به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

فروش پودر زعفران مهنام 64 گرمی

پودر زعفران مهنام

فروش و عرضه پودر زعفران مهنام در بسته بندی 64 گرمی در بازار ایران و جهان انجام می پذیرد. کارشناسان  و مدیران شرکت مهنام سایت پاسخگوی سوالات خریداران و مشتریان خود را راه اندازی نموده است.

تولید پودر زعفران مرغوب

پودر زعفران مهنام

امروزه با روش های بسیار پیشرفته و جدید از زعفران فراورده های بیشماری تولید می شود. یکی از این محصولات پودر زعفران است که مشتریان و خریداران مخصوص خود را دارد. پودر زعفران از آسیاب کردن و پودر نمودن رشته های گل زعفران اصل و باکیفیت تهیه می شود. اصولا این مراحل باید طبق اصول ، قواعد و استانداردهای جهانی به قدری ریز شود که حدود 90% از پودر از الک عبور نموده و مقدار کمی از آن درون الک باقی بماند.

پودر زعفران مهنام

پودر زعفران مهنام که این مراحل تولیدی را گذرانده یک از معتبرترین و مرغوبترین کالاهایی است که در بازار ایران و جهان به فروش می رسد. این پودر از زعفران واقعی تولید شده و خاصیت اصلی زعفران خالص را داراست. عطر و طعم زعفران حفظ شده و یکی از مزیت های پودر زعفران مهنام به شمار می رود که باعث رضایت مشتریان نیز شده است. برای جلو گیری از پایین آمدن کیفیت و مرغوبیت پودر زعفران مهنام از فناوری های جدید و تکنولوژی پیشرفته استفاده شده که باید مشتریان توجه کنند که از فروشگاه ها و نمایندگان فروش معتبر این محصول را تهیه نمایند.

با ورود نمونه های تقلبی در هنگام خرید باید توجه خاص خود را به کار بگیرند و از هر مغازه و دکانی این محصول تهیه نکنند زیرا با وجود ارزانتر بودن قیمت محصولات مشابه ، باکیفیت و مرغوبیت خوبی روبرو نخواهند بود.

پودر زعفران مهنام

پودر زعفران مهنام

در کشور ما برندهای زیادی در حیطه زعفران و فراورده های زعفرانی به مشتریان و خریداران خود خدمت رسانی می کنند. یک شرکت معتبر با تمام سلایق مشتریانش آشناست و می داند که باید تنوع تولیدی خود را بالا برده تا موجبات رضایت تمامی مشتریان خود را فراهم نماید.

پودر زعفران مهنام یکی از فراورده هایی است که باعث تزیین و زیبایی سفره های خانواده ها می شود. این کالا از بوی خوب زعفران برخوردار بوده زیرا از زعفران اصل تهیه شده است و پودر زعفران مهنام خاصیتی به مانند خود زعفران دارد که توانسته توجه مشتریان خود را جلب نماید. عطر و طعم بسیار عالی به غذا ها می دهد. رستوان ها و مراکز فروش غذای آماده  از این محصول کمال استفاده را می برند و تا به الان رضایت کافی را دارند و به نمایندگان فروش ابلاغ داشته اند.

قیمت گذاری پودر زعفران

پودر زعفران مهنام

مدیران یک مجموعه مثل مرکز تولیدی پودر زعفران مهنام بر این باورند که اگر کار و تنوع محصول به نحو عالی انجام شود خود این نگرش باعث جلب مشتری می شود. برای افزایش و بالابردن ماندگاری پودر زعفران از ظروف و بسته بندی های متنوع و مخصوص به خود استفاده نموده اند که هوا و رطوبت وارد بسته بندی نشده و از کیفیت زعفران کاسته شود. بسته به تمام فعالیت ها و تلاش ها برای تولید این محصول روند قیمت گذاری نیز متفاوت خواهد بود  از بقیه محصولات مشابه خواهد بود. اگر هوا به پودر برسد باعث کاهش قابل ملاحظه ای در کیفیت و مرغوبیت زعفران خواهد شد و از طرفی هم اگر رطوبت به زعفران برسد سبب می شود که خواص آن از دست برود و دیگر از فایده برای بدن نداشته باشد.

قیمت های محصولاتی همچون پودر زعفران مهنام با توضیحاتی که داده شد غالبا از دیگر محصولات که بازار موجود است کاملا متفاوت خواهد بود.

استفاده از پودر زعفران مهنام

پودر زعفران مهنام

برای استفاده از این محصول اصلا کار دشوار را پیش رو نخواهید داشت و و هیچ کار خاصی را برای تهیه و آماده سازی آن ندارید و براحتی برای تزیین غذا آماده می شود. فقط کافی است که مقداری از پودر زعفران مهنام را در ظرفی بریزید و بعد با کمی آب مخلوط کنید و بگذارید تا در حدود 10 دقیقه دم بکشد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه