جذب بیشتر مشتری می‌گردد.

توزیع عصاره زعفران در فروشگاه‌های شهرهای کوچک با قیمت مناسب، یک استراتژی هوشمندانه محسوب می‌شود. کیفیت و کارایی این فرآورده به‌حدی بالا بوده که مصرف‌کننده مجددا برای خرید اقدام خواهد کرد.

تولید و فروش عصاره زعفران در داخل کشور در درجه‌های کیفی متفاوتی انجام می‌گیرد. طبعا هرچه کیفیت کالا بالاتر باشد، قیمت آن بیشتر خواهد بود.

زعفران خالص‌ترین گوهر طبیعت

زعفران یا به‌اصطلاحی زرپران گران‌ترین ادویه در جهان است. این گیاه از تیره زنبقیان است و تولید آن به‌وسیله غده یا همان پیاز انجام می‌گیرد. این محصول را می‌توان خالص‌ترین گوهر طبیعت معرفی نمود.

رشته‌هایی که وسط غنچه گل زعفران پیدا می‌شوند مهم‌ترین بخش این گیاه به‌حساب می‌آیند. کشاورزان این رشته‌ها را بعد از جداسازی خشک کرده و به‌عنوان چاشنی و رنگ‌دهنده استفاده می‌کنند.

زعفران رنگ خیره‌کننده و زیبای خود را مدیون وجود ماده‌ای به نام کروسین است. همچنین عطر این گیاه به‌دلیل وجود سافرانال در ترکیب آن می‌باشد.

زعفران منبعی از ماده‌ای به‌نام کائمفرول است که رنگیزه‌های زرد را به‌وجود می‌آورد. این آنتی‌اکسیدان‌ در درمان بیماری‌هایی نظیر دیابت نوع ۲ و نارسایی‌های قلبی مؤثر است.

آنتی اکسیدان‌های موجود در زعفران باعث از بین رفتن رادیکال‌های آزاد می‌شوند. این رادیکال‌ها بر اثر آلودگی‌ و استرس بوجود می‌آیند و به پروتئین‌های بدن آسیب می‌رسانند.

کروستین یکی از عناصر تشکیل‌دهنده گیاه زعفران بوده که سطح تولید هورمون سروتونین در مغز را افزایش می‌دهد. این هورمون شادی‌آور بوده و افزایش آن سبب پیشگیری از افسردگی می‌گردد.

این خواص تنها بخش کوچکی از تأثیرات زعفران بر سلامت جسم و روان انسان است. استفاده از زعفران می‌تواند در قالب فرآورده نیز باشد.

تولید و فروش عصاره زعفران در سطح کشور سبب شده تا بر میزان مصرف این گیاه سلامتی افزوده شود. توزیع این محصول ارزشمند از طریق سایت شرکت‌های بازرگانی در حجم عمده انجام می‌گیرد.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت‌های مرتبط و مشاهده مشخصات کالا و قیمت آن، برای سفارش اقدام نمایند. این مراکز به تمام نقاط کشور ارسال دارند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه