به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

قیمت عصاره زعفران اصل در ایران

قیمت عصاره زعفران اصل در ایران

قیمت عصاره زعفران اصل از طریق فرانیز اعلام شد. آیا نمی خواهید شرایط معاملات انواع رنگ های زعفرانی را بدانید؟ مایع های زعفرانی چه خاصیتی دارند؟

در کشور ایران نعمت های فراوانی وجود دارد. برخی می گویند پول نیست. کار نیست. شغل نیست. جوانان چه کنند؟ به صورت کلی مطلب فوق صحت دارد. اما امروزه انتظارها نیز متفاوت شده است. اکثر مردم تصور به کارهای کارمند و پشت میز نشین دارند. در صورتی که تعدادی از نوجوانان حتی امروزه کارهای جالب و پردرآمدی انجام می دهند. فروش عصاره و رنگ زعفران در بستر اینترنت از جمله این امور است. مردم می توانند در هر حوزه ای که خودشان علاقه دارند فعالیت کنند.

قیمت عصاره زعفران اصل با برندهای مختلف

در ایران تولیدی های زعفرانی هوشمند شده اند. امروزه بسته های اسپری زعفران به صورت کاملا مکانیزه تولید می گردد. برندهای مختلفی در حوزه مایع زعفران فعالیت می کنند. آنان قیمت عصاره زعفران اصل را با توجه به کیفیت و البته ظروفی که دارند تعیین می کنند. هزینه های اولیه و نیروی کار در هر کدام از این شرکت های عصاره زعفران متفاوت است. به همین دلیل قیمت عصاره زعفران اصل نیز با برندهای مختلف فرق دارد. عده ای عصاره زعفران اصل را همان عطر زعفران می دانند. در واقع جنبه عطری این محصول و اضافه کردنش به غذا بر طراوت و خوش طعمی آن می افزاید.

قیمت عصاره زعفران سرخ گل و شاه گل

اما رنگ زعفران نیز اصل و غیر اصل دارد. رنگ زعفران باکیفیت معمولا قیمت خوبی داشته و توسط کارخانه های معتبر تولید می گردد. محصولات زعفرانی امروزه جایگاه مناسبی در سبد غذایی آدمیان دارند. این محصولات شامل موارد زیر هستند:

  • اسپری زعفران
  • رنگ زعفران
  • عصاره یا مایع زعفران
  • پودر زعفران
  • شربت زعفران
  • قطره زعفرانی

شرکت فرانیز یکی از شرکت های پیشتاز در امر تامین و عرضه فرآورده های زعفرانی است. این شرکت در دهه اخیر فعالیت خود را شروع کرد.

شرایط معاملات زعفرانی

فرآورده های زعفرانی فرانیز

در فرانیز شرایط پیچیده ای از لحاظ معاملات در نظر گرفته نشده است. مشتریان می توانند سفارش خود را در کمترین زمان ممکن به ثبت برسانند. اما به دلیل حجم بالای معاملات  و گردش مالی بالا، معمولا تمام معاملات به صورت نقدی است. قیمت عصاره زعفران اصل در این طور مواقع کاملا مقرون به صرفه است. تامین کنندگان آن، بهترین تخفیف ها را در نظر می گیرند.

خواص مایع زعفران

مایع زعفران همانند گیاه آن خواص بی شماری دارد. این کالا علاوه بر خواص زعفران خیلی زود استفاده می شود. سرآشپزها معمولا با توجه به کارایی محصول و البته سلیقه خودشان، برند مورد نظر را برای کارپرداز و مسئول خرید تعیین می کنند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه