به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

قیمت اسپری زعفران زرشاد جهت صادرات به عمان

قیمت اسپری زعفران زرشاد جهت صادرات به عمان

در حال حاضر قیمت اسپری زعفران زرشاد در بازار ایران مشخص شده است و این شرکت محصول خود را جهت صادرات به عمان و سایر کشور های متقاضی کالای تولیدی خود آماده ارسال نموده است.

قیمت اسپری زعفران زرشاد به صورت عمده

قیمت اسپری زعفران زرشاد جهت صادرات به عمان

امروزه خیلی از مردم به جای خرید زعفران خشک شده از فرآورده های زعفرانی بهره می گیرند. عطر و طعم خوب زعفران جزء جدایی ناپذیر غذای ایرانی ها است که باعث تقاضای بیشتر مشتریان عمده زعفران و فراورده های زعفرانی شده است.

خریداران با تولیدات عمده ای که برندها و تولیدکنندگان داخل کشور انجام می دهند می توانند انتخاب زیادی را برای خرید داشته باشند. البته باید این مطلب را یادآوری کنیم که فراورده های زعفرانی از هزینه های اضافی جلوگیری می کند و به اقتصاد خانوار کمک شایانی نموده است.

قیمت اسپری زعفران زرشاد جهت صادرات به عمان

فروش اسپری زعفران زرشاد با کیفیت عالی و قیمت مناسبتری از بقیه کالاهای مشابه در بازار به صورت عمده انجام می پذیرد. با این که ایران تولید کننده اصلی اسپری زعفران است هنوز با صادرات این محصول مشکلاتی را دارد که با تلاش شرکت های معتبر ایرانی این امکان برای کشور فراهم خواهد شد.

می توان گفت که با مناسب بودن قیمت فروش اسپری زعفران زرشاد هم اکنون از سوی خریداران خود تقاضای بیشتری را دارد زیرا دیگر نیازی به ساییدن و دم کردن زعفران برای تزیین غذا نیست که این مزیت اسپری زعفران است.

این امر باعث شده برای خرید و فروش اسپری زعفران زرشاد عرضه و تقاضا افزایش یابد و تعداد مصرف کنندگان بیشتری را برای خرید آن ترغیب کند.

قیمت اسپری زعفران زرشاد جهت صادرات به عمان

عموما اسپری زعفران با بسته بندی های متفاوتی در بازار عرضه می شود که بسته به نوع زعفران استفاده شده قیمت اسپری زعفران زرشاد متفاوت خواهد داشت. برند های بسیار معتبری این کالا را در ایران تولید کرده و می تواند هم ردیف رقبای خارجی خود در بازار یران و جهان فعالیت کند.

قیمت اسپری زعفران زرشاد با توجه به میزان سفارش مشتریان از طرف تولیدکنندگان و شرکت های اصلی این کالا تعیین می شود و به اطلاع آن ها می رسد.

در معاملاتی که به صورت عمده صورت می گیرد قیمت محصول دچار تغییر و تحول می شود و بسیار متفاوت از قیمت جزئی آن خواهد بود.

نحوه نگهداری اسپری زعفران دشوار است؟

قیمت اسپری زعفران زرشاد جهت صادرات به عمان

بسیاری از خریداران این محصول به هنگام خرید این دغدغه را در ذهن خود دارند که چطور این محصول را نگهداری کنند تا مدت زیادی را از آن استفاده نمایند. این سوال را به هنگام خرید از فروشندگان و نمایندگان اسپری می پرسند. نمایندگان فروش هم با جواب قانع کننده و درست خود این مسئله را حل می کنند.

این کالا به مانند خود زعفران خشک شده نیست که شرایط نگهداری خاصی داشته باشد تا از عطر و طعم آن کاسته نشود. کیفیت برخی اسپری ها به قدری است که قبل از استفاده ار آن هم نیازی به تکان دادن مجدد نیست و بسته به نوع بسته بندی و کیفیت آن دارد.

قیمت اسپری زعفران زرشاد با ویژگی منحصر به فرد

قیمت اسپری زعفران زرشاد جهت صادرات به عمان

با پیشرفت تکنولوزی و فناوری های عالی که این شرکت به کار برده این کالا جزء بهترین برندها شناخته می شود. از آب و زعفران درجه یک تهیه شده است. ماندگاری مناسب و تاریخ استفاده بالایی را دارد و به مشتریانی که خرید عمده را انجام داده اند اطمینان خواهد داد که فرصت فروش بیشتری را خواهند داشت.

بدون مواد نگهدارنده و مواد افزودنی است. تمام افشانه مورد استفاده قرار می گیرد و درون اسپری محلول زعفران باقی نمی ماند. راحتی و سرعت در استفاده زعفران حاصل تولید این محصول خواهد بود و این مزیت ها باعث شده است که قیمت اسپری زعفران زرشاد متفاوت از بقیه محصولات مشابه باشد.

مدیران و کارشناسان این شرکت از تمامی خریداران محصولات خود کمال تشکر را دارند و تمام تلاش خود را برای بهبود هر چه بیشتر کیفیت و مرغوبیت کالاهای خود به کار می گیرند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه