به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

قیمت دمنوش زعفران شاهسوند گیاهی 20 عددی

قیمت دمنوش زعفران شاهسوند گیاهی 20 عددی

قیمت دمنوش زعفران شاهسوند بین 35 تا 40 هزار تومان در بازار ایران تعیین شد. برای خرید این دمنوش گیاهی 20 عددی، می توانید با عاملان فروش فرانیز همراه شوید.

قیمت دمنوش زعفران شاهسوند گیاهی 20 عددی

دمنوش های زعفرانی گیاهی یکی از بهترین نوشیدنی هایی می باشند که امروزه اکثر مردم در استفاده از آن تردید ندارند. البته در بازار ایران تنوع زیادی پیدا کرده اند و همین عامل شاید خریداران را به هنگام معاملات عمده با وسواس مواجه سازد.

قیمت دمنوش زعفران شاهسوند برای پخش

برخی از شرکت های پخش برای خرید عمده محصولات زعفرانی می خواهند بدانند که در همان اوایل چقدر سود عایدشان خواهد شد. به همین منظور تمام چک و چانه های خود را می زنند تا حتی قیمت دمنوش زعفران شاهسوند را برای تهیه جزئی نیز تعیین کنند و از این بابت تخفیف بگیرند.

قیمت دمنوش زعفران شاهسوند گیاهی 20 عددی

درست است که قیمت دمنوش زعفران شاهسوند در بالا ذکر شده است، اما برای شرکت های پخش اشانتیون و طرح های ویژه ای در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر شرکت بزرگ شاهسوند انواع چای، ادویه، حبوبات، زعفران، کنسروجات، شیرینی جات و برنج را به سایر کشورهای اروپایی صادر می کند و فعالیت گسترده ی خود را مدیون پرسنل و هیات مدیره زحمتکش و دلسوز خود می باشد.

دمنوش زعفران گیاهی

برخی از شرکت های تولیدی دمنوش زعفران گیاهی، سایر گیاهان دارویی را نیز با محصولات خود ترکیب می کنند و همین عامل سبب می شود که خواص بی نظیری پیدا کند. قیمت دمنوش زعفران شاهسوند نیز بر همین اساس تعیین شده و در بازار معامله می گردد.

قیمت دمنوش زعفران شاهسوند گیاهی 20 عددی

همان طور که می دانید گیاه زعفران پایه کاربردی در صنایع غذایی و دارویی دارد و تحقیقات عدیده ای مبنی بر اثبات این گفته انجام شده است. از این رو بسیاری از شرکت های تولید کننده به فکر تولید چنین محصول بی نظیری افتاده اند.

در بازار پخش عصاره زعفران معاملات زیادی انجام می شود که انواع فرآورده های زعفرانی همچون پودر زعفران نمونه ای از آن به حساب می آید. اما شاید این سوال به ذهن شما نیز خطور کرده باشد که مگر نمی شود پودر یا خود زعفران را با چای مخلوط نموده و این کار را به صورت دستی انجام داد؟

قیمت دمنوش زعفران شاهسوند گیاهی 20 عددی

جواب مثبت است. اما امروزه اکثر مردم وقت یا حوصله کافی برای درست کردن چنین ترکیبی ندارند. مردم می خواهند چیزی را که به کارشان سرعت می دهد استفاده کنند تا در عین کارایی در وقتشان نیز صرفه جویی شود. خب چای یا دمنوش زعفران شاهسوند هم چنین آیتم مثبتی  را داراست و به سرعت آماده می شود و مردم می توانند برای پذیرایی از مهمان یا زمانی که در گردش هستند از آن به راحتی استفاده نمایند.

بسته بندی دمنوش گیاهی زعفران شاهسوند

معمولا شرکت بزرگ شاهسوند دمنوش های باکیفیت و گیاهی خود را در بسته بندی های 20 تایی روانه بازار می کند و با این بسته بندی بر جلب توجه مشتریان برای خرید افزوده است. این دمنوش ها بر عملکرد مغز انسان تاثیر مثبت و شایسته ای داشته که علت اصلی آن وجود کروسین و کروستین موجود در زعفران می باشد.

قیمت دمنوش زعفران شاهسوند گیاهی 20 عددی

خب همان طور که می دانید مغز و قلب از جمله آیتم های مهم و اساسی در بدن آدمی است که خدا رو شکر گیاه زعفران برای هر دوی این آیتم ها تدارک دیده شده است.

از مغز گفتیم و بد نیست کمی در مورد قلب هم صحبت کنیم. استفاده از این دمنوش گیاهی زعفران به خاطر وجود آنتی اکسیدان هایی که دارد پیشنهاد شده چرا که سبب بهبود عملکرد قلب آدمی می شود. حتی می گویند اگر مقدار کمی زعفران را با کمی شیر مخلوط کرده و استفاده کنیم برای بیماران مبتلا به CAD بسیار مناسب و مفید خواهد بود.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه