به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

فروش بی نظیر رنگ زعفران طبیعی در حاشیه خلیج فارس

فروش بی نظیر رنگ زعفران طبیعی در حاشیه خلیج فارس

فروش بی نظیر رنگ زعفران طبیعی یک فرصت تجاری ویژه برای کسانی است که به دنبال معاملاتی پر سود می باشند. این محصول در حاشیه خلیج فارس محبوبیت بالایی دارد و مصرف کنندگان زیادی همواره در پی خرید آن هستند.

کشورهای حاشیه خلیج فارس یکی از بهترین مناطق جهت صادرات محصولات غیر نفتی می باشد. این کشورها از جمله متقاضیان زعفرانی ایرانی نیز هستند. کشور ایران بهترین زعفران در دنیا را دارد و می تواند محصولات زعفرانی خود را به کشورهای زیر صادر کند:

  • قطر
  • عمان
  • کویت
  • امارات
  • بحرین
  • عربستان

هر چند در برخی از شرایط مانند تحریم ها، فراز و نشیب های زیادی اتفاق می افتد. فروش بی نظیر رنگ زعفران در این کشورها توسط شرکت های تولید کننده در خور توجه است. این شرکت ها در برخی از کشورها نمایندگی فعال دارند. البته در برخی از مناطق، مشتریان مایع زعفران می توانند برند خود را به فروش برسانند.

ظرفیت خالی و فروش بی نظیر رنگ زعفران

تعدادی از مشتریان شرکت فرانیز، تمایل دارند با برند خودشان محصولات زعفران را بفروشند. این دسته از افراد معمولا طی مذاکراتی، لیبل مورد نظر خود را برای شرکت تولیدی ارسال می کنند. مجموعه فرانیز، امور مشتری را تا مرحله تحویل پیگیری می نماید. کارکنان تلاش مضاعفی دارند. آنان سبب افزایش فروش بی نظیر رنگ زعفران می شوند. رنگ های طبیعی زعفران هم اینک در مناطق حاشیه خلیج فارس تقاضای زیادی دارد. این رنگ زعفرانی امروزه کاربرد فراوانی دارد.

ظرفیت خالی یکی از گزینه های عالی برای کارخانه داران و البته مشتریان می باشد. مشتریانی که سرمایه لازم جهت رونق و گسترش کار خود ندارند می توانند از ظرفیت خالی کارخانه عصاره زعفران استفاده نمایند.

فروش انواع رنگ زعفرانی

رنگ زعفران طبیعی عنوانی جذاب یا واقعی؟

ما به طور کلی در فضای رسانه ای با شرایط این چنینی بسیار مواجه می شویم که تیتر ها و مطالب بولد شده جذابی را می بینیم که ناخودآگاه افراد را به سمت خود جلب می نماید. ولی ممکن است بعد از مطالعه متن به این پی ببریم که اصلا موضوع جالب و جذاب نبوده و تنها عنوان بوده که داغ و جذب کننده است.

این مورد کاملا درست و صادق است. اما بر خلاف تصور ما تنها شامل حیطه رسانه ها نیست و بسیار محدوده گسترده ای را در بر می گیرد. برای مثال زمانی که یک فروشنده می خواهد که اجناس خود را به فروش برساند با معرفی آن ها به مشتریان سعی در جذبشان به خرید دارد و برای رسیدن به این منظور در کلام خود از عناوین جذاب، سخنان مخاطب پسند و هیجان انگیز استفاده می کنند.

به خاطر اختلاط مباحث مربوط به رنگ های غذایی با رنگ زعفران طبیعی این ذهنیت به وجود آمده که این دو یکی هستند و افزودن عنوان طبیعی به رنگ زعفران صرفا برای جذب مشتری می باشد. این در حالی است که این محصول موجود در بازار کاملا طبیعی بوده و به صورت کاملا سالم و بهداشتی مسیر تولید خود را طی نموده و تا این نقطه رسید.

میزان تقاضا رنگ زعفران طبیعی در حوزه کشورهای حاشیه خلیج فارس

همسایگی کشور ها با یکدیگر تنها به معنای داشتن مرز مشترک نیست، بلکه یه معنی داشتن فرهنگ ها، آداب و سنت های مشترک و تاثیر گذاری فرهنگی و اجتماعی بر یکدیگر می باشد. کشور ایران با ملل دیگر از اطراف دارای مرز می باشد، آن هایی که در جنوب و مسیر خلیج فارس هستند، تشابه های فراوانی را با ما دارند. یکی از این وجهه های مشترک، علاقه مندی و مصرف بالای همگی، نسبت به زعفران و فرآورده های آن هست.

با توجه به اقلیم و شرایط آب و هوایی این کشور ها، میزان استفاده از رنگ زعفران طبیعی بالا بوده و همین سطح تقاضا یک فرصت تجاری مناسب را برای بازرگانان فراهم می آورد. تجار می توانند برنامه ریزی دقیقی داشته باشند. آنان با اجرای این برنامه های کاربردی، به سود بالایی دست خواهند یافت.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه