به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

عصاره زعفران آترینا مایع باکیفیت و ارزان قیمت

عصاره زعفران آترینا مایع

عصاره زعفران آترینا با کیفیت عالی و قیمت ارزان و منطقی توسط سایت عصاره زعفران ایران به صورت مایع و مرغوب به فروش می رسد. این عصاره به صورت تضمین شده در بازار سراسر کشور عرضه می گردد.

قطع به یقین صنف های مختلفی نیاز خود را جهت به کار بردن انواع عصاره زعفران آترینا به صورت مایع با کارشناسان در میان گذاشته اند که از میان آنان می توان به قنادی ها، شیرینی پزی ها، رستوران و هتل ها و کارگاه های تولید بستنی اشاره نمود. این امر تامین کنندگان عصاره را بر آن داشت تا محصولات خود را با حفظ کیفیت و با قیمت ارزان و مناسب روانه بازار نمایند.

عصاره زعفران آترینا مایع

نحوه بسته بندی عصاره زعفران آترینا

معمولا بنا به نیاز مشتریان بسته بندی های عصاره نیز در طول زمان دچار تغییر و تحول می گردد. به عنوان مثال در مورد عصاره زعفران سراج که یکی از برندهای مطرح در این زمینه می باشد می توان گفت که در برهه ای از زمان بنا به تقاضای مشتریان در بسته بندی های شیشه ای عرضه می شد که به دلایل لخته شدن آب زعفران در ته بطری های شیشه ای دوباره در همان بسته بندی های قبلی عرضه می شود. عصاره زعفران آترینا نیز هم اکنون در بسته بندی های پت با اندازه ۲۵۰ میلی لیتر، ۵۰۰ میلی لیتر و ۱۰۰۰ میلی لیتر جهت پخش در بازار به فروش می رسد.

نحوه بسته بندی عصاره زعفران آترینا

آیا عصاره زعفران آترینا مقرون به صرفه است؟

کارخانه تولید عصاره زعفران آترینا در طی نا به سامانی ها و آشفته بازار ایران و در طی زمان قیمت خود را ثابت نگه داشته و آنچنان که باید و شاید قیمت خود را افزایش نداده است. این مسئله در حالی است که اکثر محصولات قیمت ثابتی ندارند و روز به روز و حتی ساعت به ساعت توسط سایت های اینترنتی و کانال های فروش قیمت گذاری می گردند. به لحاظ مقرون به صرفه بودن و به اصطلاح صرفه اقتصادی داشتن، عصاره زعفران آترینا نسبت به زعفران خشک شده قیمت بسیار مناسب تری را دارد و از لحاظ کیفیت نیز مورد تایید اکثر رستوران ها و حتی مصارف خانگی قرار گرفته است.

 آیا عصاره زعفران آترینا مقرون به صرفه است

مزیت خرید عصاره زعفران آترینا

برخی از برندهای فعال در زمینه تولید و فرآوری عصاره زعفران، تهیه این محصول و پخش آن را در شهرهای بزرگی چون تهران به صورت رایگان برای خریداران قرار داده اند به طوری که مشتریان تهرانی این عصاره می توانند در هر حجمی که تمایل به خرید این محصول داشته باشند از خدمات و مزیتی چون هزینه حمل رایگان بهره مند گردند. برخی از تامین کنندگان انواع عصاره زعفران، با هر بار خرید حجمی و سفارشات بالا توسط مشتریانشان، تعدادی از این عصاره ها را به عنوان جایزه خرید به آنان تحویل می دهند. در هر صورت زمانی که مشتریان چنین مواردی را از سمت و سوی عرضه کنندگان به خوبی حس می کنند خیلی راحت تر برای خرید از آن فروشنده اقدام خواهند نمود.

    

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه