به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

قیمت فروش دمنوش نوین زعفران با پک ویژه

قیمت فروش دمنوش نوین زعفران با پک ویژه

قیمت دمنوش نوین زعفران در بازار ایران بین 24 تا 28 هزار تومان با پک ویژه تعیین شد. برای خرید این محصول به صورت مستقیم می توانید از طریق همین سایت اقدام نمایید.

قیمت فروش دمنوش نوین زعفران با پک ویژه

یکی از محصولات شرکت نوین زعفران دمنوش 4 طعم آن بوده که از آن به عنوان دمنوش تابستانه یاد می شود. در این نوع بسته بندی ویژه، چهار طعم دارچین،به لیمو، بابونه، بهار نارنج، گل گاو زبان و زعفران تدارک دیده شده است که یک انتخاب خود برای مشتریان خارج کشور نیز به حساب می آید.

قیمت دمنوش نوین زعفران در اروپا

در کشورهای اروپایی به نوع بسته بندی اهمیت زیادی داده می شود. نوع تی بگ از این دمنوش ها به خاطر کوچک بودن سبب شده تا قیمت دمنوش نوین زعفران در خارج از مرزهای ایران نیز برای مشتریان مناسب تلقی شود و معمولا در آن مناطق از این محصول باکیفیت به خوبی استفاده می شود.

قیمت فروش دمنوش نوین زعفران با پک ویژه

با توجه به نوسانات ارزی در داخل ایران، نمی توان قیمت ثابتی را این دمنوش ها نیز تعیین کرد اما واضح است که قیمت آن در اروپا چندین برابر قیمت داخل بوده و تجار ایرانی می توانند بر روی سود آن حساب ویژه ای باز کنند.

شرکت نوین زعفران از جمله شرکت های با سابقه ای درخشان است که تقریبا از حدود سال 1371 به صورت جدی  فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت دارای گواهی ها و مجوزات متعددی بوده که در این مقاله مجال بیان آن نیست اما همان بس که در بازار های بین المللی حرف های زیادی برای گفتن دارد.

به همین دلیل قیمت دمنوش نوین زعفران خیلی بالا نیست و در مقایسه با سایر برندهای فعال در بازار ایران خیلی هم معقول به نظر می آید. فروشگاه های آنلاین بسیاری به فروش محصولات باکیفیت نوین زعفران پرداخته اند و همگی آنان از رضایت مشتریان خود در طول این سال ها سخن به میان می آورند.

قیمت فروش دمنوش نوین زعفران با پک ویژه

نمایندگی زعفران نوین

برای شروع و یا اخذ نمایندگی نوین زعفران شرایط ویژه و سختی در نظر گرفته نشده است بلکه این شرکت به مانند خیلی از مجموعه ها، بیشتر ملاک عملش ظرفیت و توان وجودی مخاطبان می باشد. بدان معنا که فرد بایستی خود را به مجموعه ثابت کند که این کاره هست و می تواند حرفی در این بازار برای گفتن داشته باشد.

گروه شرکت های فرانیز نیز با همکاری بسیاری از  شرکتها توانسته در بازار عصاره زعفران و انواع پودر زعفران فعالیت چشمگیری داشته باشد طوری که این سال ها بسیاری از حجم فعالیت ها خصوصا در بازار داخلی به عهده این مجموعه می باشد.

قیمت فروش دمنوش نوین زعفران با پک ویژه

قطعا برخورد خوب عاملین مجموعه فرانیز طی این مدت سبب گردیده تا خیلی زودتر از آنچه که پیش بینی می شد، این مجموعه به پیشرفت والایی دست یابد. همیشه قیمت تعیین کننده میزان خرید مشتری نیست بلکه برای برخی از متقاضیان برخورد طرف مقابل بسیار مهم تر می باشد.

البته گاهی در دسترس بودن همیشگی عاملان فروش نیز برای مخاطبین مهم می باشد طوری که اکثر آنان این طور بیان می دارند که در روزهای تعطیل با شخصی صحبت کردن خیلی جذاب است. آنان همچنین بیان می کنند که خصوصا در روزهای تعطیل ما امور واریزی و پرداخت فاکتور درخواستی خود را انجام می دهیم و اینکه شرکت فرانیز افرادی را برای رسیدگی به امور مشتریان گمارده برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.

قیمت فروش دمنوش نوین زعفران با پک ویژه

جالب است که شرکت فرانیز در برخی از دوره های زمانی که خصوصا مناسبت خاصی در آن وجود دارد، با مشورت هیات مدیره طرح های تخفیفی ویژه ای را در نظر گرفته و این عامل سبب می شود که گروهی از محصولات با قیمت مناسبی به دست مشتریان و متقاضیان برسد. شما نیز می توانید برای اطلاع از آخرین وضعیت معاملات عصاره زعفران از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام کنید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه