به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

سایت فروش عمده پودر زعفران ایرانی

پودر زعفران ایرانی

در اینترنت می‌توانید سایت فروش عمده پودر زعفران ایرانی را پیدا کنید. با خرید و فروش پودر زعفران سودآوری خوبی برای شما دارد.

پودر زعفران موجود در بازار انواع مختلفی دارد و در هنگام خرید باید دقت نمود.از پودر زعفران برای درست کردن چای، شربت، تزیین برنج و طعم دهنده ی غذاها، به وفور استفاده می شود.

سایت فروش عمده پودر زعفران

برای آگاهی از قیمت کلیه محصولات می توان به سایت ها و نمایندگی های عمده فروش مراجعه نمود و با مقایسه قیمت ها در سایت های مختلف بهترین فروشنده را پیدا کرد.
در خرید عمده به دلیل خرید مستقیم، قیمت بهتری در اختیار خریدار قرار می گیرد و با خرید از سایت و ثبت سفارش آنلاین می توان از نظرات کارشناسان خبره این امر استفاده نمود و بهترین انتخاب را داشت.

بهترین پودر زعفران ایرانی

بهترین پودر زعفران ایرانی توسط برندهای مختلفی تولید و بسته‌بندی می‌شود. این فرآورده یک جایگزین مناسب برای زعفران بوده که بهره‌وری از آن بسیار ساده و راحت است.

بهترین پودر زعفران ایرانی را می‌توانید به‌صورت تضمینی از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. برای خرید بهترین نوع از این محصول باید به اطلاعات لازم درج شده بر روی بسته‌بندی دقت نمایید. با بهره‌گیری از این محصول دیگر نیازی به طی‌کردن مراحل اضافی ساییدن و دم کردن زعفران نمی‌باشد.

پودر زعفران کاربرد فراوانی دارد و از آن برای مصارف مختلفی مانند: انواع خورشت، خوراک و غیره استفاده می‌شود. برای خرید اینترنتی این کالا می‌توانید از طریق همین سایت نمایید. آن‌ها بهترین کیفیت و قیمت را همراه با خدماتی رایگان در اختیار مشتری قرار می‌دهند.

تجارت پودر زعفران ایرانی

تجارت چنین محصول شگفت‌انگیزی به دلیل کارایی که دارد یک انتخاب عالی برای سرمایه‌گذاری می باشد. هنگام خرید این فرآورده باید دقت لازم را داشته باشید و از یک برند معتبر خرید کنید.

بهترین پودر زعفران ایرانی بر اساس استانداردهای جهانی و با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها تولید می‌شود. برای خرید این محصول به‌صورت تضمینی و با ضمانت مرجوعی بهتر است از طریق نمایندگی‌ها اقدام فرمایید.

قیمت‌گذاری این محصولات بر اساس کیفیت آن‌ها است یعنی هرچه کیفیت زعفران بیشتر باشد، قیمت بالاتری دارد. با پخش این محصول در بازار جایگزین خوبی برای سایر ادویه‌ها پیدا شده است.

تأثیر تبلیغات بر کسب درآمد

تبلیغات یکی از عوامل مؤثر بر کسب درآمد در تمامی مشاغل است. بدون تبلیغات بی شک در هر زمینه‌ای فعالیت کنید به موفقیت کامل دست پیدا نخواهید کرد. با استفاده از تبلیغات اصولی می‌توانیم محصولات را به عموم مردم معرفی کنیم و افراد را ترغیب به خرید کنیم.

برای انجام تبلیغات راه‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آن‌ها، فضای مجازی است. تولیدکننده به این صورت می‌تواند محصولات خود را با جهانیان به اشتراک بگذارد.

یک تولیدکننده برای شناساندن محصول خود به عموم مردم، باید به معرفی کامل آن بپردازد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی دیگر محدودیت‌های گذشته وجود ندارد. تاجران می‌توانند محصولاتشان را به هر منطقه‌ای ارسال کنند و دیگر آن مرزبندهای سابق وجود ندارد.

عرضه بهترین پودر زعفران ایرانی

عرضه بهترین پودر زعفران ایرانی در اهواز

پودر زعفران ایرانی یکی از ادویه‌های پر طرف‌دار که برای پختن چندین نوع شیرینی و غذا کاربرد دارد. مردم این منطقه طالب غذاهای پرادویه هستند. آن‌ها از چنین محصولاتی به‌خوبی استقبال می‌نمایند.

این فرآورده دارای خواص درمانی بی‌شماری نیز است و استفاده از آن باعث حفظ سلامت مصرف‌کننده می‌شود. آب‌ و هوای این منطقه در بیشتر ایام سال گرم است. استفاده از شربت زعفران می‌تواند از آفتاب‌زدگی پیشگیری کند.

افرادی که قصد خرید عمده این محصول را دارند می‌توانند به‌صورت آنلاین اقدام فرمایند. عرضه اینترنتی محصولات زعفرانی در حجم دلخواه، باعث افزایش فروش آن‌ها شده است.

برندهای مختلفی مانند: زرپاش، مصطفوی، دکتربیز، سحرخیز و غیره در این عرصه مشغول به فعالیت هستند. انتخاب مارک معتبر دراین‌بین بسیار مهم است. گاهی می‌توان در ازای پرداخت بهایی بیشتر از مصرف آن محصول لذت برد.

صادرات پودر زعفران

سالانه حجم زیادی از زعفران و فرآورده‌های زعفرانی در کشورمان به مرز دیگر کشورها صادر می‌شود. نه‌تنها در ایران بلکه در دیگر کشورها افراد به مصرف پودر زعفران علاقه نشان می‌دهند.

پودر زعفران ایرانی به با داشتن عطر، طعم و رنگی بی‌نظیر افراد زیادی را مجذوب خود کرده است. همه می‌دانند این ادویه چه ویژگی‌های دارد و چه خصلت‌های را می‌توان به غذا ببخشد.

پودر زعفران ایرانی به‌صورت بسته‌بندی به کشورهای که خواستار آن هستند صادر می‌شود. کیفیت محصول صادراتی باید بالا و درجه یک باشد تا بتواند نظر مشتریان خارجی را جذب کند. از این فرآورده برای تهیه شیرینی، جوجه کباب، خورشت، تزیین برنج و غیره استفاده می شود.

افرادی که مایل هستند صادرات پودر زعفران ایرانی را انجام دهند بهتر است آن را از مراکز معتبر خریداری کنند. با خرید از نمایندگی‌ها می‌توان از اصل بودن محصول صادراتی اطمینان داشت. با صادرات چنین محصولاتی که اصل و مرغوب هستند می‌توان سودآوری خوبی داشته باشید.

بسته‌بندی پودر زعفران

به دلیل جایگاه ویژه طلای سرخ در بازار بین‌المللی بسته‌بندی آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بسته‌بندی این فرآورده باعث حفظ کیفیت آن در مقابل نور خورشید و رطوبت می‌شود.

پودر زعفران ایرانی در درمان و جلوگیری از انواع بیماری‌ها استفاده می‌شود. این محصول شگفت‌انگیز به عواملی همچون تقویت سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از سکته مغزی، قلبی کمک می‌کند.

بسته‌بندی این فرآورده در انواع مختلفی متناسب با نیاز مشتریان انجام می‌شود. این محصول کاربرد فراوانی دارد و اشخاص مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند.

بسته‌بندی نقش بسزایی در فروش موفق یک محصول دارد. لذا باید در این زمینه تدابیر لازم اندیشیده شود تا بتوان وارد عرصه رقابت جهانی شد. بسته‌بندی مناسب این فرآورده با درج اطلاعات لازمه مشخص می‌تواند باعث اطمینان خاطر مصرف‌کننده شود. از جمله آن‌ها می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • تاریخ تولید و انقضا
  • پروانه بهداشت
  • علامت استاندارد

زعفران چیست؟

زعفران گیاهی کوچک بوده که دارای ۶ گلبرگ، ۳ پرچم و یک مادگی منتهی به کلاله سه شاخه است. این گیاه سازگاری بالایی دارد و در اکثر خاک‌ها رشد می‌کند. اما قطعاً در اقلیم سازگار با خودش، بیشترین بازدهی را دارد.

فراوانی زعفران در کشور ما باعث راه‌اندازی کارخانه‌های بسته‌بندی و تولید فرآورده بسیاری شده است. ایران بیشترین سطح زیر کشت زعفران را به خود اختصاص داده است. مراحل تولید طلای سرخ نیازمند توجه و توان فراوانی می‌باشد.

بسته‌بندی پودر زعفران

کیفیت درجه یک با قیمتی متفاوت

متقاضیان خرید زعفران می‌توانند این محصول را با کیفیت درجه یک و قیمتی مناسب خریداری نمایند. حصول این امر در گرو خرید از یک مرکز معتبر می‌باشد.

زعفران گیاهی هفت ساله و از تیره زنبقیان است. ارتفاع گل زعفران بعد از رشد کامل بین ۱۰ تا ۳۰ سانتی‌متر بوده و دارای گلبرگ‌های بنفش می‌باشد.

درون گل زعفران رشته‌هایی وجود دارد که متشکل از خامه و کلاله می‌باشد. در واقع مهم‌ترین و گران‌قیمت‌ترین قسمت این گل، کلاله بوده که از رنگ زیبایی برخوردار است.

شرکت‌های تولیدکننده فرآورده‌های زعفرانی از گل زعفران، محصولات ارزشمندی تولید می‌کنند که همگی خواص طلای‌سرخ را با خود به‌همراه دارند.

پودر زعفران ایرانی یکی از مشتقات پرفروش گیاه زعفران بوده که دامنه مصرف گسترده‌ای دارند. این محصول یک کالای صادراتی محسوب می‌گردد و تجار آن را به کشور‌های مختلفی ارسال می‌کنند.

فروش عمده این فرآورده از طریق سایت‌های معتبر انجام می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند آن را با بهترین شرایط خریداری نمایند. قیمت پودر زعفران به کیفیت آن بستگی دارد و در برندها و نمونه‌های مختلف متفاوت می‌باشد.

تنها راه مقایسه قیمت محصولات زعفرانی مراجعه به سایت‌های فروش می‌باشد. این مراکز با قراردادن تمامی محصولات مشابه، توانسته‌اند کمک شایانی به مشتریان نمایند.

استفاده حرفه‌ای از پودر زعفران ایرانی در رستوران‌ها

سرآشپزان حرفه‌ای برای موفقیت در کار خود از محصولات طبیعی و باکیفیت استفاده می‌نمایند. پودر زعفران ایرانی یکی از فرآورده‌های پرمصرف در رستوران‌ها بوده که سبب جلب رضایت مشتریان می‌شود.

درجه کیفی این محصول به‌حدی بالا بوده که از آن در رستوران‌های مطرح نیز استفاده می‌شود. مصرف‌کنندگان برای برخورداری از رنگ و عطر این محصول، باید آن را به بهترین شکل ممکن آماده نمایند.

دم کردن پودر زعفران قبل از مصرف بهترین شیوه استفاده از آن است. دو شیوهفروش آماده‌سازی رایج در این زمینه وجود دارد که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند.

  1. آماده‌سازی با قطعات یخ: این روش که به تازگی بیشتر مرسوم شده به‌وسیله قطعات یخ میسر است. آماده‌سازی به این شیوه زمان‌بر بوده اما رنگ حاصله بسیار زیبا و خالص خواهد بود.
  2. استفاده از آب جوش: زمان موردنیاز برای آماده‌سازی مایع زعفران در این حالت کمتر بوده و افرادی که فرصت کافی ندارند از آن بهره می‌گیرند.

رستوران‌ها از مشتریان اصلی زعفران و فرآورده‌های آن می‌باشند. در این اصناف میزان استفاده از این محصولات به‌حدی بالا بوده که همواره خرید خود را به‌صورت عمده انجام می‌دهند.

طبعا سرآشپزان دانش و تجربه لازم را برای تشخیص نمونه اصل از بدل پیدا کرده‌اند. خرید عمده محصولات زعفرانی از طریق سایت شرکت‌های بازرگانی میسر بوده و می‌توان با اطمینان از اصالت کالا، برای خرید اقدام نمود.

زعفران ایرانی در هتل‌ها، از مهمانی‌ها تا صبحانه

هتل‌ها سالانه پذیرای مسافران بسیاری از سراسر کشور و جهان می‌باشند. زعفران ایرانی یکی از محصولات پرمصرف در آشپزخانه‌های این مراکز است.

جشن‌ها و مهمانی‌های بزرگ و مهمی در هتل‌ها انجام می‌گیرد که طلای‌سرخ پای ثابت آن‌ها می‌باشد. این چاشنی و رنگ‌دهنده با بیش از ۳۰۰۰ سال قدمت، همراه آشپزان است.

زعفران در پخت و تزئین خیلی از غذاهای مجلسی ایرانیان استفاده می‌گردد. رنگ و عطر بی‌همتای این ادویه آن را مطرح کرده است. زرشک پلو، جوجه کباب، قیمه، کوبیده، ته چین و انواع پلو از جمله غذاهای وابسته به زعفران هستند.

ایرانیان افراد مهمان‌نوازی هستند و مایلند به بهترین شکل ممکن از مهمانان خود پذیرایی کنند. تهیه انواع دسر، علی‌الخصوص دسر زعفرانی می‌تواند بر زیبایی سفره بیافزاید.

پودر زعفران ایرانی در آماده‌سازی یک صبحانه پرخاصیت و لوکس می‌تواند تأثیرگذار باشد. چای زعفرانی اولین مورد بوده و می‌توان با ترکیب چای سیاه و پودر زعفران یک نوشیدنی خوش‌رنگ تهیه کرد.

شیر زعفرانی، تهیه انواع پنکیک‌ و نان زعفرانی برای صبحانه از دیگر گزینه‌ها می‌باشند. رنگ و عطر زیبای خیلی از مرباها وابسته به طلای‌سرخ است.

سران هتل‌ها می‌توانند برای خرید حجم عمده از زعفران و فرآورده‌های آن به‌صورت آنلاین اقدام نمایند. سایت‌های فروش معتبر تخفیفات ویژه‌ای را برای مخاطبین در نظر گرفته‌اند.

هرچه حجم سفارشی بالاتر باشد، میزان تخفیفات بیشتر خواهد بود. زعفران و پودر آن اگر در شرایط مناسب نگهداری شوند تا چند سال کیفیت خود را حفظ می‌کنند.

محیط‌های خنک و تاریک گزینه‌ای مناسب برای حفظ این محصولات ارزشمند می‌باشد. زعفران را نباید در یخچال نگهداری کرد چراکه وجود رطوبت از کیفیت آن می‌کاهد.

پودر زعفران ایرانی در رستوران‌ها

کیفیت درجه یک با طعمی ایرانی

یکی از مزیت‌های خرید پودر زعفران ایرانی برخورداری از کیفیت درجه یک آن می‌باشد. طعم زعفران ایرانی با نمونه‌های خارجی کاملا متفاوت بوده چراکه کشت این محصول در ایران قدمت بالایی دارد.

متفاوت بودن زعفران ایرانی آن را به یک کالای صادراتی تبدیل نموده است. از جمله واردکنندگان زعفران ایرانی می‌توان به اسپانیا، امارات، هند، کویت، قطر، سوئیس، آلمان، فرانسه و غیره اشاره کرد.

صادرات زعفران ایرانی با بسته‌بندی زیبا در داخل کشور سبب معرفی این محصول به سراسر جهان می‌گردد. این ادویه هم‌اکنون در پخت و تزئین مواد غذایی کشورهای مختلف استفاده می‌شود. در زیر به چند نمونه از این موارد می‌پردازیم؛

  • نان زعفرانی رولی: این نان یکی از شیرینی‌های محبوب در انگلستان است که در جشن‌های مهم پخت می‌شود.
  • شرموله: یکی از غذاهای مخصوص مراکش است که زعفران در پخت آن جایگاه ویژه‌ای دارد.
  • کاسری بهاث: یک دسر بر پایه سمولینا است که زعفران جزء مواد موردنیاز اصلی برای آماده‌سازی می‌باشد.
  • بویلابیسه: یک خورش ماهی ادویه‌ای از شهر فرانسه می‌باشد.
  • ریزوتوی میلانی: یک غذای ایتالیایی خوشمزه بوده که زعفران در پخت آن نقش حیاتی دارد.

شرط اصلی برای برخورداری از بهترین درجه کیفیت زعفران، خرید نمونه اصل آن می‌باشد. قیمت بالای زعفران سبب شده تا افراد سودجو به‌دنبال عرضه انواع تقلبی این محصول به بازار باشند. گلبرگ ظاهری کاملا مشابه با زعفران دارد و گیاهی مفید بوده اما از نظر رنگ و عطر کاملا با زعفران متفاوت است.

یکی دیگر از روش‌های عرضه پودر زعفران تقلبی، افزودن زردچوبه به پودر است. از آنجا که رنگ پودر زرد مایل به نارنجی است، افراد سودجو به‌راحتی به آن پودر زردچوبه اضافه کرده و با قیمت بالا به فروش می‌رسانند.

خرید از فروشگاه‌‌های معتبر و همچنین انتخاب محصولات دارای بسته‌بندی مناسب می‌تواند از بروز چنین مشکلاتی پیشگیری کند.

رمز تفاوت در غذاهایتان

یکی از رموز اصلی موفقیت آشپزان حرفه‌ای، استفاده از مواداولیه مرغوب و ارگانیک است. طبعا استفاده از چاشنی‌های طبیعی سبب برخورداری از یک عطر و طعم متفاوت و خاص می‌شود.

گاهی با مراجعه به یک رستوران متوجه متفاوت بودن غذاهای آن با دیگر اماکن می‌شوید. علاوه‌بر طعم غذا تزئین آن نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است.

زعفران ایرانی جزء محصولات گیاهی بوده که به‌عنوان یک رنگ‌دهنده و البته طعم‌دهنده محسوب می‌شود. این محصول بسیار پرمصرف بوده و جزء لاینفک آشپزخانه‌های ایرانی می‌باشد.

امروزه شرکت‌های تولیدی توانسته‌اند از زعفران فرآورده‌‌های متنوعی را تولید نمایند. تنوع این محصولات به‌حدی بالا بوده که مشتری به‌راحتی می‌تواند محصول دلخواه خود را خریداری نماید.

پودر زعفران ایرانی یکی از این موارد بوده که بهترین جایگزین برای زعفران است. اگر زمان کافی برای پودر کردن رشته‌ها‌ی زعفران را ندارید می‌توانید این محصول را انتخاب کنید.

عده‌ای از پژوهشگران کشور ایران را مبدا زعفران می‌دانند اما برخی دیگر هند و یا یونان را عنوان کرده‌اند. در حال حاضر حدود ۹۰ درصد از نیاز بازار جهانی زعفران از طریق ایران تأمین می‌گردد.

شرق کشور ایران دارای سازگارترین اقلیم با گیاه زعفران بوده و از خاک‌های حاصلخیزی برخوردار می‌باشد.

تربت حیدریه واقع در خراسان رضوی بیشترین آمار تولید را به خود اختصاص داده است. بیشتر زمین‌های کشاورزی این منطقه زیر کشت زعفران هستند.

بازی با رنگ‌ها در آشپزی

آشپزی یک هنر و آشپز هنرمند محسوب می‌گردد. یک آشپز خوش‌سلیقه‌ می‌تواند با مواد موجود سفره‌ای زیبا همانند یک تابلو ارزشمند خلق کند.

با گذری در دل طبیعت می‌توان شاهد انواع مواد رنگارنگ بود که همگی سالم و پرخاصیت هستند. ادویه‌جات و رنگ‌دهنده‌ها نمونه‌ای از این محصولات هستند که بسیار متنوع می‌باشند.

خوشبختانه کارشناسان توانسته‌اند با استفاده از دستگاه‌های مدرن رنگدانه گیاهان را استخراج نمایند. از جمله گیاهان دارای رنگدانه می‌توان به زعفران، زردچوبه، اسفناج، لبو، گل کلم و هویج اشاره نمود.

رنگ‌دهنده‌ها معمولا به دو حالت مایع و پودری در بازار موجود می‌باشند. پودر زعفران ایرانی یک نمونه از این محصولات بوده که از رنگ خیره‌کننده‌ای برخوردار است.

زعفران در بین تمام محصولات گیاهی طرفداران بیشتری دارد، دلیل این امر را می‌توان رنگ قوی و خاص آن دانست. با استفاده از چند قطره از مایع زعفران، می‌توان یک دیس پلو را به زیبایی تزئین نمود.

میزان مصرف طلای‌سرخ همانند دیگر محصولات گیاهی باید در حد اعتدال انجام گیرد. استفاده بیش از اندازه از این محصول ممکن است عوارض جانبی به‌دنبال داشته باشد.

طبع زعفران گرم بوده و مصرف بالای آن در مواردی سبب از دست دادن آب بدن، اسهال و استفراغ می‌گردد. اگر از سردی بدن رنج می‌برید بهتر است آن را در اندازه مناسب در کنار غذاهای سرد استفاده نمائید.

آشپزان ایرانی که بیشتر بانوان می‌باشند تمایل دارند که هنر خود را به نمایش گذارند. این امر در گرو پخت غذاهای خوشمزه و سالم و تزئینات زیبا است.

زعفران از دیرباز به‌عنوان یک دستیار برای آشپزان محسوب شده و پای ثابت آشپزی ایرانی می‌باشد. این محصول ارزشمند را می‌توان با قیمت مناسب از مراکز فروش اینترنتی تهیه نمود.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه