به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

صادرات اسانس زعفران مایع درجه یک با لنج

صادرات اسانس زعفران مایع درجه یک با لنج

تاجرانی که در عرصه صادرات مشغول می باشند، می توانند اسانس زعفران مایع درجه یک را با استفاده از شرکت فرانیز به دست آورده و آن را به وسیله یک لنج به دیگر کشور ها عرضه نمایند.

یکی از محصولاتی که از اصل زعفران بدست می آید، اسانس زعفران مایع می باشد که با وسایل و تجهیزات مدرن از طریق تقطیر کردن محلول زعفران مرغوب و آب تولید می شود. به همین منظور کارگاه ها و کارخانه جات تولیدی بسیاری در استان های خراسان رضوی و جنوبی مواد خام اولیه ی خود را از زمین های پرباری که برای کشت زعفران تخصیص یافته اند، تهیه نموده و در این مناطق فعالیت می نمایند.

صادرات اسانس زعفران مایع درجه یک با لنج

این شرکت ها تمام تلاش و کوشش خود را بر آن دارند که محصولاتی متنوع و با کیفیت و با تکنولوژی جدید تر همچون اسانس زعفران مایع تولید کنند. بر همین اساس است که اسانس زعفران خود را در زمره محصولات با مرغوبیت بالای تولید قرار داده که با ذائقه خانواده ها ایرانی و خارجی کاملا سازگار می باشد.

اسانس زعفران مایع با توجه به استاندارد های مورد نظر سازمان هایی همچون سازمان غذا و دارو به صورت محصولی با کیفیت در بسته بندی های مختلف، عمدتا به شکل قوطی با اندازه و حجم متفاوت تولید و به بازار و بیشتر فروشگاه های سراسر ایران عرضه می شود.

صادرات اسانس زعفران مایع درجه یک با لنج

اسانس زعفران مایع با وجود قیمت مناسب و به مراتب ارزان تر از زعفران اصلی در دسترس افراد جامعه قرار می گیرد. همین امر نیز از دلایل فروش بالاتر آن است.

با افزایش تقاضا برای استفاده از این محصول در بازار های داخلی کشور  مراکز تولید حداکثر تلاش خود را در این زمینه انجام می دهند تا این کالا را با کیفیت و مرغوبیت بهتری در حد محصولات مشابه خارجی تولید نمایند. به همین منظور تهیه ی اسانس زعفران مایع توسط تجاری که می خواهند محصولات خود را صادر کنند نیز صورت می گیرد.

کاربرد اسانس زعفران مایع چیست

صادرات اسانس زعفران مایع درجه یک با لنج

با توجه به طعم و بوی خوش زعفرانی که در اسانس زعفران مایع موجود است، مردم خصوصا خانوم های ایرانی بیشتر به جای استفاده از سایر ادویه جات برای درست کردن غذا های خوشمزه و تزئینی خود جهت پذیرایی از خانواده و مهمانان از این محصول استفاده می کنند. چرا که اسانس زعفران مایع به سادگی عصاره زعفران که شامل رنگ، طعم و خواص خالص و صد درصدی زعفران است را دارا می باشد و در دسترس شما قرار می دهد.

صادرات اسانس زعفران مایع درجه یک با لنج

با اینکه می توان از خود زعفران در رنگین کردن غذا ها استفاده برد، اما اسانس زعفران خاصیت و طبع گرم زعفران را دارد و نیز غذا ها را به طور چند برابری خوش رنگ تر می کند. این مایع گزینه خوبی برای پخت و پز غذا های شما بوده و بسیاری از خریداران زعفران آن را انتخاب و سفارش می دهند.

خرید حضوری و غیر حضوری اسانس زعفران مایع برای صادرات

صادرات اسانس زعفران مایع درجه یک با لنج

می توانید اسانس زعفران مایع را با قیمت مناسب در تمام استان های کشور و حتی به صورت خرید حضوری و غیر حضوری، برای صادرات آن به خارج از کشور، در هر منطقه دور افتاده که به شبکه اینترنت متصل باشد به راحتی و به طور سریع از فروشگاه ها و همچنین از مراکز تولیدی معتبری همچون فرانیز به صورت اینترنتی و پیامکی تهیه و خرید نمایید.

دست اندر کاران تولید اسانس زعفران مایع و در امر صادرات آن توانسته اند با تبلیغات و فروش وسیع در سطح جهانی برون مرز ها و کشور های جنوب غرب آسیا و اروپا استفاده از این اسانس زعفرانی و محصولات دیگر زعفرانی را ترویج دهند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه