به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

قیمت 1 کیلو زعفران برای تاجران

قیمت 1 کیلو زعفران برای تاجران

تاجران یکی از مشتریان زعفران عمده در کشور می باشند. قیمت 1 کیلو زعفران برای این عزیزان در فرانیز با تخفیفات ویژه محاسبه می گردد. برای چگونگی ارتباط با ما، تا پایان محتوا با ما همراه باشید.

قیمت 1 کیلو زعفران برای تاجران

زعفران را به دلیل گران بها بودن در وزن های خیلی پایین تا مقادیر بالا به فروش می رسانند. از جرم 1 کیلوگرم عمده محسوب شده که به دو صورت فله ای و بسته بندی عرضه می شود.

انواع زعفران بسته بندی شده صادراتی

قیمت 1 کیلو زعفران برای تاجران

قیمت 1کیلو زعفران بستگی به نوع محصول دارد. زعفران را معمولا بر اساس جداسازی کلاله ها به ۵ دسته تقسیم می کنند که در ذیل عنوان می شود؛

  1. نگین: این محصول خود به سه گروه نگین، شبه نگین و سوپر نگین تقسیم می شود. کلاله ها در اینجا صاف و بدون فرخوردگی و عاری از سفیدی می باشد. از این رو پاک کردن آن سخت بوده و به میزان کمتری تولید می گردد.
  2. سرگل: این نمونه در بین عموم شناخته تر می باشد‌. در اینجا نیز کلاله ها کاملا سالم و یکدست می باشند.
  3. پوشال: انتهای کلاله ها سفیدی دارد و دارای فرخوردگی می باشد.
  4. دختر پیچ: پایه ای ترین نوع زعفران است که از قرار دادن خامه در کنار کلاله به دست می آید.
  5. سفیدی: در واقع عاری از کلاله است و فقط شامل خامه می باشد.

بهترین و گران ترین نمونه سرگل است که بیشتر برای صادرات از آن استفاده می شود.

قیمت 1 کیلو زعفران در فصل برداشت محصول ارزان تر می باشد، چرا که می توان به خاطر فراوانی بسیار، محصول را با قیمت مناسب از کشاورز به صورت مستقیم خریداری نمود.

زعفران از محصولات سنتی ایران محسوب می شود. عده ای کشت آن را مربوط به دوره هخامنشیان می دانند چرا که از آن دوران کتیبه هایی در دست است که میزان زعفران مصرفی دربار بر روی آن حک شده است.

از زعفران در خوشنویسی و رنگ آمیزی مجسمه ها استفاده می گردد. همچنین در مصارف پزشکی و ساخت وسایل بهداشتی از این گل سلامتی بیشترین بهره گرفته می شود.

فروش 1 کیلو زعفران در نمایندگی

قیمت 1 کیلو زعفران برای تاجران

فروش 1کیلو زعفران از طریق شرکت های تولیدی و یا نمایندگان آن ها انجام می گیرد. فرانیز از جمله این نمایندگان است که حجم دلخواه از محصول را با مناسب ترین قیمت در اختیار خریدار قرار می دهد.

برای ارتباط با ما کافیست فرم پیش رو را تکمیل کرده تا کارشناسان فروش ما با شما تماس برقرار نمایند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه