به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

عرضه عمده زعفران سرگل صادراتی

عرضه عمده زعفران سرگل صادراتی

شرکت فرانیز به عرضه عمده زعفران سرگل می پردازد و مشتریان را یاری می کند که از آن برای امور صادراتی بهره ببرند و در این مسیر سود خوبی را به دست آورند.

همان طور که می دانید زعفران نام ادویه ای است که ارزش بسیار زیادی دارد و از آن به عنوان طلای سرخ یاد می کنند. ایران بزرگترین تولید کننده است و می تواند این محصول را به دیگر کشور ها هم ارائه دهد. انواع مختلفی دارد و کالا های آن متنوع هستند. برخی از شرکت ها فرآورده هایی از آن می سازند که سبب می شود تا افراد بهترین بهره وری را داشته باشند و از ویژگی های زعفران به شکل خوبی استفاده کنند.

عرضه عمده زعفران سرگل صادراتی

یکی از انواع اصلی آن زعفران سرگل است. این نوع نام های مختلفی دارد و علاوه بر سرگل به آن سر قلم و زعفران ممتاز نیز گفته می شود. این محصول به این صورت است که کلاله های زعفران بدون هیچ سفیدی و اتصالی با یکدیگر تعبیه شده اند و این موضوع سبب شده تا رنگ دهی فوق العاده ای داشته باشد. این محصول از بهترین کالا هایی است که در حال حاضر در بازار به فروش می رسد و در بسته بندی های مختلفی ارائه می گردد. برخی از شرکت ها آن را درون بسته بندی هایی تعبیه می کنند که بسیار چشم نواز است و علاوه بر کیفیت آن از لحاظ ظاهری نیز افراد را جذب می کند.

عرضه عمده زعفران سرگل صادراتی

تاجران بایستی حجم عمده ای از زعفران را خریداری کنند تا به این صورت بتوانند در بازار آن را به فروش بگذارند و پول خوبی به دست آورند. زعفران سرگل هم از انتخاب های آن هاست که بایستی آن را از تامین کننده های برتر کشور تهیه نمایند. این سایت از زیرمجموعه های شرکت فرانیز است. این شرکت می تواند به عرضه عمده زعفران بپردازد و از تمامی برند های تولید و ساخت فرآورده های زعفرانی نیز پشتیبانی می کند.

یعنی مشتریان می توانند همان محصولی را که مد نظر دارند از نمایندگان فروش آن درخواست کنند و به این طریق به خرید آن بپردازند. در حال حاضر زعفران طرفداران بسیاری دارد و از آن به جهت طعم دار کردن غذا ها و چاشنی ها بهره می برند. آشپزان زیادی به آن علاقه دارند و ممکن است که از این ادویه برای ساخت چاشنی مخصوص خود بهره ببرند.

عرضه عمده زعفران برای شرکت های پخش

عرضه عمده زعفران سرگل صادراتی

همه افراد می دانند که خرید در حجم های عمده هزینه های کمتری را در پی دارد. این به آن معناست که اگر فردی بخواهد محصولات را خریداری نماید و از آن جهت ارائه به بازار بهره ببرد، با استفاده از یک تامین کننده که به عرضه عمده زعفران می پردازد، حجم مورد نظرش را دریافت نماید. فرانیز یکی از تامین کننده های معتبر ایران است که شعبه های متعددی در فضای اینترنت دارد. شرکت های پخش و تاجران می توانند با تماسی ساده با نمایندگان فروش این شرکت، در جهت خریداری و سفارش محصولات زعفران اقدام نمایند.

عرضه عمده زعفران سرگل صادراتی

خدمات این شرکت بسیار متفاوت از دیگر عرضه کننده هاست و اگر فردی تصمیم داشته باشد که از آن ها بهره ببرد، خواهد دید که فرانیز در چه حد حرفه ای عمل می کند. حتی افراد می توانند با مشاورین زعفران به طور رایگان صحبت کنند و از آن ها راجع به مسائل مختلف بپرسند. در حال حاضر عرضه عمده زعفران تمامی برند ها و انواع توسط فرانیز به بهترین شکل انجام می گیرد و به آن تا حد زیادی متعهد است. خدمات پس از فروش این شرکت به مشتریان این اجازه را می دهد که اگر مشکلی برای محصول پیش آمد آن را با نمایندگان و عوامل فرانیز در جریان بگذارد و آن را پیگیری نماید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه