به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

پخش شربت زعفران مصطفوی 650 گرمی

پخش شربت زعفران مصطفوی 650 گرمی

شربت زعفران مصطفوی یکی از محبوب ترین محصولات در بازار فرآورده های زعفرانی است. از طریق این سایت می توان نوع 650 گرمی آن را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کرد.

پخش شربت زعفران مصطفوی 650 گرمی

شربت زعفران یکی از نوشیدنی هایی است که می تواند جزو دسته سالم ترین ها قرار گیرد. این نوشیدنی از گیاه زعفران به وجود آمده است که خواص زیادی دارد. خواصی که به منزله وجود ترکیبات متعدد درون آن است و می تواند تا حد زیادی در سلامت افراد تاثیر گذار باشد. اگر فردی ویژگی های مثبت آن را مورد مطالعه قرار دهد، قطعا به مصرف فرآورده های زعفرانی علاقمند خواهد شد.

شرکت مصطفوی یکی از فعال ترین ها در حوزه زعفران می باشد و فرآورده های مختلف را به تولید می رساند. یکی از محصولاتی که توسط این مجموعه طراحی شده و ساخته می شود، شربت زعفران مصطفوی می باشد. این محصول دارای بسته بندی شیک و زیبایی است که قطعا سبب جذب مشتریان می شود.

پخش شربت زعفران مصطفوی 650 گرمی

هنگامی که یک مشتری به یک فروشگاه مراجعه می کند، در اولین نگاه، بسته بندی یک محصول می تواند نگاه وی را به سمت خود جلب کند. در وهله دوم کیفیت کالا می تواند تعیین کننده باشد و هنگامی که درباره قیمت سوال نماید، تصمیم نهایی خود را درباره خرید یا صرف نظر از آن خواهد گرفت.

تاجران و فروشندگان اگر به خرید شربت زعفران مصطفوی بپردازند، قطعا می توانند مرحله اول و دوم جلب نظر مشتری را پشت سر بگذارند اما مرحله سوم مشروط به تامین کننده است. یعنی اگر تاجر خریدش را از طریق یک واسطه انجام دهد، قطعا خودش محصول را به قیمت زیادی خریداری خواهد کرد. پس در نتیجه نمی تواند نظر مشتری را از این نظر جلب کند. اما کسی که از طریق تامین کننده های اصلی کشور همچون فرانیز سفارش خود را انجام داده باشند، قطعا قیمت پیشنهادی به آن ها همان لیست پیشنهادی کارخانه خواهد بود و این یعنی قیمت مناسبی را خواهند پرداخت.

شربت زعفران مصطفوی صادراتی

پخش شربت زعفران مصطفوی 650 گرمی

این محصول از آنجایی که کیفیت بالایی دارد و می تواند تا حد زیادی موفق واقع شود، قطعا انتخاب مناسبی برای صادرات به حساب می آید. به همین علت عوامل شرکت نوعی از آن را تحت عنوان شربت زعفران مصطفوی صادراتی طراحی نموده اند که لیبل آن به زبان انگلیسی می باشد. مشتریان از طریق این سایت می توانند حتی زبان مورد نظر خود را انتخاب کنند و به سفارش آن بپردازند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه