به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

قیمت چای زعفرانی شاهسوند پوشش دار

قیمت چای زعفرانی شاهسوند پوشش دار

چای زعفرانی شاهسوند پوشش دار یا کیسه ای از جمله کالاهای باکیفیت در بازار ایران می باشد. برای گرفتن قیمت این محصول شرکت شاهسوند کدام سایت معتبر است؟

قیمت چای زعفرانی شاهسوند پوشش دار

همان طور که شما نیز به این سایت مراجعه کرده اید حتما به سایت های دیگر هم سر زده اید تا بدانید قیمت واقعی چای زعفرانی شاهسوند در بازار چقدر است. البته مسئله قیمت بیشتر برای معاملات عمده مطرح می شود که طرفین می خواهند رقم ریالی یا دلاری بالایی را برای چندمین بار تجربه کنند.

بیشتر در مورد چای زعفرانی شاهسوند بدانیم

می توان بیان داشت که بسته بندی چای زعفرانی شاهسوند به صورت 20 عدد کیسه ای می باشد و قیمت اصلی آن حدود 27 هزار تومان اعلام شده است. هر تی بگ از آن برای 4 یا 5 نفر جواب داده و البته در حد 2 الی 4 دقیقه دم کشیدن آن زمان نمی برد. توصیه شده است که برای حفظ طعم و عطر چای زعفرانی شاهسوند، از دم کردن طولانی مدت آن در قوری خودداری کنید بلکه بهترین راه استفاده از آن به صورت زیر است.

قیمت چای زعفرانی شاهسوند پوشش دار

ابتدا یک عدد تی بگ را داخل فنجان قرار دهید و مقداری آب جوش را روی آن بریزید. پس از چند دقیقه چای زعفرانی شاهسوند آماده میل کردن است. در اکثر مسافرت ها مردمان ایران از این نوع چای ها استفاده می کنند چرا که وقت بسیار کمی را می گیرد.

اکثر مردم در زمان خرید انواع چای، با سایر افراد مشورت می کنند و می خواهند بدانند که اطرافیان آنان از چه نوع چای برای خانواده خود خرید می کنند. گاهی از نام برند خاصی به دلیل خوش عطر بودن طرفداری می شود و گاهی به دلیل خوش رنگ بودن این مسئله اتفاق می افتد.

قیمت چای زعفرانی شاهسوند پوشش دار

البته می توان به راحتی این جمله را گفت که خرید چای زعفرانی شاهسوند نیازی به مقدمه چینی ندارد بلکه اصولا چای، یک نوشیدنی چند منظوره در تمام مدت است. گرچه طرفداران مصرف چای همیشه متمایل هستند که انواع مختلف آن را تست کنند و بدانند که هر کدام از شرکت های تولیدی، چه مزیتی را برای محصول خود برگزیده اند که آن را روانه بازار کرده اند.

انواع چای در جهان

در زیر به انواع چای که توسط منابع اروپایی ذکر شده است اشاره می کنیم:

  • چای سیاه
  • چای سفید
  • چای ارگانیک
  • چای سبز
  • چای گیاهی
قیمت چای زعفرانی شاهسوند پوشش دار

در توضیح چای سیاه باید گفت که برای تولید آن ابتدا بایستی برگ های سبز چای را از بوته جدا کرد که این امر به این راحتی که بیان می شود نیست. برگ های چای را به کارخانه منتقل می کنند و طی فرآیندی آن را به اتاق پلاس می آورند.

در این اتاق برگ های چای طی مراحلی پلاسیده شده و تغییرات فیزیکی و شیمیایی بر روی آن انجام می شود. پس از آن نوبت به لول کردن برگ های پلاسیده ی چای فرا می رسد. این کار در این مرحله دو مزیت دارد:

  • شیره چای به بیرون می ریزد
  • عطر و طعم بهتری را سبب می شود

در ادامه مرحله تخمیر است که به عنوان اساسی ترین مرحله بیان شده است که کیفیت نهایی چای سیاه را مشخص می کند. خشک کردن و سورت کردن هم مراحل نهایی تولید انواع چای می باشند که در این مقاله مجال توضیح بیشتر آن نیست.

قیمت چای زعفرانی شاهسوند پوشش دار

هدف از توضیح بالا این بود که ببینید شرکت های تولیدی برای بسته بندی این ماده ارزشمند و پر طرفدار باید چگونه مراحلی را پشت سر بگذارند تا این کالا به دست مصرف کننده برسد.

اگر شما به عنوان یک فروشنده یا تاجر به دنبال کسب سود بیشتر هستید یا می خواهید با انواع فرآورده های زعفرانی بیشتر آشنا شوید، می توانید با مجموعه فرانیز تماس حاصل نمایید. این مجموعه محصولاتی از قبیل شربت زعفران، عصاره زعفران، پودر و اسپری زعفران را به صورت عمده عرضه می کند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه