امروزه هر کسی برای یافتن محصول مورد نیاز خود به دنیای اینترنت مراجعه می کند. حال آن که در ایران اکثر مردم به وسیله گوشی همراه خود به اینترنت متصل شده و محصولات آماده فروش در سایت های اینترنتی را رصد می کنند.
عمده عرضه کنندگان عصاره آبی زعفران نیز با انتشار اخباری در این سایت ها، وارد دنیای مجازی گردیده تا همانند بسیاری از مواد غذایی دیگر در این بازار نیز سهمی داشته باشند. پتانسیل بالای اینترنت سبب شده تا تقریبا هر حوزه و هر کسب و کاری وابسته به آن بوده و تبادل اطلاعات از طریق این بستر انجام پذیرد.
با اینکه بیشتر مردم در ایران عضو شبکه های اجتماعی هستند و از این فضا حتی برای امور ضروری نیز استفاده می کنند اما واقعا آینده ی اینترنت و شبکه های اجتماعی به کجا می رسد؟