به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

قیمت زعفران درجه یک در بازار

زعفران درجه یک یک داروی ناشناخته عالی است، زیرا می تواند به ما در خواب، هضم و تسکین درد کمک کند. این چاشنی که به دلیل زرد کردن مواد غذایی کاملاً مشهور است. زعفران قرن ها به عنوان یک داروی طبیعی مورد استفاده قرار گرفته است. امروزه ما زعفران ارزان قیمت درجه یک را در بازار عرضه می کنیم.

قیمت زعفران درجه یک در بازار

عرضه مستقیم زعفران درجه یک

عرضه مستقیم زعفران درجه یک مجموعه ما در جهت رفاه حال مردم عزیز ایران و حفظ سلامت آن ها عرضه مستقیم زعفران را در دستور کار خود قرار داده است. این یک ادویه رنگی ، معطر ، و یک چاشنی نارنجی مایل به قرمز و داروی محلی است ، با بویی تند و تند و ایده آل برای بسیاری از آماده سازی های آشپزی. از جمله ، زعفران مزایای زیر را دارد:

از دستگاه گوارش پشتیبانی می کند

اگر از زعفران به عنوان ادویه در غذا استفاده کنید ، از بسیاری از مزایای آن بهره خواهید برد. با تشکر از اجزای تلخ آن:

  • سیستم هضم را تحریک می کند.
  • ترشحات بزاقی و معده را افزایش می دهد.
  • این یک داروی عالی ضد سرطان است.
  • این ماده دارای کروستین است ، یک جز مسئول تحریک تولید صفرا است.

مصرف 0.5 گرم زعفران قبل از غذا (بیش از 1.5 گرم در روز) توصیه می شود. برای افرادی که مشکلات هضم ، کم اشتهایی ، سو هاضمه و غیره دارند ، مصرف می شود. و می تواند برای کمک به هضم غذا به رژیم غذایی اضافه شود.

ثابت شده است که در دوران باستان از زعفران برای تسکین درد قاعدگی استفاده می کردند ، زیرا یک ضد اسپاسم قدرتمند است. در طول چرخه به نفع شماست ، از جریان آن سود می برد و از قولنج رحم جلوگیری می کند. می توانید 0.5 گرم زعفران را در 200 میلی لیتر شیر یا آب گرم تا دو بار در روز مصرف کنید.

یک آنتی اکسیدان قوی است

جز اصلی این ادویه کروسین است ، یک آنتی اکسیدان طبیعی است که رادیکال های آزاد را مسئول ایجاد پیری سلول از بین می برد. این باعث بهبود سلامت عمومی می شود و برای استفاده از این خاصیت مصرف زیاد ضروری نیست.

برای حافظه خوب است

همچنین به قدرت آنتی اکسیدانی مربوط می شود ، به بهبود توانایی های شناختی و یادگیری کمک می کند ، و به نوبه خود یک مکمل عالی برای کسانی است که از استرس ، اعصاب و اضطراب رنج می برند. از مغز محافظت می کند و خواص آن برای درمان بیماری های دژنراتیو (مانند آلزایمر ، پارکینسون یا از دست دادن حافظه) مورد بررسی قرار می گیرد. برای آن روزهایی که بسیار استرس دارید ، یک فنجان دم نوش با 0.5 گرم زعفران در هر 250 میلی لیتر آب جوش بنوشید.

بینایی را بهبود می بخشد

بینایی ارتباط نزدیکی با سیستم عصبی دارد. بنابراین ، زعفران برای جلوگیری از برخی اختلالات چشمی بسیار خوب است. نه تنها به دلیل آنتی اکسیدان های آن ، سافرانال (که به آن عطر و بوی مشخصی می بخشد) روند تخریب سلول های گیرنده نور را کند می کند ، باعث بهبود عملکرد شبکیه و رگ های خونی چشم می شود.

فروش ارزان زعفران درجه یک

فروش ارزان زعفران درجه یک یکی از مواردی که همواره باعث افتخار مجموعه ما بوده است فروش ارزان زعفران درجه یک است. زعفران یک داروی جادویی است. فلاونوئیدها و بتاکاروتن های موجود در زعفران به کند شدن رشد تومورها کمک می کنند. همچنین ، طول عمر را افزایش می دهد و آسیب کلیه را که توسط برخی داروها ایجاد می شود کاهش می دهد. در خرید این ادویه شک نکنید!

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه