به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

صادرات مرغوب ترین پودر ریشه زعفران

صادرات مرغوب ترین پودر ریشه زعفران

پودر ریشه زعفران یا همان پودر ساقه زعفران در بازار ایران به فروش می رسد. آیا این کالا به عنوان یکی از مرغوب ترین فرآورده زعفرانی قابلیت صادرات هم دارد؟

صادرات مرغوب ترین پودر ریشه زعفران

با ما همراه باشید تا کمی بیشتر در این باره صحبت کنیم. همان طور که می دانید گیاه زعفران اجزای مختلفی دارد که با توجه به نوع پر کردن گل زعفران، انواع مختلفی از زعفران پدید می آید.

پودر ریشه زعفران با قیمت ارزان

در ادامه مطلب فوق بهتر است این اجزا را بیشتر شرح دهیم. در برخی از مناطق خراسان رضوی، ریشه زعفران را بیشتر همان کلاله ی قرمز رنگ زعفران می دانند. بهترین کیفیت و میزان رنگ دهی نیز در همین کلاله قرمز رنگ می باشد.

صادرات مرغوب ترین پودر ریشه زعفران

اما برخی از کارشناسان ریشه زعفران را همان ساقه ی آن می دانند که اصطلاح علمی تر آن محسوب می گردد. در واقع این قسمت همان سفیدی زعفران است که در صورتی که با کلاله قرمز رنگ و همراه آن باشد، به آن زعفران دخترپیچ یا دسته می گویند.

پودر ریشه زعفران معمولا ساییده شده ی همان ساقه زعفران است که با ترکیب سایر گیاهان دارویی در بازار ایران با قیمت ارزان به فروش می رسد و عموما کیفیت خوبی دارد. البته تنوع تولید انواع پودر زعفران سبب شده تا برخی از مشتریان در تماس هایی که دارند از سردرگمی خود به هنگام خرید سخن به میان آورند.

صادرات مرغوب ترین پودر ریشه زعفران

در این مواقع از آنان سوال می شود که آیا تا به حال از برند خاص یا شرکت خاصی خرید داشته اند که کیفیت آن مورد تاییدشان باشد یا خیر! اگر پاسخ مثبت باشد معمولا کارشناسان فرانیز محصولی را که مشابه آن باشد به آنان پیشنهاد می دهد و در صورتی که پاسخ منفی باشد، کلیه محصولات با جزئیات مربوطه برای مشتری شرح داده می شود.

صادرات عصاره زعفران ایرانی

پودر ریشه زعفران نیز توسط سایت عرضه کننده انواع عصاره زعفران ایرانی در بازار ایران به فروش می رسد. صادرات این کالا برای شرکت هایی که مجوزات لازم را اخذ نموده اند پیگیری شده و مشتریان در خارج از کشور نیز از آن استقبال کرده اند.

در امر صادرات چنین کالاهایی نوع بسته بندی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. مشتریان خارج از کشور، معمولا بسته بندی های کوچکی از پودر ریشه زعفران می پسندند که در صورت خرید باز هم بتوانند خیلی زود برای سفارش آن اقدام کنند. کلا برخی از آنان به هنگام تهیه اقلامی چون میوه و سبزی اعتقاد دارند که هر روزه بایستی از همه چیز مصرف کرد اما به مقدار کم!

صادرات مرغوب ترین پودر ریشه زعفران

آیا تا به حال شما در جمع خانوادگی خودتان میوه های پرتقال، سیب و موز را با سایر اعضا تقسیم کرده اید و این گونه میل کنید؟ حداقل خوبی این کار آن است که هر روز مقدار زیادی از ویتامین های و پروتئین های مختلف به بدن انسان می رسد.

خوبی و مزیت کار صادرات زعفران این است که شما با انجام چند معامله در سال می توانید چندین برابر حقوق یک کارمند را به دست آورید! البته کلا صادرات این گونه است و معاملات آن به صورت کانتینری است و ابتدایش کمی جرئت و جسارت می خواهد. فقط کافی است که محصول عرضه شده توسط شما، از جمله بهترین و مرغوب ترین کالاهای حال حاضر باشد.

نمایندگی زعفران چگونه است

مشتریانی که می خواهند برای امر نمایندگی زعفران اقدام کنند، بایستی بدانند که اکثر شرکت ها توان مخاطب و متقاضی را مورد سنجش قرار می دهند. یعنی طی قرارداد، برای مشتری و مجموعه های پخش تعیین سقف شده و وی بایستی تا سقف مشخص شده در طی هر ماه خرید داشته باشد.

صادرات مرغوب ترین پودر ریشه زعفران

چنانچه مشتری نتواند به گفته های خود جامه ی عمل بپوشاند، قرارداد مربوطه به صورت یکطرفه از جانب شرکت فسخ خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در زمینه انواع عصاره مایع زعفران می توانید با کارشناسان فرانیز ارتباط بگیرید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه