به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

شرکت اصلی عرضه دمنوش چای زعفران نیوشا

شرکت اصلی عرضه دمنوش چای زعفران نیوشا

برای خرید مستقیم از شرکت اصلی دمنوش و چای زعفران نیوشا همین حالا از طریق فرانیز اقدام نموده و با سفارش خود از عرضه عمده ی این محصولات با تخفیفات بالا بهره مند شوید.

شرکت اصلی عرضه دمنوش چای زعفران نیوشا

زعفران گیاهی مفید و با ارزش بوده که در خاک ایران می روید. به طور خلاصه می توان گفت که از آن برای تهیه انواع فرآورده های غذایی بهره می برند و خود زعفران نیز به روش های مختلفی بسته بندی و عرضه می شود. شرکت نیوشا یکی از فعالان حوزه زعفرانی است که سالانه با تولید انبوه دمنوش چای زعفران نیوشا در این بازار سرآمد گردیده است.

بررسی اجمالی گیاه زعفران

  • از وسط پیاز زعفران یا قاعده‌ی ساقه، تعدادی برگ باریک و بلند خارج می‌شوند که از وسط برگ‌ها، ساقه‌ای گل دار بیرون ‌می ‌آید و به یک تا سه گل نسبتا کوچک منتهی می‌شود.
  • گل‌ها دارای ۶ گلبرگ بنفش‌ رنگ هستند که ممکن است در بعضی مناطق به رنگ ارغوانی دیده شوند.
  • گل‌ها دارای ۳ پرچم و یک مادگی منتهی به کلاله ی سه ‌شاخه به رنگ قرمز متمایل به نارنجی هستند.
  • قسمت مورد استفاده این گیاه انتهای خامه و کلاله سه‌ شاخه است که به نام زعفران مشهور است و بسیار معطر و کمی تلخ می باشد.
  • کلاله، که مهم‌ترین بخش گل زعفران بوده پس از خشک شدن به بخش‌های مختلف سَرگل، پوشال، دسته، و کُنجه تقسیم می‌شود.
  • رنگ کلاله که به میزان کارتنویید و لیکوپن موجود در آن بستگی دارد و از قرمز پر رنگ تا نارنجی کمرنگ مشاهده شده‌ است. برای استفاده از کلاله زعفران ابتدا آن را در هاون می سایند و به صورت پودر در می آورند.
شرکت اصلی عرضه دمنوش چای زعفران نیوشا

 معرفی دمنوش چای زعفران نیوشا

دمنوش پودر زعفران، یک نوشیدنی بسیار محبوب به خصوص در میان ایرانیان است. شکل پودری زعفران در این نوع دمنوش، سبب شده تا ترکیبات مفید زعفران کاملا در آب حل شوند و بهترین بازده در مصرف را داشته باشند. از آنجایی که دمنوش چای زعفران نیوشا، از زعفران مرغوب و کاملا اصل تهیه شده، دارای عطر و طعم بی نظیر زعفران است و تمامی خواص این گیاه ارزشمند را در خود دارد.

شرکت اصلی عرضه دمنوش چای زعفران نیوشا

در بسته بندی های موجود در این محصول، ترکیبی از چای و زعفران موجود می باشد. خواصی که زعفران به خودی خود ایجاد می کند ارزش غذایی آن را تا حد زیادی بالا می برد اما حالا در این محصول ما ترکیبی از چای و زعفران را داریم که در کنار هم مکملی قوی و سرشار از فایده ایجاد می نمایند.

چای زعفران نیوشا بسته بندی باکیفیت و محکمی دارد و شما می توانید آن را با خود به مکان های مختلف حمل کرده و از آن در مسافرت ها و گشت و گزار ها بهره ببرید.

شرکت اصلی عرضه دمنوش چای زعفران نیوشا

قیمت و کیفیت این محصول کاملا متناسب به هم بوده و بهتر است برای خرید نوع اورجینال و اصل آن به فروشگاه های معتبر سر بزنید. قیمت این محصول در بازار زعفران 28 هزار تومان می باشد که با خرید عمده از فرانیز از تخفیف بسزایی بهره مند می شوید. همچنین اگر اطلاعات بیشتری در زمینه این محصول خواستارید بهتر است که با نمایندگان فروش فرانیز تماس حاصل کرده و آن ها نیز با توجه به تجربیات و حقایق بازار زعفران شما را در خریدی بهتر یاری خواهند نمود.

شرکت اصلی عرضه دمنوش چای زعفران نیوشا

طعم چای دمنوش زعفران نیوشا

این محصول به شما یک نوشیدنی بسیار خوش طعم و خوشبو تحویل می دهد و سبب می شود که عصرانه ای کاملا مقوی و بهداشتی میل کنید. حتی می توانید این نوشیدنی گرم را با رازیانه، دارچین، هل، زنجبیل و… ترکیب کرده و طعم متفاوت تری به دمنوش خود بدهید. همچنین می توانید به این دمنوش خوشمزه مقداری عسل طبیعی، نبات و یا شکر اضافه کنید و از طعم دمنوش چای زعفران نیوشا خود نهایت لذت را ببرید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه