به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

سایت خرید انواع پودر زعفران ارزان قیمت

سایت خرید انواع پودر زعفران ارزان قیمت این ماه نیز بهترین رکورد فروش را بدست آورد. برای اطلاع از قیمت فرآورده های زعفرانی با ما همراه باشید.

تمامی قسمت های زعفران اعم از سرگل، پوشال و دسته در شرکت های تولید کننده زعفران جداسازی می شوند. هر شرکتی با توجه به زمینه فعالیت خود، انواع زعفران را به پودر، قطره، اسپری تبدیل می کنند.
[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(27, 8, 255, 0.3), 0 0 20px rgba(24, 71, 255, 0.1) inset” align=”;” ]زعفران های پودر شده بیشتر توسط رستوران ها، آشپز های حرفه ای، تهیه غذا ها، کافی شاپ ها مورد استفاده قرار می گیرد.[/highlight-paper]

سایت خرید انواع پودر زعفران ارزان قیمت

خیلی از رستوران ها و البته آشپزخانه های بزرگ با افزایش روز افزون هزینه ها، به دنبال این مسئله هستند که ادویه جات مورد نیاز خود را با بهترین قیمت ممکن تهیه کنند. پودر زعفران ارزان قیمت یکی از گزینه های مناسب برای این طیف از مشتریان می باشد.

برای خرید پودر زعفران ارزان قیمت و درجه یک، باید به مراکز فروش معتبر مراجعه کنید. پودر زعفران تقلبی طی سال های اخیر رواج زیادی در بازار پیدا کرده است. 

پودر زعفران چیست؟

سایت خرید انواع پودر زعفران ارزان قیمت

ابتدا زعفران و سایر اجزای خوراکی آن را می سایند. سپس محصول حاصله بنام عصاره پودری زعفران شناخته می شود. پک پودر زعفرانی بسیار مناسب است. این مسئله در حفظ عطر و بوی آن تاثیر می گذارد.

یکی از شرکت های معتبر در این زمینه، شرکت قائنات می باشد. این کارخانه جایگاه اقتصادی خود را نسبت به گذشته به تثبیت رساند. زمانی که محصولات تنوع زیادی دارند، این مسئله بیشتر آشکار می شود.

زعفران پودر شده قائنات

زعفران پودر شده قاینات

قائنات از جمله مراکز تولید بهترین زعفران در کشور است. به طوری که باکیفیت ترین زعفران های ایران، مربوط به این شهر می شود. همین امر تولید کنندگان را به فکر تولید مدل های مختلفی از زعفران کرده است.

برای خرید انواع پودر زعفران و مشاوره مستقیم، این کارشناسان در تمامی روزها حتی در ایام تعطیل نیز پاسخگوی مشتریان می باشند.

فروش عصاره زعفرانی تقلبی

فروشنده پودر زعفران درجه یک

زعفران تقلبی مانند سایر محصولات تقلبی در بازار توسط دست فروشان، عرضه می شود. گاهی قیمت ها به قدری پایین است که می توان به تقلبی بودن آن پی برد.
اما برخی از افراد به دلیل قیمت پایین، این محصولات را خریداری می کنند. بدین صورت فروش کالا آن هم به صورت تقلبی انجام می شود. پودر زعفران تقلبی از ترکیب مواد آرد، رنگ و اسانس به دست می آید.
قطعا خطرات جبران ناپذیری را برای سلامت مصرف کنندگان آن به وجود خواهد آورد. حین خرید پودر زعفران هشیار باشید.

فروش ویژه پودر زعفران ارزان

خرید پودر زعفران درجه یک صادراتی

پودر زعفران ارزان قیمت اصل، در سایت ما در دسترس مشتریان است. اگر می خواهید از اصل و تقلبی بودن محصولات این سایت مطمئن شوید، می توانید نمونه محصول دریافت کرده، و آزمایشات مربوطه را روی آن انجام دهید.

 

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]مشتریانی که می خواهند برای اخذ نمایندگی اقدام کنند، شرکت های تولیدی پودر زعفران ارزان قیمت شرایط خاص و پیچیده ای را پیش روی آنان نمی گذارند. بلکه به طور معمول مشتری توان فروش و ظرفیت وجودی خود را به صورت عملی بایستی به اثبات برساند.[/hwgold-dash]

به این نحو که با چند خرید عمده و فروش محصولات در بازار، کارشناسان فرانیز طی جلسه ای وضعیت خرید و سفارشات مشتری را بررسی نموده و برای واگذاری نمایندگی تصمیم گیری می شود.

صادرات پودر های زعفرانی

قیمت پودر زعفران کیلویی برای رستوران

پودر زعفران از خرد و شکسته شدن کلاله های زعفران تهیه و تولید می شود. این کالا همان عطر و طعم واقعی زعفران را دارد. عصاره زعفرانی برای مصارف مختلفی مانند؛ انواع خورشت ها، انواع خوراک ها، تولید بستنی، تهیه شربت به کار می رود. قیمت پودر زعفران نسبت به زعفران خشک مناسب تر است. همین عامل  سبب جذب مشتریان بیشتر می گردد.

قیمت پودر زعفران کیلویی در سایت فرانیز بسیار مناسب است. گاها این محصولات از بازار ارزان تر هستند.

چرا که این شرکت محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه به مقصد مشتری ارسال می کند. با خرید به این روش دیگر نیاز به پرداخت هزینه های اضافی نمی باشد.

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”justify” ]پودر زعفران به دلیل اینکه توسط تولید کنندگان و متخصصان تغذیه متبحری تولید و بسته بندی می شود از فروش بالایی برخوردار است. برای مصارف صنعتی و غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی که مایل هستند پودر زعفران را به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنند می توانند از طریق سایت پیش رو اقدام نمایند.[/highlight-red]

بهترین پودر زعفرانی

صادرات پودر زعفران

نه تنها در ایران بلکه در دیگر کشور ها افراد به مصرف پودر زعفران علاقه نشان می دهند. می دانند این ادویه چه ویژگی هایی را دارد و با استفاده از آن می توان چه خصلت هایی را به غذا بخشید. رستوران های خاصی برای خرید این فرآورده ارزشمند اقدام می کنند و با بهره گیری از آن غذا رنگ و لعاب دیگری به خود می گیرد که سبب جذب مشتریان بیشتر می شود.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”justify” ]سالانه حجم زیادی از زعفران و فرآورده های زعفرانی تولید شده در کشورمان به دیگر کشور ها صادر می شود. صادرات پودر زعفران از نظر اقتصادی و کاربردی ارزش این محصول را بالا برده و باعث شده که این کالا ارزش واقعی خود را به دست بیاورد.[/hwgold-dash]

اگر کیفیت پودر عصاره زعفرانی که صادر می کنید بالا و درجه یک باشد می تواند برای اقتصاد کشور موقعیت خوبی ایجاد کند. پودر زعفران اصل دارای کیفیتی ماندگار می باشد که هنگام دم کردن تکه های زعفران در آن قابل مشاهده است.

زعفران قائنات پودری

زعفران قائنات پودری یکی از بهترین و باکیفیت ترین مدل های پودر زعفران می باشد. امروزه محبوبیت به شدت بالایی در بین افراد به دست آورده و همچنین از قیمت مناسبی برخوردار است. این فرآورده از قدرت رنگ دهی بالایی برخوردار بوده و عطر و طعم بی نظیری نیز دارد.

فروشنده پودر زعفرانی 

از زعفران قائنات پودری برای مصارف مختلفی بهره می گیرند. این محصول از زعفران مرغوب تولید شده است. محیط تهیه آن، استریل شده می باشد و بدون دخالت دست است. حتی برخی از شرکت های تولیدی، از پیشرفته ترین دستگاه ها استفاده می کنند.

کشت زعفران

کشور ما بخاطر شرایط آب و هوایی مناسبی که دارد، زمین کشت زعفران در برخی از مناطق به راحتی امکان پذیر است. به طوری که انواعی از زعفران در منطقه گناباد، قائنات کشت می شود‌ و مراحل کاشت، داشت و برداشت زعفران نیازمند توجه و توان فراوانی است که بیشتر کار های آن به صورت دستی به دست کشاورزان زحمتکش انجام می گیرد.

زعفران این منطقه، در بازار به قیمت خوبی به فروش می رسد. پودر زعفران قاینات توسط شرکت اصلی و بزرگ آن تولید می شود. این پودر ها تمامی خواص و ویژگی های زعفران اصل و مرغوب را دارا است.

 

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”justify;” ]با خرید پودر زعفران دیگر نیازی به ساییدن زعفران نمی باشد.تنها کافی است در آب سرد یا آب گرم آن را حل کنید و مورد استفاده قرار دهید. قیمت زعفران قائنات پودری نسبت به قیمت زعفران بسیار ارزان تر می باشد. همین موضوع سبب شده که افراد بسیاری به سمت خرید پودر زعفران جذب شوند.[/highlight-dash]

برای نگهداری پودر زعفران برای طولانی مدت بهتر است آن را در ظروف در بسته نگهداری کنید. با این کار، هوا و رطوبت وارد آن نمی شود و به کیفیت زعفران آسیبی نمی رسد. شرایط نگهداری پودر زعفران، بر روی ظرف بسته بندی درج می گردد. بد نیست بدانید اگر زعفران در معرض هوا قرار بگیرد، عطر آن کاهش می یابد. قدیمی ها همیشه این گونه محصولات را در جای خنک و تاریک قرار می دادند.

عرضه پودر زعفرانی

ویژگی های زعفران باکیفیت

همگی به خوبی می دانیم که زعفران ادویه ای گران قیمت است. یکی از کاربردهای اصلی زعفران در آشپزی می باشد. لازم است برای یک آشپزی دلچسب، زعفران اصل را از نوع بی کیفیت آن تشخیص دهیم. در ادامه به بیان چند ویژگی مهم می پردازیم.

رنگ زعفران طبیعی نشان دهنده ی کهنه یا تازه بودن و نیز کیفیت محیط کشت آن است. نباید رنگ آن به سیاهی بزند. همچنین می توان گفت رنگ زعفران اصل در آب به مرور تغییر می کند. اما این مسئله در مورد  زعفران تقلبی با سرعت اتفاق می افتد. در حالت اول رنگ محلول زرد و در حالت دوم رنگ محلول نارنجی متمایل به قرمز است.

پخش انواع پودر زعفرانی

اندازه سر پرچم زعفران که شیپوری مانند است و اندازه شاخه زعفران رابطه مستقیمی در بهتر ایجاد کردن رنگ زعفران طبیعی دارند و هر چه بزرگ تر باشند کیفیت مطلوب تری داریم.

ویژگی دیگر خشک بودن زعفران است چرا که نوع طبیعی آن نرم و منعطف نیست و خشک است.

از نظر بو زعفران طبیعی بوی بسیار خوب و زیادی دارد و در فضای اطرافش این عطر به مشام می رسد.

از لحاظ طعم نیز اگر زعفران طبیعی را در دهان بگذاریم تلخ و گس است و شیرین یا شور نیست.

بعضی از افراد متقلب چیز هایی مانند آب نمک، روغن و غیره را به زعفران اضافه می کنند تا وزن آن افزایش یابد. در ادامه با ما همراه باشید. می خواهیم یک روش آزمایشی را به شما معرفی کنیم. خیلی راحت می توان از یک تکه کاغذ استفاده کرد. مقداری زعفران خشک شده را روی کاغذ می گذاریم. سپس زعفران را توسط کاغذ می فشاریم. حال چنانچه به زعفران چیزی اضافه شده باشد، اثر آن روی کاغذ می ماند.

فروشگاه اینترنتی پودر زعفرانی

مناطق زعفران خیز ایران

ایران برترین تولیدکننده زعفران در جهان است و مناطق زعفران خیز زیادی دارد.

از جمله بهترین مناطق می توان به استان های خراسان جنوبی (منطقه قائنات)، خراسان رضوی (مخصوصا شهرستان تربت حیدریه)، همدان، خراسان شمالی، یزد، فارس، کرمان و غیره اشاره کرد.

همچنین استان قم جایگاه مناسبی در تولید زعفران پیدا کرده است و بهترین رنگ زعفران طبیعی در این منطقه یافت می شود.

چاشنی زعفرانی

سود توزیع چاشنی جوجه کباب زعفرانی

جوجه کباب یکی از بهترین غذاهای پیک نیکی در بین ما ایرانی هاست. اما چیزی که جوجه کباب های مختلف از هم متمایز میکند طعم اصیل آن است. امروز اکثر مردم،چاشنی های جوجه کباب را می پسندند. این نوع چاشنی های زعفرانی طعم خوبی به انواع غذاها می دهند.

در ادامه به بررسی سود توزیع یک چاشنی جوجه کباب  زعفرانی خارق العاده می پردازیم.

جوجه کباب محبوب و خوش رنگ و لعاب

جوجه کباب از غذا های سالم و پرطرفدار ایرانی است که معمولا در محافل و میهمانی ها و همچنین در پیک نیک ها تهیه و طبخ می شود. آنچه که در طبخ جوجه کباب حائز اهمیت است طعم دار شدن آن است چرا که همه خوشمزگی یک جوجه کباب به عطر و طعم آن است.

چگونه از خوشمزه بودن جوجه کبابمان مطمئن باشیم؟

خیلی از آشپز ها همواره از بی مزه بودن جوجه کبابشان شکایت دارند و می گویند با وجود استفاده از ادویه های مختلف جوجه کباب نه مزه واقعی و اصیل به خود می گیرد و نه رنگ طلایی. اما چه باید کرد؟ توصیه ما استفاده از چاشنی جوجه کباب زعفرانی است. این چاشنی ها باعث می شوند رنگ و طعم عالی به جوجه کباب های شما افزوده شود.

اشانتیون پودر زعفران

چاشنی جوجه کباب زعفرانی یک خرید استثنایی

شرکت فرانیز با ارائه بهترین خدمات شما را با چاشنی جوجه کباب زعفرانی آشنا می کند. با خرید این محصولات علاوه بر تهیه جوجه کباب با عطر و طعم واقعی آن از فواید بی نظیر موجود در این چاشنی ها نیز بهرمند شوید.

شرکت فرانیز توصیه زیر را دارد. استفاده از ادویه جات و پیاز برای جوجه کباب بسیار عالی است. غذاها با این چاشنی، طعم بهتری دارند. استفاده از این چاشنی درجه یک، مورد توصیه اکثر رستوران هاست.

پس لذت کافی و وافی را از میل کردن این غذای خوشمزه ببرید.

شرکت فرانیز ارائه دهنده بهترین خدمات به شماست

چاشنی جوجه کباب زعفرانی که در طبخ جوجه کباب از آنها استفاده می کنید بدون رنگ و اسانس های شیمیایی است.

علاوه بر آن در تهیه این چاشنی ها از زعفران اصیل ایرانی استفاده می گردد. قطعا بر طعم و بوی جوجه کباب شما اضافه خواهد شد. ضمن آنکه این کالا حاوی تمام خواص زعفران نیز هست.

این مسئله کمک می کند سفره شما رنگین تر و سلامت تر باشد. پس می توان گفت سود حاصل از استفاده این چاشنی جوجه کباب زعفرانی در حقیقت از آن شماست. چرا که سلامتی همراه با لذت از غذایی که تهیه کردید را برای خود فراهم کرده اید.

خرید بهترین پودر زعفرانی

خرید اینترنتی پودر زعفران ارزان قیمت

سایت های فروش اینترنتی، آسان ترین روش خرید زعفران و انواع محصولات زعفرانی هستند.

خرید اینترنتی مزایای خوبی دارد. یکی از مزایای آن، صرفه جویی در وقت و عدم نیاز به رفت و آمد می باشد. در این روش تمامی خریدها، به آدرس پستی خریدار ارسال می گردد.

کیفیت بالای پودر زعفران ارزان قیمت در سایت های فروش اینترنتی نظر بسیاری را به خود جلب کرده است.

فروشگاه های اینترنتی در مقایسه با فروشگاه های حضوری هزینه های جانبی کمتری دارند. در این فروشگاه محصولات زعفرانی با قیمت ارزان تری عرضه می شوند.

در خرید اینترنتی امکان سفارش محصولات مختلف در همه ساعات شبانه روز برای کاربران سایت وجود دارد. این موضوع برای کسانی که در طول روز وقت کافی ندارند،  بسیار کمک کننده است.

افراد زمانی که وقت آزاد دارند می توانند به سراغ سایت های معتبر فروش پودر زعفران ارزان قیمت و با کیفیت بروند. کاربران به کمک اطلاعات کامل مندرج روی صفحات می توانند به خوبی محصول را بررسی کنند. خریدارن پس از بررسی فاکتورهای مد نظر فقط کافی است قیمت آن را پرداخت کنند تا در منزل تحویل بگیرند.

صادرات انواع پودر زعفرانی

صادرات نرمه زعفران به سراسر دنیا

صادرات پودر زعفران به سراسر دنیا توسط تاجران ایرانی انجام می شود. نرمه زعفران یکی از محصولات درجه یک در سطح دنیا به حساب می آید.

کشورهای زیادی از سراسر جهان مشتریان این محصول با کیفیت می باشند. سالیان سال است که تاجران ایرانی به امر فروش زعفران در بازارهای جهانی مشغول هستند.

تجار قدیمی، تجارت ارزنده ای دارند. استفاده از بیانات آنان به عمکرد شرکت های نوپا کمک شایانی می کند. چنانچه این قضیه مورد توجه جدی قرار گیرد، قطعا سبب عملکرد مطلوب در سطح جهانی خواهد شد.

امروزه قبل از هر چیز شناسایی دقیق نیاز های مشتریان انجام می شود. با بررسی دقیق نیازهای مشتریان می توان بهترین محصولات را به آنان عرضه کرد. عرضه محصولات با کیفیت، موجب رضایت و تداوم خرید مشتریان خارجی می شود.

پودر زعفران ارزان قیمت با کیفیتی که در ایران تولید می شود خیلی زود جایگاه خود را در بازار جهانی پیدا کرد. در حال حاضر ارزآوری حاصل از صادرات این محصول مثل سایر فراورده های گیاه زعفران قابل توجه است. یکی از اصلی ترین مشتریان پودر زعفران در دنیا، صاحبان رستوران ها هستند. غذا های زیادی در دنیا وجود دارند که با استفاده از این ادویه خوش طعم تر می شوند. پودر زعفرانی به جای سرگل زعفران کمک می کند تا هزینه مواد اولیه به نسبت کمتر باشد.

خریداری انواع فراورده های زعفرانی

بسته بندی پودر زعفران

بسته بندی زعفران از جمله امور با اهمیت می باشد. این کار بایستی با ظرافت خاصی انجام شود. طبیعتا کالاها با رعایت این موضوع، بهتر فروش می روند.

این موضوع در رابطه با زعفران و فرآورده های زعفرانی نیز صادق است. بسته بندی پودر زعفران هم تاثیر مستقیمی روی حفظ کیفیت آن دارد. کارخانه های تولید کننده پودر زعفران به خوبی از اهمیت این موضوع آگاه هستند. آن ها همواره تلاش می کنند تا بهترین و شکیل ترین پوشش را برای محصولات خود در نظر بگیرند. ظروف پودر زعفران با شرایط خوبی تولید می شوند. این ظروف باید خواص و کیفیت زعفران را حفظ کنند.

تهیه بهترین زعفران صادراتی

چرا باید زعفران باکیفیت بخریم

دلایل زیادی را می توان مطرح کرد که چرا باید پودر زعفران با کیفیت بخریم. از زعفران در انواع غذاها، دسرها و نوشیدنی ها استفاده می گردد. این ادویه باعث می شود که غذا رنگ بی نظیر و عطر دلنشینی داشته باشد. یکی دیگر از دلایل استفاده زیاد از زعفران، خواص دارویی آن است. مصرف این محصول می تواند باعث کاهش اضطراب و استرس افراد مختلف شود. گیاه زعفران همچنین یک درمان فوق العاده برای مشکلات مربوط به خواب می باشد.

در کنار تمام این خواص باید گفت که قیمت این ادویه نسبتاً زیاد است. اهمیت این موضوع زمانی دوچندان می شود که بخواهید از زعفران در مراکز تهیه غذا استفاده کنید. خرید مقدار زیادی زعفران از نظر اقتصادی هزینه زیادی را تحمیل می کند. هزینه های بالای مواد اولیه در مورد مراسم ها، جشن ها و مهمانی های شلوغ هم صادق است.

خرید زعفران مایع صادراتی با پک ویژه

یکی از بهترین راه حل ها استفاده از فرآورده های این گیاه است. انواع محصولات مثل پودر زعفران ارزان قیمت و با کیفیت می تواند باعث کاهش هزینه ها شود. با استفاده از پودر زعفران ارزان قیمت می توانید با پرداخت مبلغ کمتری از کلیه خواص ارزشمند این گیاه استفاده کنید.

تولید گسترده اسانس زعفران مرغوب در استان های زعفران خیز

پرورش زعفران از گذشته تا کنون ایران در حال انجام است. این گیاه دارای خواص درمانی بی نظیری می باشد. استفاده از این ادویه در انواع غذاها، نوشیدنی ها و دسرها، آن ها را لذیذتر می کند. امروز استفاده از زعفران بسیار گسترش پیدا کرده و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”justify” ]تولید گسترده پودر زعفران مرغوب در برخی از استان های ایران انجام می شود. استان های گرمسیری مثل خراسان شمالی، جنوبی و رضوی اصلی ترین مراکز تولید زعفران  هستند. دلیل تولید گسترده این محصول در این استان ها خاک حاصل خیز و آب و هوای مناسب است. در شهر های تولید کننده زعفران مانند قائنات، تولید فرآورده های آن هم بسیار رواج دارد.[/highlight-red]

امکان خرید پودر زعفران ارزان قیمت در این شهرها بعنوان مرکز اصلی تولید فراهم است. قیمت ارزان تر در شهر های تولید کننده در کنار کیفیت بالا، ارزش خرید آن را افزایش می دهد. دلیل اصلی این مسئله حذف واسطه ها است.

خرید زعفران سوغات

خرید پودر زعفران ارزان قیمت از مجموعه فرانیز

خرید پودر زعفران ارزان قیمت از مجموعه فرانیز به طور مستقیم انجام می شود. مهم ترین دغدغه این مجموعه جلب رضایت خریداران است. تمامی محصولات این سایت، از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

برای اطمینان از این موضوع، محصولات به صورت مستقیم از کشاورزان و کارخانه ها تهیه می شوند. در خرید بدون واسطه از تولیدکنندگان، قیمت ها بسیار مناسب هستند.

[box shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”justify;” ]تمام کالاها با بالاترین کیفیت به خریداران عرضه می شوند تا تجربه موفقی داشته باشند. پودر زعفران از جمله محصولات پرفروش این سایت می باشد. با استفاده از پودر زعفران می توانید انواع مختلف غذاها و دسرها را با قیمت کمتری درست کنید.[/box]

خرید پودر زعفران در مدل های مختلف

خرید پودر زعفران در مدل های مختلف

همان طور که می دانید این روزها شرکت های بسیاری برای تولید انواع پودر زعفرانی دست به کار شده اند. در بازار ایران کارهای مختلفی وجود دارد. هر کدام از بسته های زعفران مزایای مخصوص به خود را دارند. این قضیه علت های فراوان دارد. خیلی از مشتریان استفاده از خود زعفران را مقرون به صرفه نمی دانند. برخی از مشتریان، فرصت آسیاب کردن زعفران را ندارند. بنابراین خرید پودر زعفران ارزان قیمت از سمت مخاطبین مطرح گردید.

در این حوزه فرآورده های بسیاری تولید شده است. کالاهایی همچون: اسپری زعفرانی، شربت زعفرانی، رنگ زعفران و قطره زعفران.

بزرگان تجارت زعفران همیشه می گویند که فروش و صادرات زعفران به صورت فله ای یک هنر نیست. همیشه هنر در آن است که بتوان ارزش افزوده حاصل از فروش یک کالا را چند برابر کرد. بتوان زعفران را با قیمت منصفانه ای از کشاورز خریداری نموده و پس از فرآوری، آن را برای مشتریان روانه بازار نمود.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”justify” ]با این کار نام زعفران برای همیشه در ذهن جهانیان به نام کشور ایران ثبت می گردد. خیلی از کشورها برای صادرات محصولاتشان ارزش قائل می شوند. نظارت بر بازار در دوران کنونی یک امر ضروری است. نظارت صحیح و همه جانبه نیاز جامعه را می سنجد. پس از آن می توان برای یک سال ضروریات کشور برنامه ریزی نمود.[/highlight-red]

قدرت رنگدهی پودرهای زعفرانی

از آنجا که پودر زعفرانی یکی از فرآورده های اصلی گیاه زعفران در دنیا به حساب می آید، تقریبا خواص مشابهی نیز دارد. عطر، طعم و رنگ آن دقیقا همانند زعفران است. رستوران ها و هتل ها معمولا قدرت رنگدهی این کالا را می پسندند.

آنان این پودرهای زعفرانی را در اکثر غذاهای خود استفاده می نمایند. این کالا به سرعت در غذا حل می شود و رنگ و عطر بی نظیری به آن می بخشد. برخی از تامین کنندگان این پودر خالص زعفران، قیمت خوب و مناسبی را برای شرکت های پخش در نظر گرفته اند.

معمولا متقاضیان خرید پودر زعفران به میزان رنگدهی آن اهمیت زیادی می دهند. کارشناسان و تامین کنندگان این حوزه، به خوبی مخاطبین را راهنمایی می کنند. هر شرکت پخش فرآورده های زعفرانی، معمولا یک میزان حداقل سفارش را در نظر دارد. مشتریان می توانند از این موضوع استفاده نمایند. با این کار به راحتی کیفیت محصولات زعفرانی مشخص می گردد. سپس متقاضیان می توانند برای سفارش عمده اقدام نمایند.

[highlight-red bcolor=”green” align=”justify” ]دسته ای از پخش کنندگان به صورت خانگی فعالیت می کنند. معمولا آنان به دنبال خرید پودر زعفران ارزان قیمت می باشند. چرا که می خواهند مشتریان بیشتری را جذب مجموعه نمایند. محصول پیشنهادی برای این طیف از افراد، نوع پودر وکیومی است. چرا که پول مشتری خرج پودر خریداری شده می گردد تا بسته بندی آن.[/highlight-red]

اما در مقابل مشتریانی نیز هستند که فقط به دنبال ظاهر این پودرهای زعفرانی می باشند. فقط می گویند ما با بسته بندی قوطی یا شیشه های گران قیمت این محصول را سفارش می دهیم. در واقع این تنوع درخواست ها گاهی امر تولید و بسته بندی کالا را با تاخیر مواجه می سازد.

خرید پودر زعفران با مزایای عالی

خرید پودر زعفران با مزایای عالی

در بالا به مشاغل خانگی اشاره گردید. بسیاری از شرکت ها برای رفاه حال مشتریان، هزینه های پستی را خودشان پرداخت می کنند. همین عامل خود انگیزه ای برای خریدهای بعدی مشتریان است.

با توجه به اینکه این شرکت ها بیشتر به صورت عمده کار می کنند، مشتریان جزئی دچار چالش خرید پودر زعفران می گردند. در این طور مواقع معمولا شرکت ها نمایندگان خود را به این دسته از مشتریان معرفی می کنند. با این کار، مشتریان قدیمی شرکت نیز خیلی سریع تر از گذشته برای خرید مجدد خود اقدام می نمایند.

این پودرها مزایای فوق العاده ای دارند. می توان از آن برای کیک، شیرینی، نبات، غذا،  شربت استفاده کرد. استفاده از پودرهای زعفرانی مرغوب، مشتریان خانگی را از خود زعفران بی نیاز می کند.

پودر زعفران اصل، معمولا گران تر از خود زعفران است. این کالا در این شرکت طی فرآیندی به ذرات نانو تبدیل می شود. برای آنکه ذرات زعفران به همدیگر نچسبند، ظروف مخصوصی تعبیه شده است که بسیار شکیل و زیباست. مشتریان خارجی معمولا از این پک های جدید سفارش می دهند.

جوانان ایرانی استعدادهای بی نظیری دارند. اگر این ایده ها و استعدادها حمایت شوند، قطعا در تمام مراحل صادرات زعفران نیز دستاوردهای عجیبی حاصل می شود. برگزاری جشنوارها محکی خوبی برای این حوزه می باشد.

در این جشنواره ها کشاورزان در معیت مسئولین به بررسی نحوه کشت و فرآوری زعفران می پردازند و از تجربیات همدیگر استفاده می کنند. این کار در نهایت به جلب رضایت بخش خصوصا برای سرمایه گذاری می شود.

جشنواره زعفران گامی به سوی پیشرفت

جشنواره زعفران گامی به سوی پیشرفت

در برخی از شهرهای ایران نهادهایی مانند جهاد کشاورزی حضوری فعالی در جشنواره ها دارند. آنان خودشان در برپایی این سلسه جلسات زعفرانی، نقش موثری ایفا می کنند. در این جشنواره ها بسیاری از کشاورزان منطقه به کشت زعفران تشویق می شوند. چرا که این محصول نسبت به سایر محصولات کشاورزی به آب کمتری نیازمند است. تقریبا آفت کمی دارد. مطالب خوب و مفیدی در این جلسات ارائه می شود. مانند:

  • مکانیزه نمودن کاشت و برداشت زعفران
  • روش های نوین تغذیه، کوددهی و مبارزه با آفات
  • برندسازی زعفران
  • امکان استفاده از سایر اجزای گیاه زعفران
  • لزوم مکانیزه نمودن بسته بندی
  • توسعه سطح زیر کشت زعفران
  • افزایش عملکرد در هکتار
  • تولید و معرفی محصولات جانبی زعفران
  • برقراری تسهیلات بانکی برای کشت
  • چالش های پیش روی این حوزه

بررسی موارد فوق و ارائه راهکار توسط طرفین خروجی خوبی دارد. چرا که تمامی جوانب در این جلسات بررسی می شود. مسئله ای که طی سال های اخیر بیشتر به آن توجه می شود، فرآورده های زعفرانی است.

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”justify” ]توجه به فرآورده های زعفرانی، جلوی خام فروشی را می گیرد. ضمن آنکه این محصول خیلی بهتر به جهانیان معرفی می گردد. چرا که استفاده از آن راحت تر است. ایرانیان استقبال خوبی از محصولاتی مانند اسپری زعفران و شربت های زعفرانی دارند. قطع به یقین با معرفی این محصولات به جهانیان، گام بزرگی در توسعه و پیشرفت این حوزه برداشته خواهد شد.[/highlight-red]

از طرفی کشاورزان نیز با انگیزه و تلاش بیشتری گام بر می دارند. در واقع ارزش افزوده ناشی از فروش فرآورده های زعفرانی به جیب کشاورز می رود. طبیعی است در سال های بعد از آن، این قشر زحمتکش سطح بیشتری از زمین های کشاورزی را به کشت زعفران اختصاص دهند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه