به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

صادرات اسپری زعفران اصل از ایران

صادرات افشانه زعفران

صادرات اسپری زعفران اصل از ایران یکی از دغدغه های تولیدکنندگان است. ما در ادامه سعی داریم با این مقوله بیشتر آشنا شویم.

بهترین سایت عرضه زعفران

5 ویژگی مهم محلول زعفران اصل

5 ویژگی مهم اسپری زعفرانی اسپری زعفران با کیفیت و از دارای ویژگی ها و مشخصات متمایز و مهم می باشد که زعفران آن را ندارد و یکی از این ویژگی ها این است که شما هنگامی که در آشپزخانه یا رستوران نیاز به زعفران داشته باشید می توانید خیلی راحت از اسپری زعفران استفاده کنید زیرا دیگر نیازی نیست که مدت زمان زیادی را وقت دم کردن و پاک کردن زعفران خود کنید بلکه بدون هیچ معطلی می توانید از اسپری های بی نظیر زعفران اصل استفاده کرده و کار خود را انجام دهید.

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم اسپری زعفران این است که با استفاده از آن میتوانید برنج های خود و همچنین خوراک های مرغ و بسیاری از دسرها و غذاهای خود را زعفرانی کرده و در وقت و هزینه خود بسیار صرفه جویی کنید و این محصول در واقع یک محصول با کیفیت و اصل و به صرفه برای تمامی مشتریان در بازارهای داخلی و خارجی محسوب می‌شود زیرا هم سبب کم کردن هزینه های شما خواهد شد و همین که دارای زعفران اصل و بدون هیچ مواد افزودنی می باشد.

برای تولید کردن اسپری های با کیفیت زعفران از بهترین نوع زعفران های خراسان استفاده شده و در کارخانه‌ها با روش‌های کاملاً بهداشتی و استاندارد آنها را تولید کرده‌اند و هیچ اسانس غیرطبیعی و شیمیایی و آنها افزوده نشده است و در نتیجه با استفاده از آنها می توانید بهترین غذاها و دسرها را برای خود و مهمان‌های خود آماده کرده و از خوردن آن ها لذت ببرید و دلیل جذب مشتریان و طرفداران بسیار زیادی به این محصول غذایی این است که سبب کمتر وقت گذاشتن آنها در آشپزخانه خواهد شد.

قیمت افشانه زعفران اصل صادراتی

قیمت محلول زعفران قیمت اسپری زعفران صادراتی در کشور ما در مدلهای مختلف با همدیگر و می‌کند و قیمت این محصول با توجه به مواد به کار رفته در آن مشخص خواهد شد و در طول سال ممکن است که با تغییراتی روبرو گردد و اگر قیمت زعفران به کار رفته در اسپری ها افزایش یابد در نتیجه بر قیمت محصول اثر گذار بوده و قیمت آن زیادتر می‌شود و با کیفیت بسیار خوبی دارد که سبب جذب مشتریان خواهد شد.

مایع زعفران چیست؟

پیش از آن که در مورد صادرات زعفران صحبت کنیم، لازم است بدانیم اسپری زعفران چیست؟ این محصول یک فرآورده جدید از زعفران محسوب می شود که طرفداران بسیاری دارد.

در واقع مصرف آسان و بی دردسر اسپری زعفران باعث شده تا در خارج از کشور طرفداران خاص خود را داشته باشد. زعفران خشک را باید با آب ترکیب کرد تا رنگ دهد، درحالی‌ که اسپری  زعفران به این شکل نیست. در اسپری زعفران به دلیل وجود کیسه آب و زعفران، تنها کافی است تا دکمه اسپری را فشار دهید.

مایع زعفران چیست؟

ترکیب یک گرم زعفران با آب، حدود ۲۰ بشقاب برنج را می تواند تزیین کند. این در حالی است که با هر اسپری زعفران حدود ۸۰ تا ۹۰ بشقاب غذا را می توان تزیین کرد.

به همین دلیل است که صادرات اسپری زعفران اصل یکی از مهم ترین دغدغه های تولیدکنندگان شده است‌. محصولی خوش رنگ و لعاب که می تواند دل هر مشتری را با هر سلیقه ای به دست آورد.

مزیت های استفاده از محلول  زعفران نسبت به زعفران خشک

یکی از دلایلی که تولیدکنندگان را برای صادرات اسپری زعفران اصل ترغیب می کند، مزیت های آن است. در ادامه سعی داریم به تعدادی از آن ها اشاره کنیم. همانطور که اشاره کردیم، امکان بهره وری از اسپری زعفران تا ۵ برابر بیشتر نسبت به زعفران خشک وجود دارد.

علاوه بر این، ماندگاری زعفران یکی از مهم ترین مسائلی است که مغازه داران و پخش کنندگان زعفران با آن دسته و پنجه نرم می کنند. گاهی ممکن است رنگ زعفران در مجاورت با هوا تغییر کند و کیفیت آن پایین آید.

این در حالی است که ماندگاری اسپری زعفران بالا است. این محصول تا حدود ۱۸ ماه بیشتر از زعفران خشک می تواند سالم بماند.

اسپری زعفران ورود هوا و نور را به حداقل می رساند.  از دیگر ویژگی‌ های اسپری زعفران اصل، طبیعی و ارگانیک بودن آن است. این فرآورده زعفرانی اگر اصل باشد و برندی صاحب نام باشد، قطعا فاقد مواد شیمیایی خواهد بود.

مزیت های استفاده از محلول  زعفران نسبت به زعفران خشک

این محصولات در آزمایشگاه های مجهزی مورد بررسی قرار می گیرند. اسپری زعفران باید سیب سلامت داشته باشد و مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گیرد. اسپری زعفران به گونه‌ ای طراحی شده است که تا آخرین قطره می توان از آن استفاده کرد. در واقع اسپری زعفران ته نشین نمی شود و در برخی از برندهای معتبر حتی نیازی به تکان دادن آن نیست.

از دیگر مزایای این محصول می توان به قیمت پایین آن اشاره کرد. اسپری زعفران به مراتب از خود زعفران پایین تر است و امکان خرید آن برای همگان بیشتر فراهم می شود. مصرف آسان، قیمت پایین، ماندگاری بالا و کاربرد بسیار این محصول سبب می شود تا برای همگان مفید باشد.

اسپری زعفران نه تنها برای مشتریان و مصارف خانگی بلکه برای توزیع کنندگان و مغازه داران زعفران گزینه بسیار مناسبی است‌.

خواص اسپری زعفران اصل

اگر اسپری زعفران اصل باشد، همانند خود زعفران خواص دارد. از مهم ترین خواص آن می توان به کاهش التهابات گوارشی اشاره کرد. زعفران به سبب آنتی اکسیدان هایی که دارد، باعث افزایش تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

زعفران، خاصیت ضدافسردگی‌ دارد و مصرف آن باعث نشاط و شادابی می شود. شما به طور معمول اسپری زعفران  ۳۰ تا ۵۰ میلی گرم در روز استفاده کنید تا از فواید آن بهره مند شوید.

خواص اسپری زعفران اصل

زعفران حاوی ویتامین A، منیزیم و پتاسیم است. حقیقت آن است که اگرچه قیمت زعفران بالاست، اما آنقدر فواید و خاصیت دارد که ارزش خرید آن بیش از هزینه ای است که می کنید.

کاربردهای اسپری زعفران اصل

برای افرادی که زعفران را به صورت خانگی مصرف می کنند، تزیین آن بر روی برنج مهم است. شما به کمک اسپری زعفران می توانید هر شکل و حروفی را بر روی غذا ترسیم کنید. به دلیل جنس مرغوب قوطی اسپری زعفران، مایع و گاز پایک با یکدیگر مخلوط نمی شوند.

همین ویژگی سبب می شود تا اسپری زعفران برای انواع خورشت ها همانند مرغ و ماهی مناسب باشد. اسپری زعفران دقیقا همانند زعفران خشک کاربرد دارد. اغراق نیست اگر بگوییم کاربردهای آن حتی بیشتر و آسان تر از زعفران خشک است.

اسپری زعفران در انواع دسر همانند شله زرد، دنت زعفرانی، موس زعفرانی و پاناکوتای زعفرانی نیز کاربرد دارد. این محصول به دلیل استفاده آسان و سریع در فست فودها و رستوران ها و کافه ها مصرف بسیاری دارد. در دمنوش ها نیز می توان از اسپری زعفران استفاده کرد.

کاربردهای بهترین زعفران ایران

امکان صادرات مایع زعفران اصل

صادرات زعفران یکی از بهترین گزینه ها برای صادرات است. طبق آمار صادرات زعفران اگر درست مدیریت شود، از نفت نیز بیشتر می تواند درآمدزا باشد.

صادرات زعفران را می توان به چشم گردش و تولید چرخه مالی در کشور در نظر گرفت که ارزش بالایی دارد. در نگاهی دیگر، صادرات اسپری زعفران اصل به معنی ورود ارز و دلار به داخل کشور است.

جابجایی این محصول راحت و ماندگاری بالای آن، صادرات اسپری زعفران اصل را به گزینه ای ایده آل برای صادرات تبدیل کرده است. می توان گفت که صادرات اسپری زعفران اصل از خود زعفران نیز بهتر و آسان تر است. کشورهای آسیایی و همچنین اروپایی همچون فرانسه و اسپانیا از مشتریان همیشگی زعفران ایران بوده و هستند.

امکان صادرات مایع زعفران اصل

نکته دیگری که در مورد صادرات اسپری زعفران اصل وجود دارد، این است که کاربرد این محصول آسان است و به عبارت دیگر مشتری پسند است. طعم لطیف اسپری زعفران به دلیل ترکیبش با آب می تواند به ذائقه هر فردی خوش آید. تولیدکنندگان این محصول برای گسترش صادرات محصول خود به کشورهای همسایه باید اصالت و ارگانیک بودن را مورد توجه قرار دهند.

زعفران خشک طعم تند و کمی گسی دارد. ممکن است برای خارجی ها که ذائقه آن ها با طعم زعفران آشنا نیست، این طعم چندان خوشایند نباشد. از همین روست که اسپری زعفران با ترکیب شدن زعفران و آب طعم لطیف تری را به محصول داده است.

شرکت ها برای صادر کردن یک محصول باید به کیفیت آن باید توجه کنند. در کنار کیفیت، عام پسند بود یک محصول حرف نخست را می زند که مورد قبول ذائقه همگان باشد. اسپری زعفران از این دسته محصولات است.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه