به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

سفارش مستقیم از بازار عصاره زعفران قائنات

جهت سفارش مستقیم محصولات زعفرانی از بازار عصاره زعفران قائنات با بهترین قیمت و کیفیت موجود می توانید از همین سایت اقدام کرده و از طریق نمایندگان فروش فرانیز به محصول مورد نیازتان دست یابید.

سفارش مستقیم از بازار عصاره زعفران قائنات

قائنات یکی از شهرستان های اصیل و قدیمی استان خراسان جنوبی می باشد که از جهت شمال خود با شهر های گناباد و خواف از غرب و شرق با شهرستان سرایان و زیر کوه و از جنوب با شهرستان زیرکوه محدود شده است. 7.502 کیلومتر مربع مساحت آن بوده و از بخش های مختلفی تشکیل شده است. تا مرز افغانستان نیز 180 کیلومتر فاصله داشته و از این لحاظ نیز اهمیت دارد. جالب است بدانید که این شهرستان 1293 آبادی خالی از سکنه را دارا می باشد.

مراتع شهرستان قائنات دارای گیاهان مختلف دارویی و همچنین پسته، بادامشک، قیچ و جنگل های تنگ را داراست و گونه هایی از پرنده های مختلف را در خود جای داده است. در بعضی از مناطق آن نیز شکار ممنوع شده است. زرشک و زرد آلو نیز از محصولات معروف این شهرستان بوده و به دیگر مناطق ارسال می شود.

سفارش مستقیم از بازار عصاره زعفران قائنات

و اما مهم ترین خصلت شهرستان قائنات، خاکی است که مستعد پرورش گیاه زعفران می باشد. در این منطقه کشاورزان زیادی هستند که به کاشت و داشت زعفران می پردازند و سالانه مقادیر زیادی از این ادویه مفید و مقوی را تولید می نمایند. این مقدار آن قدر زیاد است که این شهرستان را به کانون تولید زعفران جهان بدل کرده است.

شرکت هایی هستند که در این منطقه به تولید و بسته بندی محصولات زعفرانی می پردازند و فرآورده هایی را تولید می نمایند که استفاده از زعفران را آسان تر نموده است. عصاره زعفران قائنات یکی از همین محصولات است که مردم برای مصارف شخصی خود نظیر آشپزی و تهیه انواع دسر ها بهره می برند. در شرکت های بستنی سازی نیز کاربرد فراوانی دارد و تولید کننده های آن ها می توانند با استفاده از آن ها، محصولاتی همچون بستنی زعفرانی و یا دیگر ترکیب ها را پدید آورند.

سفارش مستقیم از بازار عصاره زعفران قائنات

عصاره زعفران قائنات را از کجا بخریم

یکی از سوالاتی که ممکن است برای یک تاجر و یا یک مشتری مصرف کننده پیش بیاید این است که عصاره زعفران قائنات را از کجا تهیه کنیم که محصول تقلبی ارائه نکرده و مورد اعتماد باشد. ما به شما شرکت فرانیز را پیشنهاد می کنیم که با داشتن سابقه کاری درخشان و طولانی می تواند به شما این محصول را ارائه نماید. اگر در امر صادرات نیز می خواهید از آن بهره بگیرید می توانید از طریق همین سایت اقدام نمایید.

سفارش مستقیم از بازار عصاره زعفران قائنات

عصاره زعفران قائنات را می توانید به صورت نمونه دریافت کرده و اول از نزدیک کیفیت و مرغوبیت آن را مورد بررسی قرار دهید و بعد اگر از آن رضایت داشتید، در حجم های عمده عصاره زعفران قائنات را سفارش بدهید. اگر یک تاجر هستید و به پخش محصولات غذایی و زعفرانی مشغول هستید، این محصول می توانید انتخابی مناسب برای شما باشد.

سفارش مستقیم از بازار عصاره زعفران قائنات

عصاره زعفران قائنات

این محصول در درجه کیفی مناسبی قرار دارد. کشاورزان از ابتدا در مسیر تولید زعفران از دقت زیادی استفاده کرده اند تا محصولی باکیفیت را به دست آورند. بعد از اینکه مواد اولیه رشد و پرورش داده شد به شرکت تولید و بسته بندی برند قائنات می رسد و آن ها با بهره گیری از تجارب متخصصین تغذیه و تولید کنندگانی متبحر، محصولاتی را می سازند که می تواند رضایت خیلی از مشتریانش را در بر بگیرد. در ساخت عصاره زعفران قائنات از بهترین زعفران بهره گرفته شده و همچنین مراحل تولید آن طبق استاندارد های به روز اروپا می باشد و ازین نظر نیز می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه