به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

قیمت انواع عصاره زعفران سراج

انواع عصاره زعفران مایع

انواع عصاره زعفران با برندهای سراج، آترینا، زرد طلایی و گلبان روانه بازار ایران شد. شرکت فرانیز قیمت بهترین زعفران مایع و پودری را اعلام کرد.

اکثر مشتریان در تماس های خود با مجموعه فرانیز، از نحوه همکاری و سفارش سوال می کنند. کار با فرانیز بسیار ساده است. این شرکت شرایط آسانی دارد. مخاطبین عزیز می توانند به راحتی با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط برقرار نمایند. حجم و مبلغ معاملات در حوزه زعفران بالا است. به همین خاطر معمولا ابتدا پیش فاکتورها تسویه می شوند. سپس سفارشات با شرایط توافق شده برای مشتری ارسال می گردد.

انواع عصاره زعفران صادراتی در ایران

رقابت در حوزه زعفران بسیار بالاست. کشاورزان و تولید کنندگان برای دست یابی به بازار هدف، تمامی تلاش خود را به کار می برند. در کشور ایران پول زیادی وجود دارد. جوانان امروزه می توانند با خلق ایده های جدید درآمدهای خوبی کسب کنند. انواع عصاره زعفران صادراتی با برندی های رقابتی روانه بازار ایران می شود. هر کدام از این عصاره ها کیفیت مخصوص به خود را دارد.

عموما شرکت های پخش، رستوران ها و مراکز طبخ غذا از مشتریان اصلی انواع عصاره زعفرانی هستند. شرکت زعفران سراج از سال های پیش محصول خود را با قیمت عالی عرضه نمود. این شرکت شرایط خوبی را برای مشتریان فراهم کرده است.

انواع عصاره زعفران به دو بخش کلی عصاره پودری و مایع تقسیم بندی می گردد. عصاره پودری یا همان پودر زعفرانی از جمله کالاهای باکیفیت است. این محصول با نام های تجاری sisib، زرین خراسان و متین خراسان توزیع می شود.  عصاره زعفران مایع طرفداران مخصوص به خود را دارد. چرا که به راحتی در آب حل می گردد. این محصول با نام های سرخ گل، زرد طلایی، گلبان، سی سیب، آترینا و سوینچ در بازار موجود است.

بهترین مایع زعفران

بطری های پت در بسته بندی عصاره زعفران

این بطری ها قابلیت انعطاف دارند. همچنین بازیافت بطری های پت بیشترین آمار را دارد. برخی از کارشناس بطری های پت را به عنوان پلاستیک پاک شناخته اند. تولیدکنندگان انواع عصاره زعفران، از این بطری ها استفاده می کنند. چه مزایایی دارد:

  • سبک
  • منعطف
  • مطمئن
  • قابل بازیافت
  • سازگار با بدن انسان
  • قیمت ارزان

نوسانات قیمت مایع زعفران گاهی به دلیل افزایش قیمت پت های بسته بندی از سوی شرکت های عرضه کننده می باشد. به همین دلیل به تدریج قیمت عصاره زعفران افزایش می یابد. برای مشاهده انواع کالاها می توان به صفحه فروشگاه محصولات مراجعه نمود. خوشحال می شویم در پایین همین مقاله، ما را از نظرات ارزشمند خود بهره مند سازید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه