به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

مرکز اصلی زعفران مایع قاینات

مرکز اصلی زعفران مایع قاینات جدید

زعفران مایع قاینات طی امسال در شهرهای بی شماری از ایران توزیع می شود. این کالا رنگدهی خوبی داشته و غلیظ می باشد.

صفر تا صد کاشت زعفران

یک کشاورز باید صفر تا صد اطلاعات پرورش زعفران را داشته باشد تا بتواند محصولی باکیفیت تولید نماید. ما در این‌جا برآنیم تا مطالب لازم و اصولی را به اختصار بیان نمائیم. پرورش زعفران شامل سه مرحله کاشت، داشت و برداشت می‌باشد. تمامی این مراحل اصول خود را دارند که در این محتوا به کاشت می‌پردازیم.

کشاورز قبل از اقدام برای کاشت باید از اقلیم منطقه خود آگاهی داشته باشد. گیاه زعفران در مناطقی با آب‌و‌هوای معتدل بهترین بازدهی را از خود نشان می‌دهد. این گیاه تا دمای ۴۰ درجه را تحمل می‌کند. همچنین خاک زمین باید غنی از مواد آلی باشد و از سنگ و کلوخ پاکسازی شود. عملیات شخم‌زنی باید در موعد مقرر صورت گیرد.

بعد از این مراحل نوبت خرید پیاز می‌باشد. غده و یا پیاز همان بذر زعفران است که باید در انتخاب آن اقدام نمود. حداقل وزن انتخابی غده در کشت سنتی ۸ و در گلخانه‌ای ۱۵ گرم می‌باشد. همچنین پیاز های ۳ تا ۴ ساله گلدهی بهتری دارند. ضدعفونی قبل از کشت از اهمیت بالایی برخوردار است. تمامی تلاش‌های یک زارع باید تولید محصولی مرغوب و مشتری‌پسند باشد.

جایگاه زعفران مایع قاینات در بازار داخلی

جایگاه یک محصول را مصرف‌کننده تعیین می‌کند. زعفران مایع قاینات توانسته در بازار داخلی کیفیت خود را به تمام مشتریان اثبات کند. خرید این فرآورده از مرکز اصلی فروش به‌صورت آنلاین امکان‌پذیر می‌باشد. دامنه مصرف این محصول بالا بوده و می‌توان آن را برای موارد مختلف استفاده نمود. بازار موادغذایی نسبت به دیگر بخش‌ها همواره پررونق‌تر می‌باشد. مشتری هنگام مراجعه برای خرید تمایل دارد جدیدترین و باکیفیت‌ترین محصولات را در لیست فروش مشاهده کند.

زعفران در آشپزی ایرانی جزء ادویه‌‌های پرمصرف محسوب می‌شود. در واقع می‌توان ادعا کرد که این محصول گیاهی جزء لاینفک از غذاهای مجلسی ایرانیان می‌باشد. یکی از دلایلی که این محصول را از دیگر گیاهان متمایز کرده است رنگ بی‌نظیر و خیره‌کننده آن است. کروسین یکی از عناصر تشکیل‌دهنده کلاله بوده که عامل رنگدهی آن محسوب می‌شود. استفاده از زعفران در آشپزی باید به‌حالت مایع باشد. آماده‌سازی مایع زعفران با استفاده از آب جوش و یا قطعه یخ میسر است. کارخانجات با تولید این محلول به‌وسیله دستگاه و عرضه آن به بازار باعث سهولت در مصرف شده‌اند.

قیمت فروش مایع زعفران در مناطق مختلف کشور ایران

نقش زعفران در صنعت رنگرزی

صنایع رنگرزی از زعفران برای رنگ‌کردن پارچه‌های ابریشمی و امثال آن استفاده می‌کنند. یکی دیگر از خواص زعفران خاصیت گندزدایی آن است که از پارچه در مقابل عوامل مخرب محافظت می‌کند. کلاله زعفران حاوی مقادیر از پیگمنت به‌اسم آنتوسیانین و همچنین پیگمنت‌های محلول در چربی است. این عناصر موجود در زعفران در رنگرزی از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

در این صنعت کارشناسان ابتدا طراحی را بر روی پارچه انجام می‌دهند و سپس در مرحله نهایی  با زعفران رنگ می‌کنند. در گذشته با خشک کردن گلبرگ‌ها و جوشاندن آن‌ها در آب رنگ ارغوانی تولید می‌کردند. مشتریان می‌توانند با مراجعه به مرکز اصلی زعفران مایع قاینات برای خرید فرآورده‌های ارزشمند اقدام نمایند.آب زعفران قاینات به‌مانند زعفران آن از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار است. استفاده از فرآورده های زعفرانی باعث برخورداری از خواص سرشار زعفران می‌شود.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه