به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

سفارش انواع اسپری زعفران 110 گرمی

سفارش انواع اسپری زعفران 110 گرمی

انواع اسپری زعفران را می توان در جرم های مختلفی چون 110 گرمی از سایت های فروشگاهی فرانیز سفارش داد و تاجران برای خرید برند های مختلف از این فرآورده های زعفرانی می توانند، به راحتی از این طریق اقدام نمایند.

زعفران ادویه ای شاهانه و بسیار گران قیمت است که از قدمتی 3000 ساله در ایران برخوردار می باشد و حتی شواهدی از مصرف آن در دربار هخامنشیان موجود است. زعفران از جهت طعم و رنگی که به انواع غذا ها عرضه می کند، بسیار پر تقاضا بوده و همین امر موجب شده تا قیمت بالایی داشته باشد.

سفارش انواع اسپری زعفران 110 گرمی

علاوه بر آن زعفران دارای ترکیبات منحصر به فردی می باشد که حامی سلامتی همگان می باشد. با توجه به خصوصیاتی که ذکر شد، به زعفران طلای سرخ نیز گفته می شود که نشان از ارزش بالای این چاشنی محبوب ایرانی است.

معرفی انواع زعفران خشک شده

سفارش انواع اسپری زعفران 110 گرمی

حتما پیش آمده است که هنگام خرید زعفران یا خرید اینترنتی زعفران با اسم ها و دسته بندی های مختلفی از زعفران از جمله: زعفران دسته، دخترپیچ، پوشال، سرگل، ممتاز، نگین، شبه نگین، نگین ممتاز و… برخورد کرده باشید که ازلحاظ قیمت نیز بسیار با یکدیگر متفاوت بوده اند.

زعفران با توجه به این که چه بخشی از کلاله مورد استفاده قرار می گیرد به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شود چرا که بخش های مختلف گیاه زعفران از ارزش تجاری یکسانی برخوردار نمی باشند. هر چه خلوص زعفران بیشتر باشد قدرت رنگ دهی و همچنین عطر بهتری دارد و درنتیجه قیمت بالاتری نیز داراست.

البته کیفیت زعفران به محل کشت و همچنین نحوه خشک کردن آن نیز وابسته است. در حال حاضر بهترین ترین زعفران موجود در جهان در گناباد و همچنین در منطقه ی قائنات و تربت حیدریه کشت و برداشت می شود.

تولید انواع اسپری زعفران و محصولات آن

سفارش انواع اسپری زعفران 110 گرمی

با افزایش روز افزون نیاز و پیشرفت علم و صنعت متخصصان در تمامی زمینه ها به دنبال راهی برای هموار کردن و آسان نمودن شیوه ی زندگی بودند. یکی از این زمینه ها مربوط به عرضه و کشت زعفران بود. متخصصان با کشف خواص بی مانند زعفران و انواع آن به منظور تسهیل استفاده از این گیاه معجزه آور، به تولید محصولاتی همانند انواع اسپری زعفران دست زدند.

انواع اسپری زعفران از ترکیب آب آشامیدنی و زعفران مرغوب تهیه می شوند که به همین علت اسپری های زعفران از زعفران صد درصد خالص تهیه شده اند و نگرانی از بابت ناخالصی این محصولات وجود ندارد.

قیمت انواع اسپری زعفران

سفارش انواع اسپری زعفران 110 گرمی

خیلی از مردم به دلیل قیمت بالای خود زعفران به جای استفاده از زعفران از سایر فرآورده های زعفرانی با همان کیفیت که قیمت مناسب تری دارند، استفاده می کنند. البته کیفیت این محصولات به دلیل فناوری تولید در کارخانه ها و آزمایش های متعدد متخصصین، نسبت به خود زعفران حتی بالاتر نیز می باشد.

از دلایل اصلی پرتقاضا بودن انواع اسپری زعفران این است که در هر مکان و در هر زمان می توان از آن استفاده کرد و دیگر نیازی به ساییدن زعفران به روش های سنتی نخواهید داشت و همین عامل باعث شده تا روز به روز تعداد مصرف کنندگان بیشتری به خرید انواع اسپری زعفران ترغیب گردند.

برند های تولید کننده انواع اسپری زعفران

سفارش انواع اسپری زعفران 110 گرمی

از جمله برندهای شناخته شده و محبوب که از تجربه و سابقه کار طولانی در تولید انواع اسپری زعفران برخوردارند می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • اسپری زعفران دکتر بیز
  • زرافشان
  • بهرامن
  • زرپاش
  • حمید
  • زرشاد
  • ملل
  • و…

تاجران حوزه زعفران و مواد غذایی برای خرید و تهیه هر کدام از این برند ها می توانند از طریق سایت های فروشگاهی شرکت فرانیز اقدام نموده و با برقراری ارتباط با نمایندگان فروش، آن را به طور مستقیم از کارخانه سفارش دهند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه