به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

صادرات اسانس زعفران پودری به کشور های همسایه

خرید بدون واسطه اسانس زعفران پودری از مجموعه فرانیز

اسانس زعفرانی ایرانی در بازار های خارجی به فروش می رسد. آیا صادرات اسانس زعفران پودری به کشور های همسایه برای تاجران ایرانی سودآوری دارد؟

صادرات زعفران درجه یک

با پیشرفت روز افزون علم پزشکی و کشف و خلق درمان های جدید متخصصین به این باور رسیدند که در حیطه برخی بیماری ها به جای استفاده از درمان های دارویی و سنگین، طبیعت به عنوان مادر هستی می تواند در مسیر درمان بسیار کمک کننده باشد. از این رو نگاه بسیاری به استفاده از دارو های سنتی و گیاهی به جای دارو های شیمیایی تغییر پیدا کرد.

در علم پزشکی امروزه به مسائل جدیدی برخورد می کنیم که درمان هایی با موادی مانند آب و در مسائل روحی مانند خنده درمانی را در مسیر سلامت موثر می دانند. یکی از این درمان ها آروماتراپی نام دارد. پایه این نوع از درمان با استفاده از گیاهان معطر می باشد. از این گیاهان مانند زعفران، اسانس تولید می کنند و از آن در ساخت روغن های مورد استفاده در این درمان کمک می گیرند.

کاربرد های اسانس زعفران غیر خوراکی

کاربرد های محلول زعفران غیر خوراکی

اسانس زعفران پودری در مدل غیر خوراکی اش در ساخت محصولات درمانی و زیبایی کاربرد های مفید بسیاری دارد. این محصول با خواص ویژه ای که در خود دارد در حفظ سلامت پوست و زیبایی بسیار کار ساز است. از جمله محصولاتی که از این اسانس در تولیدات خود بهره می برند، به اختصار در ذیل نام برده می شود:

  • روغن های گیاهی
  • صابون های جامد و مایع
  • شامپو و شوینده های حمام
  • لوسیون و کرم ها
  • محصولات مراقبت مو
  • ماسک ها
  • عطر ها
  • دئودورانت ها

فاکتور های اسانس زعفران پودری صادراتی

حراج مجازی عصاره زعفران پودر

تعیین کننده سطح کیفی اسانس زعفران پودری را در وهله اول می توان از میزان شناخته بودن و معروفیت برند تولید کننده آن مشخص نمود. میزان معروفیت برند در واقع میزان اعتبار آن است و قطعا محصولات تولیدی این مجموعه ها از سطح بالاتری برخوردار هستند و در تولید از مواد اولیه مرغوب بهره برده اند.

در گام دوم بسته بندی و شکل ظاهری اسانس زعفران پودری نکته مهمی می باشد. اسانس زعفران پودری کیفیت بسته بندی مناسبی را نیز دارد که نشان از اهمیت تولید کننده به محصول می باشد.

با همه این نشانه ها، برای تهیه اسانس زعفران پودری مرغوب ویژه صادرات باید آن را از محل های عرضه معتبر تهیه نمود. فرانیز با ارائه خدمات فروش اینترنتی، محصولات ویژه خود را با کیفیت صادراتی به تجار محترم در این سایت عرضه می کنند.

استفاده گسترده از اسانس زعفران پودری

استفاده گسترده از اسانس زعفران پودری در صنایع مختلف به خاطر خواص بی نظیر این محصول است. هر دو نوع پودری و مایع این محصول بسیار پرطرفدار هستند. این فرآورده یک نوع رایج مصرف این فرآورده زعفرانی است. از این فرآورده در صنایعی مثل داروسازی، بهداشتی و آرایشی و نساجی استفاده می شود.

اکثر مردم برای درست کردن انواع غذا و دسر هم از این طعم دهنده استفاده می کنند. سرآشپزها از انواع ادویه و اساس برای خوش رنگ و خوش طعم تر کردن غذا استفاده می نمایند. اسانس زعفران یک گزینه عالی برای استفاده در صنایع غذایی است. این محصول از نظر طب سنتی دارای طبع گرم می باشد. مواد غذایی با طبع گرم در حفظ سلامت انسان تاثیر بسیار مثبتی دارند.

استفاده گسترده از مایع زعفران

مردم ایران گیاه زعفران را از قدیم تاکنون استفاده می کنند. زعفران و محصولات زعفرانی دارای خواص درمانی زیادی می باشند.  از انواع این محصولات مثل اسانس های زعفران پودری برای درمان بی خوابی و مشکلات گوارشی و کلیوی استفاده می شود. گیاه زعفران بسیار نشاط آور است و تاثیر مستقیمی روی درمان افسردگی دارد. از انواع فراورده های زعفرانی برای درمان مشکلاتی مثل اضطراب و استرس هم استفاده می‌شود. صادرات اسانس زعفران پودری بخاطر همین خواص عالی، رو به افزایش می باشد.

تولید اسانس زعفران پودری مرغوب

در کارخانه های تولید این فرآورده دو نوع پودری و مایع درحال تولید هستند. تولید اسانس زعفران پودری مرغوب به وسیله دستگاه های پیشرفته انجام می‌شود. تولید این فرآورده زعفرانی بدون دخالت دست و به صورت اتوماتیک است. برای تولید این طعم دهنده از ناظران تولید با تجربه هم استفاده می شود. اسانس زعفران پودری بسیار باکیفیت است. ناظران کیفی اسانس زعفران پودری را بررسی می کنند. فرآورده ها پس از تایید نهایی می توانند روانه بازار شوند.

اسانس های زعفران مانند سایر محصولات با کیفیت های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. پودر زعفران در کیفیت های مختلف روی طعم غذاها اثرات متفاوتی می گذارند. تولیدات با کیفیت‌ تر، غذا را خوش عطر و رنگ تر می کنند. محصولات با کیفیت پایین نمی توانند به طور کامل انتظارات مصرف کنندگان را بر طرف کنند.

تولید محلول زعفران

کارخانه های تولید اسانس زعفرانی در تیراژهای بالا این فرآورده را تولید می کنند. میزان تولید اسانس زعفرانی بر اساس نیاز بازار های داخلی است. اسانس زعفران پودری جوابگوی نیاز بازارهای بین المللی می باشد. محلول زعفران پودری برای صادرات و عرضه به بازار های جهانی در نظر گرفته می‌شود.

محبوبیت اسانس زعفرانی در بین مردم

محبوبیت اسانس زعفرانی در بین مردم بسیار زیاد است. اسانس زعفرانی دارای کلیه خواص این گل می باشد. این محصول از نظر اقتصادی بسیار به صرفه تر از کلاله زعفران است.از این فرآورده زعفرانی در رستوران ها و اغذیه فروشی ها برای کاهش هزینه‌ های جاری استفاده می کنند.

دسر ها و غذا های زیادی وجود دارند که برای تهیه آنها از زعفران استفاده می شود. این گیاه دارای خواص زیادی می باشد ولی بسیار گران است. برخی از مراکز تهیه غذا به خاطر گران بودن زعفران از آن استفاده نمی کنند. انواع فرآورده های تولیدشده مثل افشانه زعفران یک جایگزین عالی می باشد.

از اسانس زعفران پودری در انواع مهمانی ها و مراسم ها و جشن ها هم استفاده می شود. میزان مصرف این محصول در مناسبت های خاصی مثل اعیاد، محرم و ماه رمضان بیشتر می شود. این کالا همچین به عنوان یک چاشنی خوشمزه در مصارف روزانه است.

محبوبیت محلول زعفرانی در بین مردم

انواع اسانس زعفران پودری به صورت بسته بندی

پوشاندن انواع اسانس زعفران پودری برای حفظ خواص آن ضروری است. جعبه بندی محصولات زعفرانی رئی بازاریابی و فروش تاثیر مستقیم دارند.

برندهای مطرح تولید کننده زعفران و فرآورده‌های زعفرانی تمرکز ویژه‌ای روی پوشش کالاها دارند.

روی پوشش محلول زعفران اطلاعاتی در مورد محصول درج شده است. اطلاعاتی از قبیل تاریخ تولید و انقضا، ترکیبات و طریقه مصرف روی همه تولیدات وجود دارد.

آرم استاندارد و نشان سیب سلامت نشان دهنده سالم و باکیفیت بودن محصول است.پوشش کالاهای زعفرانی صادراتی معمولاً با انواع داخلی متفاوت است. ظاهر اسانس زعفران صادراتی جذابیت بصری بیشتری دارند.

بسته بندی انواع مایع زعفران

بعد از اینکه بسته بندی یک کالا باز شد باید در مکان مناسب قرار داده شود. اشعه مضر خورشید و رطوبت می تواند کیفیت اسانس زعفران پودری صادراتی را کاهش دهد. مدت زمان نگهداری فرآورده های زعفرانی در شرایط نامناسب کاهش پیدا می‌کند. بهترین محل نگهداری اسانس زعفران یک جای خشک و خنک است.

خرید اسانس پودر زعفران درجه یک

خرید اسانس پودر زعفران درجه یک بصورت حضوری و اینترنتی انجام می شود. یکی دیگر از مراکز فروش حضوری، نمایندگی رسمی برندهای مختلف تولید کننده می باشد.

در خرید حضوری مشتری محصولات مختلف را بررسی و سپس کالای مورد نظر خود را خریداری می کند. مردم در خرید اینترنتی به سراغ سایت های مختلف و معتبر می روند. فروشگاه های مختلفی وجود دارند که به طور تخصصی زعفران و فرآورده های زعفرانی را عرضه می کنند.

اطلاعات مندرج روی صفحات وب سایت می تواند راهنمای خوبی برای خرید باشد. کارشناسان پشتیبانی و فروش می‌توانند پاسخگویی ابهامات کاربران سایت ها باشند.

بررسی سوابق فروش و نظرات ثبت شده از عوامل مهم شناسایی مراکز و فروشگاه های مجازی معتبر فروش می باشند. در سایت های مطرح امکان ارتباط مستقیم و تماس تلفنی با کارشناسان فروش وجود دارد. مشاوره با کارشناسان فروش تصمیم گیری را آسان تر می کند.

خرید افشانه پودر زعفران درجه یک

خرید بدون واسطه اسانس زعفران پودری از مجموعه فرانیز

خرید بدون واسطه پودر زعفران از مجموعه فرانیز به عنوان یک مجموعه معتبر انجام می شود. این سایت بستری برای خرید راحت و بدون دغدغه زعفران و انواع فراورده‌های زعفرانی فراهم کرده است. اسانس زعفران پودری توسط شرکت تولید کننده بسیار باکیفیت هستند.

این شرکت بهترین و مرغوب ترین زعفران را به طور مستقیم از کشاورزان خریداری می کند. برای سایت فرانیز الویت اول همکاری با کارخانه های معتبر تولید کننده فرآورده‌ های زعفرانی است.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه