به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

مقایسه قیمت افشانه زعفران در میان شرکت های تولیدی

قیمت افشانه زعفران

قیمت افشانه زعفران یکی از مسائل مهمی است که ذهن اکثر تجار را به خود درگیر کرده و برای خرید بهترین کیفیت و مقایسه قیمت در میان شرکت های تولیدی بهتر است به فروشگاه های معتبر سر بزنند.

ایران کشوری است که از لحاظ تنوع آب و هوایی در میان کشور های خاورمیانه از جایگاه خوبی برخوردار است. به سبب این ویژگی میوه ها و محصولات کشاورزی مختلف در جای جای این مرز و بوم، کشت و پرورش داده می شوند.

کشاورزان و باغداران پرتلاش همواره به دنبال باکیفیت ترین محصول هستند تا بتوانند چیزی را که در خور نام ایران باشد تولید نمایند. سپس این محصولات مرغوب که از لحاظ کیفی در رتبه ی بسیار خوبی قرار دارند، به خارج از کشور صادر می شوند.

قیمت افشانه زعفران

معرفی زعفران و فرآورده های آن

زعفران یکی از محصولات پر آوازه در ایران است که سالانه در حجم های زیادی تولید شده و به عرضه می رسد. گیاه زعفران بسیار زیباست و بوی خوشی هم دارد اما بخش مهم این گل ها، کلاله های قرمز رنگ آن هستند و خواص و ویژگی های منحصر به فردی دارند.

شرکت های تولیدی متفاوتی در کشور وجود دارند که از زعفران فرآورده های مختلفی را تهیه کرده و عرضه می نمایند که هدفشان تسهیل مصرف زعفران می باشد. برای معرفی چند تا از فرآورده های زعفرانی می توان به اسپری و افشانه زعفران، رنگ زعفران، پودر شربت زعفران، چای زعفران و… اشاره نمود.

قیمت افشانه زعفران

مزیت دیگری که این فرآورده ها نسبت به زعفران اصلی دارند، قیمت آن هاست برای مثال اگر قیمت افشانه زعفران را با زعفران اصلی و خشک شده مقایسه نماییم می بینیم که صرفه ی خرید از این فرآروده ها بیشتر بوده و ارجحیت دارد. البته این اختلاف قیمت به دلیل خلوص آن است وگرنه از لحاظ کیفی در درجات متقابلی قرار می گیرند.

کاربرد های زعفران

قیمت افشانه زعفران

به خاطر ترکیباتی که در کلاله ی قرمز و حتی سفید رنگ زعفران وجود دارد، از آن برای ساخت بعضی دارو ها استفاده می کنند و به این سبب برای رفع بیماری های مختلف از زعفران بهره گیری می کنند. با توجه به اینکه قیمت افشانه زعفران بهتر است حتی می توان از این محصول استفاده ی عمده ای برد و برای دارو سازی و یا هر صنعت دیگری بهره گرفت.

برای مثال شرکت های رنگ رزی از این محصول می توانند استفاده ی کلانی داشته باشند چرا که هم سود زیادی به آن ها می رساند و هم کیفیت و مرغوبیت زعفران اصل را دارا می باشد.

ویژگی های افشانه زعفران

قیمت افشانه زعفران

از مهم ترین ویژگی های ظاهری افشانه یا همان اسپری زعفران رنگ بخشی به غذا هاست. افزودن این ادویه با این شکل به هر نوع خورشت و یا خوراک سبب پدید آمدن رنگ سرخ و زیبایی می شود که ایرانیان و تقریبا بیشتر کشور های مختلف به آن علاقمند بوده و ترجیح می دهند که از آن برای زیباتر کردن غذایشان استفاده کنند.

ویژگی دیگری که با وجود کم بودن قیمت افشانه زعفران در خود دارا می باشد عطر و طعمی است که هوش از سر بسیاری برده و سبب می شود تا رستوران دار ها از آن برای خوش طعم کردن و خوش عطر نمودن غذا هایشان استفاده نمایند. به این ترتیب است که مشتریان به سمت رستورانشان جذب شده و روز به روز به رضایت مندی مردم راجع به محصولات غذاییشان افزوده می شود.

قیمت افشانه زعفران

قیمت افشانه زعفران با توجه به اینکه شرکت های مختلف دست به تولید این فرآورده ی زعفرانی می زنند نمی توان قیمتی قطعی به آن نسبت داد و تاجران بهتر است پس از اینکه در مورد برند های مختلف تحقیق نمودند با نمایندگان فروش ارتباط حاصل کرده و لیست قیمت آن را درخواست نمایند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه