به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

عرضه پودر ژله زعفرانی مصطفوی مقدار 85 گرم

عرضه پودر ژله زعفرانی مصطفوی مقدار 85 گرم

عرضه پودر ژله زعفرانی مصطفوی همه روزه در تمامی ساعات شبانه روز در سایت فرانیز امکان پذیر بوده و شما مشتری گرامی می توانید آن را در بسته های 85 گرمی خریداری نمایید.

عرضه پودر ژله زعفرانی مصطفوی مقدار 85 گرم

پودر ژله زعفرانی مصطفوی یکی از محصولات تولیدی با برند به همین نام می باشد . پودر دسر آماده که بیشتر با طعم‌ های شکلاتی و وانیلی یا انواع میوه‌ ها در بازار وجود دارد، طرفداران زیادی را به خودش اختصاص داده‌ است. چون هم خیلی سریع آماده می‌شود و هم فوق‌ العاده خوش مزه و خوش خوراک می باشد. حال در این بین پودر ژله زعفرانی که با طعم بی نظیر و منحصر به فردی که دارد توجه بیشتری را در بازار به خود جلب می نماید.

پودر ژله ی زعفرانی مصطفوی یکی از فرآورده های معروف محبوب در این عرصه است که بخاطر کیفیت بالایی که دارد در میان رقبای خود از جایگاه خوبی بهره مند می باشد. با دارا بودن زعفران خالص و اصل، تمامی خواص دارویی این گیاه را در خود داشته و به همین دلیل بر توجه بیشتر دیگران به این دسر خوشمزه افزوده شده است.

عرضه پودر ژله زعفرانی مصطفوی مقدار 85 گرم

برخی از خواص پودر ژله زعفرانی مصطفوی

این محصول ویژگی های فراوانی داشته و به سبب این ویژگی ها مزایای زیادی را برای بدن ما به همراه دارد. به دلیل ترکیبات متنوع زعفران، این گیاه برای زنان خواص زیادی را شامل می شود. خوردن نوشیدنی های زعفران برای درد های متوسط تا شدید شکمی و قسمت فوقانی شکم موثر است. همچنین یکی دیگر از خواص زعفران برای زنان کاهش دردهای قاعدگی و منظم‌کردن عادت ماهیانه است. خوردن دسری که با پودر ژله زعفرانی مصطفوی درست شده باشد، هضم غذا کمک می کند و تقویت کننده معده می باشد و به عنوان مسکن علی الخصوص در دردهای لثه کاربرد زیادی دارد. از دیگر خواص زعفران برای زنان و مردان، تسکین دردهای شکمی مربوط به غشای روده بزرگ و دیگر مشکلات روده ای است.

عرضه پودر ژله زعفرانی مصطفوی مقدار 85 گرم

مصرف زعفران در پیشگیری از بروز افسردگی و حتی درمان آن موثر می باشد. بر اساس تحقیقات امروزی نیز نتیجه گرفته شده است که زعفران دارای خواص ضد افسردگی است و از دیرباز در طب سنتی به زعفران خواص فرح بخشی و خنده آوری نیز نسبت داده اند. بر طبق نتایج این تحقیقات استفاده از زعفران در غذا و خوراکی ها و نوشیدن حداقل یك فنجان چای زعفران برای تمدد اعصاب توصیه می شود. که با وجود محصولات متنوع و گوناگون همانند پودر ژله ی زعفرانی مصطفوی، شما حتی میتوانید این گیاه ارزشمند را در دسر های خود نیز بگنجانید.

عرضه پودر ژله زعفرانی مصطفوی مقدار 85 گرم

همینطور پودر ژله مصطفوی افزایش دهنده هوش و تمرکز حواس بوده و در پیشگیری از آلزایمر و پارکینسون موثر می باشد زعفران در درمان دردهای عصبی و کم خوابی موثر می باشد. بر طبق مطالعات انجام شده، گزارش شده است که زعفران از تجمع کلسترول در رگ ها جلوگیری می کند و به این ترتیب از بیماری های قلبی جلوگیری می کند و سلامت قلب تضمین می شود.  زعفران در تنظیم کارکرد سلولهای بینایی موثر بوده و سلولهای بینایی را در مقابل آسیب ها محافظت می کند و از پیشرفت بیماری های چشم جلوگیری می کند.

عرضه پودر ژله زعفرانی مصطفوی مقدار 85 گرم

پودر ژله مصطفوی موجب احیای سلول های آسیب دیده چشم می شود و در نتیجه سلامت را به چشم های آسیب دیده ی شما باز می گرداند. زعفران در درمان اختلالات لکه زرد شبکیه که در سنین سالخوردگی ایجاد می شود هم موثر است. مصرف زعفران در رژیم غذایی و استفاده از پودر ژله زعفرانی مصطفوی، از پیشرفت بیماری های ژنتیک چشم جلوگیری کرده و موجب عدم بیان این ژن های معلول و تاثیر گذاری آن در سلامت شما می گردد. به همین علت مصرف متعادل آن به سالخوردگان و افراد مبتلا به بیماری های چشم توصیه می شود.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه