به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

نمایندگی چای زعفران شاهسوند در تهران

نمایندگی چای زعفران شاهسوند

چای زعفران شاهسوند در تهران و مشهد به صورت عمده برای شرکت های پخش و توزیع آماده شده است. برای گرفتن نمایندگی انحصاری آن با ما همراه باشید.

نمایندگی چای زعفران شاهسوند در تهران

چای زعفرانی یکی از بهترین محصولات و نوشیدنی هایی است که در حال حاضر مورد استقبال ایرانیان قرار گرفته است. حتی امر نمایندگی این کالا در مناطق مختلفی از کشورمان واگذار شده که نشان از کیفیت و مرغوبیت چای زعفران شاهسوند دارد. حتی با این وجود می توان این وعده را به شرکت های پخش فیزیکی و البته اینترنتی داد که همانند گذشته با خرید این محصول می توانند روی سود خوبی حساب باز کنند.

خرید چای زعفران شاهسوند

هیچ فکر کرده اید چرا این همه شرکت و برند در حوزه تولید چای فعالیت می کنند. مگر چه خواصی در این گیاه که در کشورمان تولید هم می شود نهفته است؟ خرید چای زعفران شاهسوند از گذشته های بسیار دور بین مردم رواج داشته است که خصوصا نوع بسته بندی کیسه ای آن سبب راحتی دم کردن چای می گردد.

نمایندگی چای زعفران شاهسوند در تهران

بد نیست کمی در مورد بسته بندی و مشخصات این محصول صحبت کنیم.

همان طور که مردم عزیزمان می دانند چای زعفران شاهسوند در بسته بندی 24 عددی در بازار با قیمت حدود 26 هزار تومان عرضه می شود. شماره پروانه بهداشت آن 50/16092 می باشد و داشتن مجوزات لازمه، سبب فروش بیشتر آن طی این سال ها گردیده است.

خرید چای زعفران شاهسوند به دلیل کیفیت و طعم بی نظیری که دارد از طریق سایت های بزرگی همچون فرانیز پیگیری می شود. سایت هایی که علاوه بر فروش انواع چای زعفرانی به عرضه محصولاتی همچون عصاره زعفران، پودر و اسپری زعفران نیز می پردازند و هدفشان رساندن این کالاها به صورت مستقیم بدست مردم است.

نمایندگی چای زعفران شاهسوند در تهران

اگر شما به عنوان فردی که می خواهد در فروش این کالا فعالیت کند، وارد سایت شده اید حتما می دانید که توسعه مهارت های فروش در بازار امروزی از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. آن هم در شهرهایی همچون تهران که ظرفیت سودآوری خوبی برای هر کالایی را در خود گنجانده است.

همان طور که منابع بسیاری هم در این باره اظهار نظر خود را اعلام کرده اند، در هر معامله فروش فقط این کالا نیست که مبادله می شود بلکه یک انتقال مالکیت رفتاری نیز مبادله می گردد. یعنی فروشنده رفتار خود را نیز به خریدار می فروشد و آن مسئله ای که سبب می شود مشتری مجدد از وی خرید کند، تاثیر رفتار خوبی است که در گذشته در ذهن مشتری از فروشنده به جای مانده است.

نمایندگی چای زعفران شاهسوند در تهران

پس در اینجا بحث برون گرایی مطرح می شود. یعنی داشتن ارتباطات خوب و اجتماعی بودن افراد که در بازار و شرایط کنونی آن امری بسیار واجب تلقی می گردد. عاملان فروش چای زعفران شاهسوند در شهرهای بزرگی همچون تهران، مشهد و تبریز هم بر این مسئله واقف هستند که توانسته اند حجم فروش خود را در سراسر کشور زبانزد خاص و عام کنند.

چطور از محصولات شاهسوند خرید کنیم

راه های زیادی برای تهیه محصولات شاهسوند در بازار ایران وجود دارد که یکی از راحت ترین کارها، مراجعه به سایت های اینترنتی عرضه کننده آن می باشد. البته خوبی سایت های اینترنتی فروش انواع فرآورده های زعفرانی در دسترس بودن مشاوران و کارشناسان برای اعلام قیمت می باشد. حتی برخی از این سایت ها قیمت های بسیار پایین تری را نسبت به فروشگاه های فیزیکی اعلام می کنند که گواه بر این مسئله می باشد که قطعا هزینه های جانبی کمتری را مثل هزینه حمل در مجموعه خود دارند.

نمایندگی چای زعفران شاهسوند در تهران

سایت هایی همانند مجموعه فرانیز از جمله سایت هایی هستند که محصولات مرغوب شاهسوند را به صورت عمده جهت شرکت های پخش عرضه کرده و حتی صادرات آن را به سایر کشورها همسایه ایران پیگیری کرده اند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه