به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

قیمت خرید زعفران هاتی کارا در بازار داخلی

قیمت خرید زعفران هاتی کارا در بازار های داخلی و خارجی متفاوت می باشد، قیمت زعفران در طول سال ثابت نمی ماند و در طول سال دچار تغییراتی خواهد شد. قیمت این محصول بستگی به کیفیت و بسته بندی های مختلف آن دارد.

قیمت خرید زعفران هاتی کارا در بازار داخلی

خرید زعفران هاتی کارا با بهترین قیمت در بازار داخلی

خرید زعفران هاتی کارا با بهترین قیمت در بازار داخلیشرکت زعفران در بسیاری از شهر های بزرگ دایر شده است و به فروش انواع زعفران با بهترین قیمت می پردازد. 

گیاه زعفران چند ساله می باشد، پیاز زعفران دارای پوششی به رنگ قهوه ای است. در جنوب غربی آسيا، جنوب اسپانيا و جنوب اروپا، اغلب کشاورزان به کشت و برداشت زعفران مشغول هستند. زعفران دارای طبع گرم و خشک می باشد، از این محصول به شکل پودر در شربت ها و غذاهای مختلف استفاده می شود. رشد گیاه زعفران درفصل پاییز اتفاق می افتد و اندازه ساقه های این گیاه بین 25 تا 30 میلی متر می باشد. کاشت این محصول باعث زیباشدن زمین ها و دشت های کشاورزی می شود. 

گیاه زعفران، ساقه و گلبرگ های بنفش رنگ دارد و دارای 3  كلاله به رنگ قرمز است، از این کلاله ها بیشترین استفاده را در کشور و جهان دارند، موادی مانند چربی، املاح معدنی و موسيلاژ در کلاله های قرمز رنگ زعفران وجود دارد. برای کاشت این گیاه از پیازچه های آن استفاده می کنند. زعفران ماده ای خوراکی و گیاهی با طعم و عطر فوق العاده است که باعث خوشمزه تر شدن خوراک و غذاها هم می شود.

فروش زعفران درجه یک تازه

فروش زعفران درجه یک تازهفروشنده زعفران هاتی کارا، تلاش می کند محصولاتی باکیفیت و تازه را از کشاورزان و کارخانه ها خریداری کند و برای مشتریان آماده کند. 



مصرف زعفران سبب خلط آوری در شخص بیمار می شود، مصرف دم کرده ی زعفران باعث  تحریک استفراغ و سرفه در بیمار می شود تا درد های سینه، گلو و معده او کمتر شود. با استفاده از چای زعفران می توان بیماری هایی از جمله  آسم، سرفه، خشکی پوست، حمله های  سیستم عصبی، گاز های فراوان معده، سوزش سردل و ناراحتی های روده ای ، بی خوابی  و کم خوابی و انزال زود رس در آقایان را خیلی راحت درمان کرد. خیلی از خانم های باردار برای اینکه زایمان طبیعی بدون درد و راحتی داشته باشند، می توانند از خاصیت های فوق العاده این گیاه برای زایمان راحت بهره ببرند.

سفارش زعفران هاتی کارا در فروشگاه

سفارش زعفران هاتی کارا در فروشگاهبرای سفارش زعفران هاتی کارا می توانید به سراغ فروشگاه ها و مراکز معتبر فروش زعفران مراجعه کنید، تعدادی از سایت های اینترنتی و فروشگاه های مجازی به فروش عصاره زعفران هاتی کارا پرداخته اند. 


با مصرف زعفران در سنین بالا، چشمانی سالم و قوی خواهید داشت، زیرا این گیاه باعث تقویت سلول های چشم می شود و سلول های بینایی را در مقابل آسیب ها و صدمه ها حفظ می کند. به طور کلی سالمندان باید برای اینکه به بیماری های چشمی مثل آب مروارید، زردی چشم،  شب کوری و تاری دید، کم بینی  دچار نشوند، دم کرده گیاه مفید زعفران را میل کنند. ویتامین ث یا همان اسید اسکوربیک به مقدار زیادی در زعفران موجود است که باعث تقویت سیستم ایمنی می شود و سبب می شود که مقاومت ما در برابر میکروب ها افزایش یابد و آنها را از بین ببریم. امروزه زعفران به عنوان یک داروی پیشگیری از سرطان شناخته می شود، زیرا خاصیت های ضد سرطانی این گیاه توسط پزشکان ثابت شده است.

خریدار عمده زعفران با کیفیت مرغوب

خریدار عمده زعفران با کیفیت مرغوبخریدار زعفران می تواند برای خرید عمده زعفران باکیفیت و مرغوب به صورت مستقیم کارخانه های تولیدی این محصول مراجعه کند. 

برای آرام شدن ، افزایش اشتها وجلوگیری از گرفتگی عضله ها می توانید زعفران را دم کرده و میل نمایید. این محصول پرخواص از بيماريهای قلبی و انواع سرطان ها جلوگیری می کند. زعفران تقويت کننده حافظه شما می باشد و میزان فشار خون را کاهش می دهد. گیاه زعفران بسیاری از بیماری های بدن را شفا می دهد که عبارت اند از:  بیماری آسم، بيماري پوستی، بیماری چشم، عفونت ادراری، يرقان، قاعدگی نامنظم،  نفخ شكم،  معده درد وکم خونی 

یکی از خواص زعفران ها، تسکین دردهای شکمی در دوران قاعدگی در خانم ها می باشد، این ماده خوراکی برای دختران و خانم ها خاصیت های زیادی دارد، می توانید برای منظم کردن و کاهش درد های قاعدگی خود دم کرده زعفران را هر هفته میل کنید، با خوردن این نوشیدنی میزان خونریزی شما کمتر از قبل می شود. 

 


فروشنده عصاره زعفران در بازار ایران

فروشنده عصاره زعفران در بازار ایرانقیمت زعفران در فروشگاه ها و بازار های داخلی ایران متفاوت است، هرکدام از بسته بندی های این محصول دارای وزن مختلفی می باشند، در نتیجه قیمت این بسته ها باهم فرق می کند. این فروشگاه هابه عرضه چاشنی عصاره زعفران به مشتریان خود می پردازند. 


زعفران محصولی با ارزش و گران قیمت در کشور ما و در دنیا محسوب می شود، بعد از جمع آوری گل های این گیاه توسط کشاورزان و کارگر ها، گل ها باید توسط افرادی پاک شده و کلاله های قرمز جدا شوند، این قسمت های جدا شده در زعفران بسیار مهم هستند و بعد از خشک شدن مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله فواید مصرف این محصول برای رحم زنان می باشد، بسیاری از افراد از زعفران به عنوان ادویه ای برای طعم و رنگ بهتر غذاها استفاده می کنند، وجود این ماده در غذاها باعث می شود میزان  چربی و كلسترول خون افراد کمتر شود. 


اعطای نمایندگی زعفران هاتی کارا در اصفهان

اعطای نمایندگی زعفران هاتی کارا در اصفهاندر نمایندگی زعفران هاتی کارا، محصولاتی نظیر پودر حاوی عصاره زعفران و بسته های مختلف زعفران نگینی به فروش می رسند. 


زعفران به گیاه ضد افسردگی مشهور شده است، بسیاری از کارشناسان تغذیه به این نتیجه رسیده اند که خوردن دم کرده این محصول باعث دور شدن افسردگی و ناراحتی از شخص می شود، افراد با مصرف منظم زعفران بسیار بانشاط و شاداب می شوند، همچنین مصرف این گیاه به آرام شدن اعصاب و تقویت ذهن کمک زیادی می کند در نتیجه از ابتلا به آلزایمر و پارکینسون جلوگیری می کند. اگر از بی خوابی و سردرد های عصبی رنج می برید، قبل از خواب نوشیدنی حاوی زعفران میل کنید. 

خوردن چای زعفران برای سالم ماندن قلب شما بسیار مفید است، زیرا این گیاه میزان کلسترول های بد خون را کاهش داده و اجازه نمی دهد در رگ ها رسوب یابند، برای اینکه به بیماری قلبی و عروقی دچار نشوید، مصرف چای زعفران را در برنامه هفتگی خود قرار بدهید. 


مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه