به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

قیمت ۱ کیلو زعفران برای فروش در آمریکا

قیمت ۱ کیلو زعفران برای فروش در آمریکا چگونه محاسبه می شود؟ آیا با وجود قوانین سخت گیرانه صادرات به این کشور صورت می گیرد؟ برای مطلع شدن از جواب این پرسش ها ما را همراهی فرمایید.

قیمت ۱ کیلو زعفران برای فروش در آمریکا

قیمت ۱ کیلو زعفران با توجه به فله ای و یا بسته بندی بودن متفاوت است. که علاوه بر این موضوع عوامل دیگری مانند نوع محصول نیز بیشترین تأثير را در این بخش از خود به جای می گذارد.

این محصول ایرانی در حدود ۶۰ کشور دنیا به فروش می رسد که آمریکا نیز جز این گروه می باشد. اما با وجود مشکلات، قوانین سخت گیرانه و کم شدن ارتباط این دو کشور با هم، معامله مستقیم بین آن ها به ندرت صورت می گیرد.

بیشتر بودن قیمت ۱ کیلو زعفران در آمریکا

قیمت ۱ کیلو زعفران برای فروش در آمریکا

نرخ این محصول در آمریکا بسیار بیشتر از داخل کشور می باشد. به گونه ای که در یکی از سایت های فروش آن، محدوده ای تا بیش از ۳۰ دلار را نیز برای عرضه قرار داده اند. این در حالی است که معادل همین وزن در بازار داخلی با نرخ ارز فعلی حتی به  یک دلار هم نمی رسد.

قیمت ۱ کیلو زعفران در هنگام خرید از کشاورز در فصل برداشت حتی از نرخ بازار هم خیلی پایین تر می باشد. پس با این وجود تنها کسی که در این بین متحمل ضرر می شود زارع بوده که با زحمت بسیار محصول را برداشت کرده است.

صادرات زعفران از ایران به آمریکا

قیمت ۱ کیلو زعفران برای فروش در آمریکا

محموله ها از داخل کشور به صورت مستقیم به آمریکا صادر نمی شود. بلکه تاجر در این مورد دو گزینه زیر را پیش رو دارد:

  • می توان محصول را در کشور های همسایه با برند آن ها بسته بندی کرده و سپس به آمریکا فروخت. که بسیار هزینه بر بوده و کمتر کسی آن را انجام می دهد.
  • می شود کالا ها را به کشور های دیگر صادر کرد و سپس آن ها با برند خود، فراورده را به آمریکا ارسال کنند.

با توجه به قیمت ۱ کیلو زعفران، می توان برای استفاده های بسیاری از آن بهره برد. یکی از تأثیرات این محصول مربوط به معده است که اسید آن را به طور کامل از بین می برد.

برای تهیه یک معجون مؤثر برای این منظور به یک لیوان شیر، سه چهارم لیوان از این محصول و یک قاشق چای خوری عسل احتیاج است که باید مواد را در زمان جوشیدن اضافه کرد تا به خوبی با هم ترکیب شوند.

همین تولیدات می تواند به شدت مورد توجه افراد جامعه قرار گیرد و بعد جدیدی از تجارت ها را بر روی بازرگانان بگشاید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه