به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

قیمت فروش عصاره زعفران مایع در کشور

زعفران گیاه علفی چند ساله است که در مناطق سرد و کوهستانی بسیار تولید می شود. این گیاه دارای خواص دارویی و ارزش غذایی بی شماری می باشد و در درمان و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها موثر و مفید است. مصرف زعفران در کارخانه های لبنیانی و صنایع غذایی کاربرد زیاد دارد. به دلیل مصرف فراوان زعفران در کشور هرساله مقدار زیادی از این محصول تولید و به بازار عرضه می شود. زعفران به صورت افشانه، پودر و عصاره و در بسته بندی های مختلف در بازار موجود می باشد. برای اطلاع از قیمت فروش عصاره زعفران به فروشگاه آنلاین این محصول مراجعه کنید.

قیمت فروش عصاره زعفران مایع در کشور

خرید عصاره زعفران در سال ۹۸

خرید عصاره زعفران در سال ۹۸زعفران یک گیاه علفی چند ساله است که ریشه ی آن پیازی و پوشیده با غلاف قهوه ای می باشد. این گیاه در مناطق نیمه گرمسیری به خوبی می روید. زعفران در اغلب نقاط ایران کشت می شود اما آب و هوای مطلوب برای کشت این محصول سرد و کوهستانی می باشد. بنابراین کیفیت زعفران در همه ی نقاط باهم یکسان نیست.

این محصول به صورت های مختلفی همچون عصاره، پودر و افشانه در بازار موجود می باشد. برای مصارف خانگی معمولا در بسته های چند گرمی و یا مثال در قوطی های طلقی و یا پلاستیک بسته بندی می شود.

خرید عصاره زعفران در سال ۹۸ نسبت به گذشته افزایش یافته است و نیز با کیفیت بهتری تولید شده است. خرید عصاره زعفران از فروشگاه معتبر این محصول با قیمت مناسب و تخفیف ویژه امکان پذیر است.

فروش ویژه عصاره زعفران با کیفیت مناسب

فروش ویژه عصاره زعفران با کیفیت مناسبزعفران خواص بی شماری دارد و در درمان بسیاری از بیماری ها مفید می باشد. از جمله خواص این محصول بی نظیر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پایین آوردن قند خون و مناسب برای افراد دیابتی
  • به علت داشتن آنتی اکسیدان بالا از فرسایش سلولهل جلوگیری می کند و باعث نوسازی آن ها می شود.
  • پیشگیری از ابتلا به سرطان و موثر در درمان آن
  • مسکن طبیعی برای درد های مختلف
  • تقویت کننده ی مو، پوست و ناخن و جلوگیری از ریزش مو
  • مقوی معده و تقویت کننده اعصاب
  • تقویت کننده سیستم ایمنی بدن 
  • قاعده آور و مناسب برای تنظیم عادت ماهیانه در خانم ها
  • خون ساز و سرشار از آهن و …

زعفران به علت خواص دارویی فراوان در طب سنتی جایگاه ویژه ای دارد. فروش ویژه ی عصاره زعفران با کیفیت مناسب در سایت اینترنتی معتبر و فروشگاه عصاره زعفران به قیمت مناسب و در اوزان مختلف انجام می گیرد. فروش پودر زعفران در ایران به علت مصرف بالای آن بسیار زیاد می باشد.

فروشنده عصاره زعفران مرغوب در بازار ایران

فروشنده عصاره زعفران مرغوب در بازار ایرانزعفران در برندهای مختلفی در بازار موجود می باشد و قیمت آن بسته به کیفیت و مقدار آن متفاوت است. طعم های عصاره زعفران الیت بسیار با کیفیت می باشد و از محبوبیت بالایی برخوردار است. برندهای دیگر این محصول نیز وجود دارند.

کاربرد زعفران به عنوان طعم دهنده بسیار زیاد می باشد. به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

  • صنایع غذایی 
  • شرکت های لبنیاتی ب عنوان طعم دهنده
  • در شیرینی پزی و تولید بستنی زعفرانی 
  • تهیه ی نبات زعفرانی 
  • چای زعفران و شربت 
  • به عنوان طعم دهنده و رنگ برنج و برای تزیین در مجالس، هتل ها و رستوران و …

زعفران در تقویت اعصاب بسیار مفید می باشد. شربت زعفران به همراه تخم شربتی یک نوشیدنی پرطرفدار در تابستان برای رفع تشنگی و نیز در مجالس و جشن ها می باشد.

فروشنده عصاره زعفران مایع با فروش مستقیم این محصول از تولیدی به فروشنده، آن را به قیمت مناسب و نصف قیمت بازار به فروش می رساند. خریدار عصاره زعفران می تواند با مراجعه با فروشگاه معتبر آنلاین این محصول، زعفران با کیفیت و درجه یک تهیه و خریداری کند.

لیست قیمت عصاره زعفران در بازار

لیست قیمت عصاره زعفران در بازارزعفران خون ساز می باشد و برای افرادی که دچار کم خونی و فقر آهن می باشند بسیار مفید است. همچنین این محصول گیاهی بی نظیر سرشار از ویتامین ث می باشد و برای افرادی که دچار سستی بدن و ضعف سیستم ایمنی می باشند بسیار موثر و مفید می باشد.

چای زعفرانی به علت طعم بی نظیر و خواص بالای آن طرفداران زیادی دارد. مصرف این محصول بی نظیر و پر خاصیت به هر فردی توصیه می شود. خانم های باردار از مصرف زعفران باید خودداری کنند، زیرا این محصول با طبیعت گرم و خشک باعث افزایش خون و خونریزی شده و در نتیجه باعث سقط جنین در این افراد می شود.

تهیه ی زعفران از یک فروشگاه معتبر در کیفیت آن موثر است. عرضه عصاره زعفران توسط تولید کنندگان این محصول با کیفیت ممتاز و اعلا انجام می شود. لیست قیمت عصاره زعفران در سایت اینترنتی این محصول موجود می باشد.

فروشگاه عرضه کننده عصاره زعفران در قم

فروشگاه عرضه کننده عصاره زعفران در قمیکی از کاربرد ویژه ی زعفران در رستوران و هتل ها می باشد. مصرف زعفران به عنوان تزیین روی برنج و طعم دهنده و نیز در خوراک مرغ و غذاهای دیگر کاربرد فراوان دارد و عطر و طعم بی نظبری به غذا می دهد. قیمت عصاره زعفران رستورانی با کیفیت درجه یک در فروشگاه معتبر و بزرگ فروش این محصول درج شده است.

زعفران به عنوان یک داروی طبیعی در طب سنتی در درمان بیماری های مختلف تجویز می شود مصرف آن به عنوان آرام بخش و تقویت کننده ی اعصاب بسیار مفید می باشد.

این محصول در شهرهای مختلف ایران به فروش می رسد. مشهد و قم یکی از بزرگترین توزیع کنندگان این محصول می باشند. فروشگاه عرضه کننده عصاره زعفران در قم، این محصول را با کیفیت ممتاز و قیمت ویژه به فروش می رساند.

تولید کننده عصاره زعفران مایع صادراتی در مشهد

تولید کننده عصاره زعفران مایع صادراتی در مشهدمشخصات عصاره زعفران اصل و ممتاز رنگ طبیعی و بوی خوش آن می باشد. نگهداری زعفران باید در محیط خشک و خنک در ظرف در بسته باشد تا خاصیت خودش را حفظ کند و عطر و بوی زعفران ماندگاری داشته باشند. گل زعفران به رنگ بنفش می باشد و زعفران خوراکی از کلاله ی آن گرفته می شود. گل برگ های زعفران نیز خواص فراوانی دارند.

مشهد و تهران از شهرهای پخش عصاره زعفران در ایران هستند که سالانه فروش زیادی دارند. بازار عصاره زعفران تهران با داشتن انواع برندها و کیفیت بالای محصولات مشتریان زیادی را حذب خود کرده است.

علاوه بر مصرف بالای این محصول در داخل کشور، سالانه مقدار بالایی از این محصول به خارج از کشور صادر می شود. تولید کننده عصاره زعفران مایع صادراتی در مشهد این محصول را به مشتریان خارجی به قیمت عمده به فروش می رساند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه