به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

قیمت هر لیتر اسانس زعفران در ایران

قیمت اسانس زعفران

افرادی که برای کسب و کار خود نیاز به شناخت قیمت اسانس زعفران دارند و می خواهند بدانند که هر لیتر از آن در ایران به چه قیمتی فروخته می شود، می توانند این خبر را مطالعه نمایند.

اسانس زعفران بر گرفته از گل زعفران بوده و از تقطیر کردن با بخار آب به دست می آید که بوی چوب و علف تند دارد. این گیاه با ارزش در استان های خراسان تولید می شود و از آنجا که این محصول سالی یکبار برداشت می شود و به آب و هوا و خاک مناطق ذکر شده سازگاری دارد.

کشت زعفران در ایران

قیمت اسانس زعفران

کشاورزان این دیار هرساله توانسته اند، چندین هکتار به زیر کشت زعفران ببرند و صد ها تن زعفران خالص و ممتاز شده با مرغوبیت و کیفیت بالا برداشت نمایند و تولید خوبی را رقم بزنند. پیاز زعفران به مدت هفت سال، در اوایل فصل پاییز آبیاری و بوسیله کارگر و یا تراکتور های کوچک شخم سطحی می زنند تا زمین و خاک روی پیاز شل شود.

اینگونه است که پیاز می تواند رشد نماید و از سال چهارم کم کم هر سال در فصل پاییز، پیاز زعفران شروع به گل دادن می نماید که کلاله های زعفران درون گل آن وجود دارند. بعد از هفت سال کشت پیاز زعفران، برداشت گل آن به اوج می رسد.

چرا اسانس زعفران پرطرفدار است

قیمت اسانس زعفران

این محصولات باکیفیت و با ارزش از ویژگی های خاصی بر خوردار است و همین امر باعث افزایش تقاضا برای صادرات زعفران ایران شده است. بنابراین با تولید اسانس زعفران درکارگاه ها موفق شده اند که حداکثر استفاده از زعفران اصلی را نموده و با توجه به اینکه نسبت به زعفران اصلی و خشک شده ارزان تر می باشد، افراد زیادی تمایل دارند که از آن خریداری کنند. همچنین این اسانس ها در صنایع دیگر به غیر از صنایع غذایی هم مورد استفاد قرار می گیرد.

چرا قیمت اسانس زعفران مهم است

قیمت اسانس زعفران

همان طور که گفته شد، قیمت اسانس زعفران با صرفه تر از زعفران اصلی می باشد. همچنین طعم دهنده و خوشبو کننده غذا نیز هشت و ما ایرانی ها دوست داریم غذا هایمان با ادویه های مختلف طعم دار شده باشد؛ از این رو از اسانس زعفران استفاده می کنیم.

غذا هایی که با این محصول و ماده ی غذایی با ارزش تزئین می شوند، در نظر افراد بسیاری لذیذ و خوشمزه بوده و به همین سبب بهتر است با پرداخت قیمت اسانس زعفران به محصولی دست یابیم که این خصلت ها را به غذایمان می بخشد. همچنین اسانس زعفران نیاز بدن را تا حدودی بر آورده می کند و برای مثال با ترکیبات مفیدی که درون خود دارد، سیستم دفاعی بدن را در برابر خیلی از بیماری ها بیمه می کند.

قیمت اسانس زعفران به لحاظ شکل و بسته بندی های مختلف با هم فرق دارد. اسانس زعفران را می توان در همه فروشگاه ها و در همه شهرستان های کشور مشاهده و خریداری نمود. خرید های غیر حضوری را هم می توانیم از همه فروشگاه های موجود در بازار ایران به صورت اینترنتی انجام داد و در درب منزل آن را دریافت نمود.

قیمت اسانس زعفران

قیمت خرید اسانس زعفران

به هنگام خرید باید به اعتبار فروشگاه مورد نظر توجه داشت و در باره ی آن تحقیق نمود. در این میان بازار های اینترنتی می توانند انتخاب کامل و جامع باشند که شما را به انواع محصولات مورد نظرتان می رساند. به این دلیل که معمولا این فروشگاه ها انواع محصولاتی که شما به آن نیازمندید را دارا هستند و تمامی برند ها را ساپورت می کنند.

قیمت اسانس زعفران

پس بهتر است برای جلب اعتماد بیشتر خود با نمایندگان فروش آن ها ارتباط برقرار کنید و پس از کسب اطلاعات بیشتر با خیال راحت محصولتان را سفارش دهید. این یک راه عالی و آسان برای به دست آوردن قیمت اسانس زعفران، عصاره زعفران و انواع پودر زعفران نیز می باشد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه