به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

نمایندگی خریدوفروش عصاره زعفران

خریدوفروش عصاره زعفران

برای راهنمایی خریدوفروش عصاره زعفران همراه با برندسازی پیشرفته می توانید به بهترین نمایندگی در کشور مراجعه کنید.

عصاره زعفران، حاوی مواد مغذی و رنگدانه های طبیعی برای خوش طعم کردن انواع غذاها می باشد. زعفران یا طلای سرخ، یک ادویه و چاشنی اصلی و ضروری در آشپزخانه های کشورهای آسیایی از جمله هند و ایران به شمار می رود. برای مصارف غذایی و تهیه چاشنی مطبوع به رقیق سازی زعفران و در نتیجه، عصاره زعفران نیاز خواهیم داشت. عصاره زعفران علاوه بر مصارف غذایی، به درمان التهاب روده و هم چنین کاهش وزن و شادابی و سلامت مغز کمک می کند.

انواع عصاره زعفران

مرغوب ترین نوع عصاره زعفران، محصولی است که از زعفران ناب ایرانی تهیه شده باشد. شرکت در زمینه تولید، صادرات و واردات عصاره زعفران سابقه درخشانی دارد. این شرکت با دانش و شناخت لازم و مکفی در زمینه تولید فرآورده های زعفران، وارد بازار شده است.
معمولاً، از انواع عصاره زعفران درجه یک برای صادرات این فرآورده استفاده می شود. طبق آمار بدست آمده از گمرک ایران، کشور ما سالیانه به ۴۰ کشور دنیا زعفران و فرآورده های آن را صادر می کند. قیمت عصاره زعفران بر اساس نوع کیفیت و مذاکره بین فروشنده و خریدار تعیین می گردد.

فروش عصاره زعفران به صورت عمده

از بین شرکت های بزرگ در زمینه تولید مواد غذایی، شرکت با تولید محصول مایع زعفران که دربر گیرنده تمامی خواص طلای سرخ است، توانسته است نظر بسیاری از کشورهای وارد کننده فرآورده های زعفران را به خود جلب کند.
عصاره زعفران به عنوان بهترین و با کیفیت ترین طعم دهنده غذایی در کشور شناخته شده است. این محصول با بهره گیری از فن آوری جدید تولید می شود و رنگ و بوی این عصاره تا بیش از دو سال حفظ می شود.
قیمت عصاره زعفران نسبت به دیگر محصولات غذایی فرآوری شده از زعفران در این شرکت، مقرون به صرفه تر است و نیازی به آسیاب شدن ندارد.
فروش عمده عصاره زعفران، به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق ارتباط با شرکت و نمایندگی ها در سراسر کشور انجام می گیرد.

فروش آنلاین عصاره زعفران

عصاره زعفران با بهره گیری از بهترین زعفران قائنات فرآوری و تولید می شود، و به همین دلیل نوع مرغوب و درجه یک آن به راحتی قابل دسترسی می باشد.
شرکت تا به امروز با در اختیار داشتن نمایندگی های فعال، در زمینه فروش عصاره زعفران در داخل و خارج از کشور موفق عمل کرده است.
به علاوه، امکان خریداری عصاره زعفران از طریق سایت اصلی این شرکت به صورت اینترنتی وجود دارد. مشتریان در هر جای دنیا که زندگی می کنند، می توانند از سایت نمایندگی خرید و فروش محصولات، بهترین عصاره زعفران را به طور مستقیم خریداری کنند و نگران دوری مسافت نباشند.

بازار جهانی عصاره زعفران

عصاره زعفران؛ حقیقت پنهان پشت رنگ‌ها

انسان همواره در پی کشف اتفاقات جدید و خاص در زندگی می‌باشد. دنیای رنگ‌ها بسیار پیچیده و شگفت‌انگیز بوده و کارشناسان این حوزه به‌دنبال یافتن زیباترین‌ها هستند. عصاره زعفران را می‌توان حقیقتی پنهان در پشت رنگ‌ها معرفی نمود.

رنگ‌ها باعث جلوه‌بخشیدن به طبیعت و زندگی می‌شوند. طبعا روح انسان با دیدن زیبایی آرامش می‌یابد و این موضوع را می‌توان در تمام ابعاد زندگی مشاهده کرد.

آشپزی یکی از مراحلی بوده که ما هر روز با آن روبه‌رو هستیم. یک آشپز خوش‌سلیقه‌ می‌تواند با انتخاب مواد مناسب، خوشمزه‌ترین و البته زیباترین رنگ‌ها را در غذای خود ایجاد کند.

زعفران جزء رنگ‌دهنده‌های پرمصرف در دنیای آشپزی بوده که با رنگ طلایی خود به سفره‌ها جلا می‌بخشد. این محصول گیاهی در کنار این خاصیت خود، سرشار از خواص درمانی نیز می‌باشد.

یک رنگ را زمانی می‌توان به همگان معرفی نمود که از سلامت و تاثیر آن بر سلامت انسان، آگاه بود. امروزه کارشناسان قبل از عرضه یک محصول گیاهی، آن را در آزمایشگاه به‌خوبی مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

دنیای گیاهان بسیار گسترده می‌باشد و در این بین قطعا موارد مضر و سمی نیز وجود دارد. لذا مصرف این محصولات در گرو سالم بودن آن‌ها می‌باشد.

خریدوفروش عصاره زعفران به‌عنوان یک محصول کامل و سالم از طریق نمایندگی‌ها صورت می‌پذیرد. مشتریان عمده می‌توانند به‌صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن، حجم دلخواه از محصول را سفارش دهند.

دسترسی به محصول اصل از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه استفاده از جنس بدل نتیجه‌ای عکس خواهد داشت. طبعا انتخاب مرکز فروش مناسب می‌تواند در این زمینه اثرگذار باشد.

سرنوشت عصاره زعفران در بازار جهانی

بازار جهانی فضایی گسترده برای عرضه محصولات مختلف می‌باشد. سرنوشت عصاره زعفران در این بازار همانند دیگر محصولات با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده است.

گروهی از مشتریان در خرید محصولات جدید ریسک نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند که روند قبلی خود را ادامه دهند. اما گروهی دیگر به‌دنبال تجربه نو هستند و متمایلند که مواد جدید را امتحان کنند.

عصاره زعفران در چند دهه اخیر وارد ویترین فروشگاه‌های موادغذایی شد. استفاده از زعفران در گذشته به‌شکل کلاله خالص بود و فرآورده‌های آن بسیار محدود بودند‌.

با ورود این فرآورده در بازار جهانی، نظرها به‌سوی آن جلب شد و با گذشت زمان بر میزان فروش آن افزوده شد. این محصول هم‌اکنون به یکی از پرفروش‌ترین محصولات غذایی تبدیل شده است.

کشورهای مختلفی عصاره زعفران را تولید می‌نمایند. ایران یکی از تولیدکنندگان موفق محسوب می‌شود. دلیل این امر را می‌توان استفاده از زعفران مرغوب در تولید آن دانست.

ورود یک محصول به بازار جهانی مستلزم دارا بودن کیفیت بالا است. شماری از برندهای داخلی توانسته‌اند با تولید فرآورده‌های مرغوب در بسته‌بندی مناسب به‌این امر دست یابند.

زعفران دارای انواع مختلفی بوده که هرکدام دارای مشخصه‌هایی هستند. ما در ذیل به یک نمونه از دسته‌بندی زعفران می‌پردازیم؛

  1. نگین: مرغوب‌ترین و گران‌قیمت‌ترین نمونه بوده که از نظر ظاهری و رنگدهی در درجه اول قرار دارد. تولید این محصول نسبت به نمونه‌های دیگر کمتر بوده و بیشتر برای صادرات انتخاب می‌شود.
  2. سرگل: بیشترین حجم از زعفرانی که در بازار عرضه می‌شود سرگل بوده که دارای تفاوت‌هایی جزئی با نگین است.
  3. پوشال: در دو نمونه اول زعفران فقط کلاله بوده به همین‌خاطر بیشترین میزان رنگدهی را دارد. پوشال شامل کلاله و بخشی از خامه است.
  4. دخترپیچ: کلاله و خامه کامل است‌.
  5. سفیدی: فقط خامه بوده و رنگی ندارد.

خریدوفروش عصاره زعفران و محصولات زعفرانی از طریق سایت پیش رو صورت می‌پذیرد.

قیمت عصاره زعفران

نکات کلیدی برای موفقیت در بازار زعفران

یک فروشنده هوشیار باید با فنون معامله در بازار آگاه باشد تا بتواند در این زمینه موفق شود. مطالعه انواع مقالات و مطالب مرتبط با این موضوع و بهره‌گیری از تجربه افراد خبره می‌تواند در این حوزه مؤثر باشد.

یکی از رموز اصلی موفقیت در معاملات زعفران، توجه به نیاز بازار می‌باشد. فروشنده باید برحسب میزان تقاضای بازار و آمار فروش کالا، برای عرضه اقدام نماید.

همانطور که اذعان شد زعفران دارای نمونه‌های مختلفی بوده که در مناطق مختلف میزان فروش آن‌ها متفاوت است. همچنین فرآورده‌های زعفرانی از تنوع بالایی برخوردار هستند که برخی از آن‌ها از فروش بیشتری برخوردار هستند.

نمودار خریدوفروش عصاره زعفران همواره سیر صعودی را نشان می‌دهد. دلیل این امر را می‌توان رضایت مشتریان از مصرف آن مطرح کرد.

یکی دیگر از راه‌های فروش بهتر، ارتباط گرفتن صحیح با مشتری در معاملات آنلاین و حضوری است. یک فروشنده موفق باید بتواند با شنیدن نیاز مشتری، محصول موردنیاز را به وی تحویل دهد.

در واقع داشتن قدرت ارتباطی بالا و فن بیان مناسب می‌تواند بسیار مؤثر باشد. پس در کنار اینکه شنونده خوبی هستید بهتر است که گوینده حاذقی نیز باشید.

زعفران گیاهی اعجاب‌انگیز است ‌که مطرح کردن خواص آن برای مخاطب، می‌تواند سبب ترغیب نمودن مشتریان برای خرید شود.

مشتریان زعفران از اصناف مختلفی از جمله فروشگاه‌ها، تجار، عطاری‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و غیره هستند. این گروه طالب حجم عمده و مصرف‌کنندگان خانگی طالب بخش جزئی می‌باشند.

مزیت عرضه آنلاین زعفران و فرآورده‌های آن ارائه تمام مشخصات محصول به مشتریان است. با مراجعه به سایت‌های فروش می‌توان قبل از ثبت سفارش، تمام اطلاعات لازم را کسب نمود.

در واقع عرضه آنلاین و تسهیل روند خرید و پرداخت را می‌توان دیگر راه افزایش فروش مطرح کرد. در حال حاضر این شیوه از فروش در جهان بسیار پرطرفدار است.

چگونه عصاره زعفران را بهترین قیمت بفروشیم؟

سرمایه‌گذاران برای واردشدن به بازار عصاره زعفران، باید از سوددهی بالای آن مطمئن شوند. طبعا موفقیت در این زمینه در گرو عرضه محصولات باکیفیت و سالم است.

گام اول را در این زمینه باید کارخانجات بردارند. اگر کارخانجات با انتخاب مواداولیه سالم بتوانند فرآورده‌های ارگانیک تولید نمایند، طبعا قیمت محصول بیشتر خواهد بود.

با گذری در بازار خریدوفروش عصاره زعفران می‌توان به اهمیت این موضوع پی برد. عصاره زعفران دارای رنج‌های قیمت متفاوتی است که دلیل آن را می‌توان کیفیت کالا و نوع بسته‌بندی جستجو کرد.

این فرآورده ترکیبی از آب تصفيه‌شده و پودر زعفران بوده که بسته به نوع زعفران بکاررفته، کیفیت و سلامت آن متفاوت است. انتخاب بازار هدف و کشور مقصد می‌تواند در تعیین قیمت بسیار مؤثر باشد.

با مشاهده سایت‌های فروش کشورهای مختلف می‌توان شاهد نرخ نجومی زعفران در این کشورها بود. دلیل این امر عدم تولید زعفران در این مناطق است. طبعا صادرات طلای‌سرخ و فرآورده‌های آن به این کشورها، سود کلانی را در پی خواهد داشت.

کیفیت بالای زعفران ایرانی سبب تقاضای بالا از سوی کشورهای مختلف شده است. قدرت رنگدهی زعفران قاینات بالاتر از استاندارد جهانی بوده که سبب شده به آن لقب پایتخت زعفران بدهند.

لوکس بودن ظرف بسته‌بندی نیز تأثیر بسزایی بر قیمت آن خواهد داشت. گروهی از مشتریان به ظاهر کالا اهمیت زیادی می‌دهند و حاضرند در قبال آن مبلغ بالایی پرداخت نمایند.

تولید عصاره زعفران

راهکارهای خلاقانه در بازار عصاره زعفران

ارائه راهکارهای خلاقانه از سوی فروشندگان می‌تواند باعث موفقیت در عرصه کاری گردد. ساخت حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی و تبلیغ کالا یکی از راه‌های جذب مشتری می‌باشد.

تبلیغات راهی برای معرفی محصول خود به همگان است. نوع تبلیغ و استفاده از کلمات صحیح و به‌جا باعث جلب نظر مخاطبان به‌سوی خود می‌شود.

استفاده از برنامه‌های نوین برای ساخت کلیپ‌های تبلیغاتی و توضیح کامل درباره محصول و کارایی آن سبب افزایش فروش خواهد شد.

بررسی رفتار خرید مشتریان می‌تواند به شما کمک کند که از چه روش تبلیغاتی استفاده کنید. این موضوع به بررسی رفتار و تصمیمات مشتریان برای خرید می‌پردازد. قراردادن  گیفت‌های تبلیغاتی رایگان در اختیار مخاطبان هدف، سبب معرفی برند و آگاه‌سازی از تفاوت آن با دیگر محصولات می‌گردد.

طبعا اولین قدم در ایجاد یک کسب‌و‌کار موفق جذب مشتری است. میزان فروش زمانی می‌تواند پایدار بماند که مشتریان شما ثابت و وفادار بمانند.

ارسال پیامک‌های تبلیغاتی در هنگام عرضه محصولات جدید یکی از راه‌های محترم شدن مشتریان است‌. یکی دیگر از روش‌هایی که بیشتر در مورد معاملات کلان و عمده انجام می‌گیرد، ارسال هدایای نفیس به مشتریان ثابت می‌باشد.

بازار خریدوفروش عصاره زعفران نیز زمانی پررونق خواهد بود که تمام موارد رعایت گردد. در این بازار باید تمامی برندها عرضه گردد تا هرکس برحسب نیاز خود برای خرید اقدام کند.

عطاری‌ها از مراکز عرضه‌کننده فرآورده‌های زعفرانی محسوب می‌شوند. این مراکز برای خرید حجم عمده وسواس زیادی به‌خرج می‌دهند.

عطاری‌ها از قدیم‌الایام در ایران دایر بوده‌اند و با عرضه گیاهان دارویی به سلامت جامعه کمک شایانی نموده‌اند. مصرف محصولات گیاهی عوارضی به‌دنبال ندارد و مصرف‌کننده می‌تواند با اطمینان به مصرف آن‌ها بپردازد.

تولید انواع داروهای گیاهی با استفاده از زعفران

داروسازان با انجام آزمایشات مختلف به این نتیجه رسیده‌اند که می‌توان از زعفران قرص‌ها و شربت‌های مختلفی تولید نمود. آلزایمر یکی از بیماری‌های شایع در افراد بالای ۶۵ سال است که نوعی اختلال عملکرد مغزی محسوب می‌گردد.

داروهای شیمیایی متعددی در بازار برای این بیماری وجود دارد که مصرف آن‌ها عوارض زیادی به‌دنبال دارد. اما دانشمندان ایرانی توانسته‌اند با تولید دارویی به‌نام‌ سافروتین به درمان این بیماری کمک زیادی نمایند.

زعفران در کاهش مرگ سلول‌های عصبی و جلوگیری از تحلیل مغز بسیار مؤثر است. همچنین دانشمندان ژاپنی توانسته‌اند کپسول‌هایی را از طلای‌سرخ برای درمان این بیماری تولید نمایند.

مصرف روزانه زعفران و فرآورده‌های آن می‌تواند از بروز چنین بیماری‌هایی در سنین بالا پیشگیری نماید. عصاره یکی از مشتقات زعفرانی بوده که می‌توان آن را در پخت و تزئین بسیاری از غذاها استفاده کرد.

خریدوفروش عصاره زعفران از طریق سایت‌های معتبر انجام می‌گیرد. در این سایت‌ها می‌توان از مشاوره کارشناسان خبره بهره گرفت.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه