به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

قیمت انواع عصاره زعفران اصل

قیمت انواع عصاره زعفران اصل در تهران

قیمت انواع عصاره زعفران اصل و خالص توسط این مجموعه به صورت آنلاین و بر خط اعلام می شود. مخاطبین عزیز می توانند برای استعلام دقیق تماس بگیرند.

قیمت انواع عصاره زعفران برای رستوران‌ها

رستوران‌ها یکی از مصرف‌کنندگان اصلی زعفران و فرآورده‌های آن می‌باشند. قیمت انواع عصاره زعفران برای این اصناف، همراه با تخفیفات ویژه‌ای خواهد بود.

زعفران دارای سه شاخصه رنگ، عطر، و طعم بی‌همتا بوده که آن را از دیگر گیاهان متمایز کرده است. این محصول اعجاب‌انگیز دارای مصارف بالایی می‌باشد که تولید روزافزون آن توسط کشاورزان در سطح جهان را به‌دنبال دارد.

امروزه شرکت‌های تولیدی از طلای‌سرخ فرآورده‌های متنوعی را تولید می‌نمایند که باعث رونق بازار فروش شده است. تولید این محصولات باعث تمایل بیشتر مشتریان برای خرید می‌گردد. بیشتر فرآورده‌ها آماده‌به‌مصرف می‌باشند و از اتلاف وقت در پروسه آماده‌سازی جلوگیری می‌نمایند. عصاره زعفران یکی از محصولات بسیار پرفروش بوده که دامنه مصرف بالایی دارد.

کارشناسان تولید این محصول ارزشمند را از گیاه زعفران تولید می‌نمایند و در اوزان مختلف در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. عصاره در واقع زعفران مایع بوده که از غلظت بالایی برخوردار است. رستوران‌ها با خرید این محصول می‌توانند خدمت‌رسانی به مشتریان را تسریع بخشند و باعث جلب رضایت آنان گردند. یک سرآشپز موفق با انتخاب مواداولیه سالم و باکیفیت می‌تواند بهترین غذاها را پخت نماید.

یکی از مزایای خرید عصاره زعفران باکیفیت استفاده در پخت انواع پلو و خورش و همچنین تزئین غذا و دسر می‌باشد. قیمت این فرآورده به نسبت کارایی آن بسیار مناسب است.

مصرف بالای زعفران در کشور

کشور ایران بزرگترین تولیدکننده زعفران در جهان محسوب می‌گردد. ذائقه مردم این دیار با طلای‌سرخ سازگاری بالایی دارد لذا می‌توان آن را در آشپزخانه‌های ایرانی یافت کرد. مردم ایران از دیرباز به زعفران توجه زیادی داشته‌اند و از آن به‌عنوان یک گیاه دارویی استفاده کرده‌اند. همچنین بزرگان در مجالس و جشن‌ها، این کالای ارزشمند را به‌عنوان هدیه‌ای نفیس به سران کشورهای دیگر تقدیم می‌نمودند.

بیشترین میزان استفاده از زعفران در زمینه آشپزی و تولید موادغذایی می‌باشد. کارخانجات تولیدکننده کیک و کلوچه از اسانس زعفران برای طعم‌دهی محصولات خود استفاده می‌کنند.

همچنین کارخانجات نوشیدنی‌های طبیعی، از گیاه زعفران بهره می‌گیرند تا بتوانند یک نوشیدنی لوکس تولید نمایند. کافه‌ها نیز برای جلب رضایت مشتریان خود از زعفران و فرآورده‌های آن استفاده می‌کنند.

عصاره زعفران به دو شکل مایع و پودری در بازار موجود است. نوع پودری به‌صورت فشرده بوده و در پخت انواع خورش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت انواع عصاره زعفران اصل سی سیب با‌توجه به حجم آن متفاوت بوده تا متقاضی بر‌اساس نیاز خود برای خرید اقدام نماید. مشتریان خانگی معمولا حجم‌های پائین‌تر را به‌صورت جزئی خریداری می‌نمایند. اما مشتریان عمده برای صرفه‌جویی در مصرف هزینه‌ها، خرید خود را به‌صورت حجمی انجام می‌دهند.

زعفران سرشار از ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان می‌باشد که مصرف روزانه آن در طب سنتی توصیه می‌شود. امروزه خیلی از بیماری‌ها به‌دلیل مصرف غذاهای سرد به‌وجود می‌آید. طبع گرم زعفران باعث سم‌زدایی از دستگاه‌ گوارش شده و سلامت بدن را در پی خواهد داشت.

آگاهی از قیمت انواع مایع زعفران به‌صورت آنلاین

متقاضیان می‌توانند به‌راحتی با مراجعه به سایت‌های فروش، از قیمت انواع عصاره زعفران آگاهی یابند. این مراکز برای راحتی و آسایش مشتریان خود، تمام اطلاعات کالا را در صفحه قرار می‌دهند. یکی از محاسن خرید آنلاین، امکان مقایسه یک کالا در برندهای مختلف می‌باشد. در واقع خریدی که با این روش صورت می‌گیرد بسیار هوشمندانه خواهد بود.

همچنین بسیاری از مصرف‌کنندگان بعد از استفاده از یک کالا، نظر خود را در صفحه قرار می‌دهند. به‌ این‌ ترتیب مشتری می‌تواند قبل از خرید از میزان رضایت افراد دیگر مطلع شود. این روش از خرید برای مشتریان عمده بسیار به‌صرفه می‌باشد چراکه به‌راحتی یک معامله بزرگ را انجام می‌دهند. متقاضیان حجم بالا می‌توانند قبل از انجام معامله نهایی درخواست ارسال نمونه محصول داشته باشند.

مراکز معتبر، ضمانت عودت کالا درصورت عدم رضایت مشتری را در برنامه دارند تا متقاضی بتوانند با خیالی آسوده ثبت سفارش کند.

قیمت عصاره زعفران برای این گروه از مشتریان بسیار مناسب می‌باشد تا یک معامله سودمند صورت گیرد. شرکت‌های بازرگانی از عرضه‌کنندگان معتبر و شناخته‌شده زعفران و فرآورده‌های آن می‌باشند. تجار و تمامی مشتریان عمده می‌توانند حجم‌های بالا از این محصولات را از طریق این مراکز خریداری نمایند. کارشناسان خبره و دانش‌آموخته این شرکت‌ها می‌توانند اطلاعات لازم را در مورد محصول خود در اختیار این عزیزان قرار دهند.

شرکت‌های بازرگانی محصول را به‌صورت مستقیم از کارخانه به مشتری تحویل می‌دهند لذا قیمت آن بسیار مناسب تعیین می‌گردد. همچنین هزینه ارسال آن بسیار به‌صرفه بوده و مشتری می‌تواند خریدی خاص را تجربه نماید.

قیمت انواع عصاره زعفران اصل با بهترین کیفیت

نمودار صعودی فروش زعفران در بهار

بهار فصلی دل‌انگیز بوده که از آب‌و‌هوای معتدلی برخوردار است. میزان مسافرت‌ها و جشن‌ها در این فصل، به‌اوج خود می‌رسد و طبعا حجم خرید نیز بالا خواهد رفت. نمودار فروش زعفران در فصل بهار همواره سیر صعودی را نشان می‌دهد. زعفران در پخت و تزئین غذاهای مجلسی ایران جایگاه ویژه‌ای دارد و جزء لاینفک آشپزخانه محسوب می‌گردد. زرشک پلو غذایی بسیار محبوب در بین ایرانیان بوده که عطر و رنگ زعفران بر طعم بی‌نظیر آن می‌افزاید.

خراسان رضوی پذیرای مسافران بسیاری از سراسر کشور می‌باشد. تربت حیدریه یکی از شهرستان‌های زعفران‌خیز این استان بوده که بیشترین میزان تولید طلای‌سرخ را در سطح دنیا دارد. بی‌شک افرادی که برای زیارت به مشهد مقدس سفر می‌کنند تمایل دارند از زعفران این شهر به‌عنوان سوغات بهره گیرند. مراکز فروش بسیاری در بازار مشهد وجود دارند که به‌صورت آنلاین و حضوری به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کنند.

در این فروشگاه‌ها می‌توان انواع فرآورده‌های اصل را در کنار زعفران مشاهده نمود. قیمت انواع عصاره زعفران در این مراکز بسیار مناسب بوده و می‌توان از اصالت آن‌ها مطمئن بود.

فروش عمده عصاره زعفران برای صادرات

عصاره زعفران یکی از کالا‌های صادراتی بوده که از طریق این سایت، در حجم عمده به‌فروش می‌رسد. تجارت این کالا بسیار سودآور بوده چراکه تقاضا برای عرضه آن همواره بالا است. کشور‌های همسایه از مشتریان اصلی این فرآورده محسوب می‌شوند. انتخاب برند تولیدکننده عصاره بسیار مهم است لذا باید مشتری در انتخاب خود دقت بالایی به‌خرج دهد.

همچنین انتخاب کشور مقصد و توجه به ذائقه و فرهنگ مردم آن کشور حائز اهمیت می‌باشد. زعفران در برخی از کشورها جزء ادویه‌‌های اصلی محسوب می‌گردد. قیمت انواع عصاره زعفران برای صادرات بستگی به انتخاب برند و نوع ظرف بسته‌بندی دارد. بازرگانان می‌توانند برای جلب رضایت مشتریان خود محصولات دارای بسته‌بندی شیک و محکم را خریداری نمایند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه