به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

قیمت چای زعفران نیوشا برای شرکت های پخش

قیمت چای زعفران نیوشا

شرکت فرانیز قیمت چای زعفران نیوشا را برای شرکت های پخش تا حد زیادی مقرون به صرفه پیشنهاد می کند و به کسانی که در حجم های عمده آن را سفارش می دهند، تخفیفات ارزنده ای اعطا می نماید.

چای زعفران نیوشا محصولی است که حاوی چای سیاه سی تی سی آسام می باشد. آن را با عصاره طبیعی زعفران ترکیب کرده اند و از این ترکیب دمنوشی درمانی را تهیه نموده اند. به همین دلیل است که رنگ و عطر و طعم زعفران در آن حفظ می شود. سی تی سی، به اختصار شکل مخفف واژه های انگلیسی خرد کردن “Crush”، گسستن “Tear” و پیچیدن “Curl” است و به فرآیند تولید این نوع چای مربوط می شود که بر روی برگ های چای انجام می شود.

توضیحاتی راجع به چای زعفران نیوشا

قیمت چای زعفران نیوشا

در تولید چای سی تی سی یا، کله مورچه، نامی است که برایمان آشنا تر است. برگ های چای آسام را به قطعات کوچک خرد می کند و سپس به شکل نهایی خود یعنی گلوله های کوچک، در می آورد. این نوع چای که حتی با وجود مناسب بودن قیمت چای زعفران نیوشا در این محصول به کار رفته است، در واقع نمونه ای قوی و غلیظ از چای سیاه بوده که از لحاظ رنگ دهی و هم از لحاظ طعم از کیفیت بالاتری برخوردار است.

این چای از آن جهت که یک چای اکسید شده درجه بالا است، کیفیت و درنتیجه طعم و رنگ بهتری دارد که به نحوه تولید و مواد اولیه آن بر می گردد. با وجود این موارد، قیمت چای زعفران نیوشا خرید آن بسیار به صرفه است و به میزان بسیار زیادی رنگ دهی دارد. همینطور از چای معمولی باکیفیت تر و پررنگ تر می باشد.

قیمت چای زعفران نیوشا

قیمت چای زعفران نیوشا

شرکت نیوشا از جمله بزرگترین و شناخته شده ترین شرکت های تولید نوشیدنی ها و دمنوش های گیاهی در سراسر ایران است که با تولید محصولاتی چون چای زعفران نیوشا بر شهرت خود در زمینه ی نوشیدنی های درمانی افزوده و بسیاری از طرفداران و مصرف کنندگان چای های زعفرانی و انواع دمنوش ها را به سمت خود جذب نموده است. همانطور که گفته شد قیمت چای زعفران نیوشا بسیار به صرفه بوده و این چای به صورت کیسه ای عرضه می گردد.

قیمت چای زعفران نیوشا

هماهنگ بودن طعم چای و زعفران سبب شده تا این نوع چای بسیار مورد علاقه ی ایرانیان باشد. نکته ی دیگر قابل توجه این است که علاوه بر آن که زعفران نیز در آن موجود است، انتظار می رود قیمت چای زعفران نیوشا بالا باشد. اما اینطور نیست و این محصول قیمت پیشنهادی بسیار مناسبی دارد و برای سفارش در حجم عمده انتخاب بسیار مناسبی است.

نتایج ترکیب گل زعفران و چای سیاه سی تی سی سبب شده که خواص این نوشیدنی بهبود یابد و به علاوه ی آن رنگ بی نظیری داشته باشد که کمتر محصولی بر پایه ی زعفران و چای از آن برخوردار است. همچنین قیمت چای زعفران نیوشا از دیگر دلایلی است که آن را میان سایر محصولات متمایز کرده و فروش بسیار بیشتری را به خود اختصاص داده است.

مزایای خرید چای زعفران نیوشا

قیمت چای زعفران نیوشا

از جمله ویژگی های چای زعفرانی که مصرف کننده پس از اولین استفاده متوجه آن خواهد شد، ایجاد نشاط و بروز خوش خلقی است که به تاثیر این چای بر اعصاب مرکزی بر می گردد. قیمت چای زعفران نیوشا از جهت دیگر نیز موجب شده تا خریداران بتوانند از آن استفاده ی مداوم داشته باشند که خود نقش به سزایی در جلوگیری از بیماری های مربوط به سیستم عصبی مرکزی و خلق و خو مانند استرس و افسردگی ایفا می کند. مزایای خرید آن بی شمار است و اگر این سفارشات از طریق شرکت فرانیز صورت گیرد، از لحاظ اقتصادی نیز کاملا مناسب است.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه